21.10.2011, 10:58
Както ти обещахме вчера, ето я и първата снимка от поредицата, която ще представи мечтата ни за визията на SofiaStreetStyle и софийските улици изобщо.
Взимаме я назаем от Скот Шуман и я намираме за чудесна, не само защото на нея виждаме един бижутериен дизайнер и една галеристка, a заради радостта от живота и свежестта, която излъчват, въпреки че отдавна не са в зелените си 20.
Харесваме уловените усмивки, започнатата крачка, динамиката на улицата около тях и в центъра на всичко това безупречните аутфити на Бепе и Карла, сестрата на Франка Созани.
34 Коментарa
EdieSedgwick
30.10.2011 в 11:00
Тези двамата са истински миланезета!!!Обожавам този град, обожавам и ексцентричните богаташи в по-напреднала възраст, които може да срещнеш там!
КАЗАБЛАНКА?кой беше Виктор Ласзло
29.10.2011 в 18:43
iска ми се хората ,мадите,по-възрастните от нас,които ни вълнува модата,стила да сме наистина добре подготвени идейно политически.ако има човек,който презира фешън това е нашия премиер..по най-варварския начин..че е нещо гейско,че е педалско..и нарича своите опонентни МОДЕРНО ХОРА,имайки това за дисквалификация.
ето заради това пускам това възвание..то разказва едим момент от великия КАЗАБЛАНКА.с богарт и ингрид бергман. рик и илса..
ако си направите усилието да хвърлите едно око ще разберете,че има различни видове съзнания,начини по които нашето съзнание е активно,възприема действителнсоътта и въпреки това,всеки от анс,въпреки,че по различен начини самосъзнава ,то тъкмо в тоизи епизод ,който съм разказал,ако сте го гледали ще осмислите,че има място за всеки ,да остане верен на новото,на прогресивното.
ще се радвам,ако някой напише нещо..
и ти паяк...нищо,че тоно пък ти едва ли ще научиш нещо тово..детосе вика има хора ,дето това си о знаем,но просто да се насърчим,да си дадем сила..упование щото аз веке" две не виждам" ,сестро..
http://www.facebook.com/notes/julian-adov/%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BC%D0%B0rxists-%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%8F%D0%B4-%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%87%D1%82%D0%BE-%D0%B8-%D0%BC%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4-%D0%B8%D0%B7%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5/10150378164572342
thet's my last here about politics and ideologiekritik
c'est promis..
i am done!
гегелияно-гефелиянец
27.10.2011 в 14:29
разбирам твоят честен довод ,но нали знаеш,днес всички доедин сме постмодерни..и в същото време докато празнуваме,че няма ляво и дясно,горе и долу ,казваме: "ПОВЕЧЕ ПРАГМАТИЧНОСТ"..
(всъщност видимо на много от нас ни липсва старото политическо противопоставяне на базата -забележи- на политика,а не на кой има по-красиви зъби ,и кой по-свойски ще прегърне любезно предоставения му от американския посланник за Пи ар нужди арнлд шварценегер..слатински,който не е маоист днес прочетох,че нарича това управление Пи-Армилиционеро-тоталиратаризъм..не съм съгласен с аргументите в статията,а споменавам това,защото пи ара е и рекламата са командния щаб на политическата коректност,която дойде за да завоалира и прикрие класовите ,политическите,идеологическите противиречеия.. ....да се върнем при обичайното противопоставяне ще е добър знак за завръщане на класово-политическото съзнание и това е всъщност е шанса на тези избори(аз се съмнявам обаче,че те нарочно ще го изпуснат) е да се върне обществото ,в момента,когато ни пукаше..и нямаше 8 различни парти,а имаше класическо противопоставяне..
нали там 2001 бяха казали,че това вече било в историята)
ааах какъв майтап..това,което твърдя,ама как ясно се потвърждава във факта,че едиснтвеното място,откъдето можеш да говориш днес за политика е през сайт за практическата естетика на ежедневието..което не е никак лишено от смисъл,ако някой е чел кантовата КЧР..ако наистина битката ,кой ще има по-читав стоматолог естствено е и козметичните хирурзи да вляат в битката..помните ли как преди години,за да изглеждаш застрашително ти чупеха ушите..все дно и ти си бил борец..и пускаш врат.."ще ти пратя вратвовете"..беше преди да coin това "мутрите"
сега като каза отдолу и отгоре..анаписах нещо,което е в сърцевината на проблема..нещо,което зупанчич мейасу и тази част от философията иска да опита да схване и обясни..representation във видимата част и productive forces/processes отдолу //и това отношение покрай избори е много в чист вид.
паяка
27.10.2011 в 13:12
Не ми харесва да е така. Пластовете са разместени, няма устойчивост.Нормалното е на върха на пирамидата , като на коледна елха , да огрява обединяващият , всеосветяващият, най-характерния и най-представителен елемент, а пък той да бъде подплатен, подпрян, подсигурен от стабилна /експертна/ основа.
Goq died on the cross..От скука
27.10.2011 в 13:07
ами много лесно е,но нали тази дума има наистина сърдечни нюанси"излъга сърцето ми) не имах предвид,че символически,в президетнската надпревара ДАНАИЛОВ е президента,той е водещата фигура..че е псевдо вице президент,а реално хората знаят,че той е главния..абе този филм сега наемни убийци..трима актьори...двамата са умерено познати ,а единия е полубог в очите на зрителя..е кой е главниягерой на филма на ниво форма..де ниро..на нив съдържание-дениро има ,както разбрах някаква второстепенна роля..
пят..станах и аз пауло декуельовист ..с псевдодуховни ницшеански клетви към дамите..
таднес ще пусна една фраза в негов стил..
i am like a gosh..и аз знам как е умрял..когатоницше казва god is dead..умрял е от скука..
паяка
27.10.2011 в 10:28
Да. Е и? Не мога да усетя нюанса, в който казваш на "лъже президент".
полит-комисар
26.10.2011 в 18:42
е,в момента ,вкойто го казваш това,просто казваш.да ние знаем,че данаилов е истинския президент,но заради външнополитически-икономически експертности,които не са много в неговата природа там сега е калфин..той е данаилов е лъже вицепрезидент ,е всички го знаем това,паяка си ти,нали????
и аз да си кажа
26.10.2011 в 10:11
Не, не!Той не може да е вице, не му отива и е недопустимо. Просто се разминаха във времето необходимостта от него в това начинание и осъзнаването за това от самия него.
полит-комисар
25.10.2011 в 20:37
ok.съгласен съм..президентския пост наистина не е небето..и може да се каже,че като от филм като "диво сърце,къдетода попаднеш в онова недоразумление ала паул де куелхо -да напуснеш лас вегас ли се казваше..таз с алкохлната драма...
та да..ако ми позволите следното уточнение..за ален делон пост на вицепрезидент би бил като понижение от съдбата.но..
има едно условие..момента е важен..в европейски-цивилизационен план..ти сипризван,да СПАСЯВАШ каквото в този европейски проект е достойно да бъде спасено..да се появиш и да се откажеш от мястото си в А група ,заради хората,.да се пожертваш в тяхно име..неговото място в А група не се губи...аз гледам на това,като на ползане на Меси за един мач в отбора на ЦСка москва срещу Байерн мюнхен през 1940 г..това е мач на живот и смърт...имало е такъв дубой и се е играл наистина под дулата на гестапо и на кгб
и аз да си кажа
25.10.2011 в 11:48
Не съм фен на конкретиката.
Споделих си , защото искам готините да си бъдат готини и да не допускат изпадане в "Б" група.
полит-комисар
25.10.2011 в 11:04
там на LET's bike 26 юни ,мисля че беше съм направил предположение,което правя с оглед на политическата ситуация..ясно беше,че борисов много се изнерви,понеже той все пак разчиташе на това,че бсп нямат ни един който да извадят за президент..и живееше в този конфорт.
аз понеже не съм от БСП не знам със сигурност дали е така..но катои ги гледам какви са социал демократи не бих се изненадал,да е имало по ярка пропозиция от кръгове в ЕС да се управлява една бедна и ожмулена страна малко по-сценично-социално.и допусках,че през лятото е имало дипломатически совалки първнов-станишев-борисов +американския посланик на хора от типа на строс кан,които са предлагали да стане така както 2005..много страни в европа се урпавляват така -коалиции междулиберали и социалдемокати-зелени и други всеядни програми.
но явно заради някакви бизнес интереси и обещания на покер масата ,всеки си е извадил скритите аса и идеята за калиция нарцисистически е била осмяна от кунгфупандата. и е казал ще царувам вовек,кво ми се мешате тука"..
и бсп напшравиха хитър ход..казаха кой ще им канддат президента,борисов се успокои,понеже анаилов би бил за президент..и се дръпна от идеята да пази всички полета на бойното поле.откъдето могат да дойдат опасностите..ако е играл ва панк-НИКАКВИ предсрочни избори и никакви коалиции,той е имал за себе си вероятно тази увереност,че иде ли на президенстки избори ще бие яко всички..но това за момента не му е интересно..понеже е премиер.все едно костов да поискаше да е президент през 1998..
гледай на данаилов като огледален ход..популярен,популистки пи ар ход,понеже данаилов не е политически натоварено лице..с някаква идеология,да кажем както лилов,премянов,виденов..той е на опредлено ниво същото каквото е борисов..един лесен за обичане мъжага..само дето той е много по-умен и красив. цялата формула на успеха на кунгфупандата не в нейните политически програми,а в пи ар манипулации на лесното за фасциниране дамско съзнание..ти грабни дамите ,те после мъжете сами ще дойдат.. един нарцисистчен властовик,както го наричаше калин янакиев ,"типина жена " сурди се,хленчи,обижда с дебелешки доводи..и как се огради само с послушни матрони около себе си..
Борисов вече не е на власт.. и това много скоро ще го усетите..просто хората ще станем по-щастливи..такива каквито си бяхме преди да се появи дясната популистка плевел ..а теб така и не разбрах,какво те дразни..че не е удържал на някаква дадена пред тебе дума ли??
коя и каква дума е дал пред теб,ако може да сме по-конкретни!?
и аз да си кажа
25.10.2011 в 10:58
Точно това имах предвид. Груба грешка допусна като разреши да го омешат с мръсотията, защото като си човек на изкуството никой не смята за твой недостатък бохемството ти. Ясно е , че не му е мястото там, да е подгласник на голямото кюфте . Трябваше до край да запази недостижимостта си. На няколко пъти показа недвусмислено , че никога не е пренебрегван, омаловажаван, не е свикнал да е втора цигулка и няма да преглътне лесно загубата. Затова е жалко за него.
Аз
25.10.2011 в 10:53
Искам официално да призова ССС да не допускат коментари с политическо съдържание. В името на добрия тон и идеята на този сайт- това е вече просто НЕЛЕПО .
Бря
25.10.2011 в 10:43
Данаилов е един дебел, деградирал и алкохолизиран демагог, пионка в една безумна ПР-кампания и никога няма да бъде политик, който се грижи за интереса на хората. Никой няма да избере палячо за президент- имаме лошия пример на Италия.
и аз да си кажа
25.10.2011 в 10:31
Всъщност много ме е яд на Стефан Данаилов. Три години му се молеха да приеме да се кандидатира за президент, а той не разбрах какво беше- смяташе , че няма да му е интересно ли, че няма смисъл ли, едва ли е мислил, че няма да успее. Би бил един от раз избран президент защото е принципен, праволинеен, честен, всеобщо харесван и обичан и винаги красив и елегантен и вече достолепен.
А сега какво стана? Притиснаха го и го тормозят, а той е принуден да понася неща, които не му подхождат и не е редно да са отправени точно към него, но вече се вкара във въртележката.
Жал ми е за него, защото той е свикнал да е фаворит, да е първа цигулка в това, в което е добър. Видимо е , че не е щастлив от натрапеното му партийно поръчение и сигурно съзнава много ясно, че цялата тая дандания осквернява блясъка му.
Връщане назад няма. Това е. На мен ми горчи от това, че им позволи да го употребят.
joke mouth
25.10.2011 в 02:47
от бохиете уста в нашето (с) УШИ..
when gosh do joke with us... it is sometimes fashion,vanity fair,,but also vanity farm..animal farm...ще спра ,щото инак в изброяването може да заприлича на нойев кивот
А, така
24.10.2011 в 19:50
Изреченото от твойте уста -в божиите уши !
мундаинното..?къде отлетя то!??
24.10.2011 в 19:06
така де..!
оставяме парите да говорят вместо нас..хахаха!
Горкия
24.10.2011 в 18:31
Ок, мисля, че вече е време да си припомним, че е проява на изключително лош вкус да си размахваш наляво и надясно политическите пристрастия и да ръсиш злоба и обиди по който ти падне. Абсолютна селяния. И каквото да кажеш оттук нататък, ще бъде оправдание. Възпитаните интелигентни европейци не говорим за пари и политика на светски събирания:)
полит-комисар
24.10.2011 в 17:04
ОК..WTF няма да спомена една дума с политическо съдържание..
ZEGNA ..КОЕ НАЛОЖИ СПОРЕД ТЕБ СВЕТОВНОИЗВЕСТНАТА МАРКА да напусне бул.ВИТОША и да се сгуши вблизост до президентството..един вид под охрана на националната служба за сигурност..
ако теб тези неща не те вълнуват ,хората,които са в този бизнес страшно много ги касаят.и ние знаем ИМЕТО НА ВИНАТА ..не на вина и ракии,а на ВИновника..
парично възнаграждение към кмета тогава борисов.идете в архива на общината и вижте първата заповед на на борисов като кмет каква е..
да се затвори булеварда за автомобили..преди 3 дни бяха вече отворили Моловете -стамболийски и хемус..задачата беше да се унищожи high fashion бизнеса на булеварда и да се смачкорти в моловете..абе,ей..ние стотици хиляди левове загубихме заради това,ти си седнала да се занимаваш да поставяш диагнози
WTF?
24.10.2011 в 16:32
кой е тоя лудия бееее:)))) Моля ви се, СС, стегнете се, нима тук е мястото да се прави политическа пропаганда? Грозно и пошло звучат тия коментари под красивите снимки.
майор деянов в президенството!вече!
24.10.2011 в 16:23
Ето го най-сериозния довод на врага..Стоматологически! да ви се чуди овек как се имате за грамотни с този умствен недоимък.
между другото ,стана ми някак неловко а ССС.поеже сега вижте..
сайта е за СНИМКИ,а не за коментари,нали?ако не се лъжа,тук не е обещала редакцията да Ви пска всеки ден някакъв красив ,моден,зара коментар..
а ви е подксзала да очаквате снимка с определена тема..така че ,ако има снимки,кой ще откаже да ги гледа..
малко стана като вчера една нв секцията..влиза една селянка проста на 20 г и казва ..дадоха ни сандвичи..кой! е как кой ..нашите..ГЕРБ..
а една жена явно от бсп каза..Е така еда ви понахранят малко..
ЛОЗУНГА 0казвам на Герб за изборите ,предсрочните,янкоито ги чакат на март да бъде
ДА НАХРАНИМ ЗНАЧИ ЖАДНИТЕ..и не много умните!
не е ли смешно,че единствения застъпник на Герб е веселин мариноив и стоичков..хора,които не минават за нещо повече от популистически демагози..и които имат навика да не казват нищо.
освен това,ние философите за разлика от журналистите съощаваме онова,което вие усещате,което ще бъде,а не което вече факт..казахме ли,че ще яде шут галиано..да.яде ли го-да
казахме личе роифилдд сладураната ще мие краката на ан уинтър -да! стана ли!да..
казахме ли,че докрай майор деянов и генерал лейтенат полковник майор борисов ще се надцакват за изборите за президент-казах..
понеже от сергей,но не станишев,а стефан данаилов в ролята на сергей,майор деянов зависи днес всичко..
да кажеш нещо,което е факт благодарение на преброяване на бюлетините нее голямо достижение на разсъдъка..
да осхванеш обаче необходимостта-ето това е друго нещо..
казвам аз на мой роднина,който е монархист..
че с нощи в най бедния участък на софия пукаха и празнуваха с чалга..а той ми казва:
чакай,чайкай,..какво празнуват не разбирам..че БСП ли или герб..
е снощи са им акзали по ТВ верояно,че герб шечели и с 210% и те са щастливи горките трудеите се,мелодраматически заблудени,че са средна класа.
а топзи мо роднина казва.ама чакай,той калфин е президент..
как така.ами чу ли доган!
всички сили ще мобилизираме за да смажем ТИКВОНАРСТВАНЕТО НАРЕЧЕНО ГЕРБ
и още една ЛЪЖА..стефан данаилов ако някой успееше да докаже,че е крадец,бъдете сигурни,вражеската пропаганда нямаше да се заяжда и до днес,че отказва да пише С-богам ...а щепше да каже той открадна БТК..примерно.и същия този исландски предприемач ,как така пък се оказа,че подари къщичка до руския клуб не на съпругата на стефан данаилов,а на мадам борисова..мадам сибанка.
Пфу
24.10.2011 в 15:13
Засрами се, бе, демагог weirdo! Как не ти омръзна да бълваш глупости . Айде заедно с твоите неграмотни актьорчета-политикани и прочие крадлива измет с развалени зъби в коша!!! Другата седмица искам да видя как ще изкривиш пак действителността след като ви бием шута.
майор деянов в президенството!вече!
24.10.2011 в 13:47
eeeh,не е ли сказачно красиво
в единствените 3 комекъдето попириказвах поне малко за стил някой съзря идеология.(не казвам,е няма..но отаза да осмисли свързаността им издава или неподготвеност за това или наличие наа проблеми в съзнанието,многократно надвишаващи нашите собствени,които ние никога не сме ги крили,а сме ги вадели наяве..понеже проблемите трябва да се решават -били ти човешки ,тиквени,партийни..девически)
но това,е си отвратена не ме тревожи,нито ме изнедва..
ако отворите каналите на пропагандата ще уете,е борисов бил засрамен..и така изглежда..срамувал се от стефан данаилов и го нарича "момче"
въпреки,е на мен борисов винагими е изглеждал безсрамно засрамен..и това сега ,е атакува данаилов е като една дълго задържана в дебелото черво fard-ня ..най-сетне се изпусна..понеже както предсказах още на 26 юни (виж lets' bike" данаилов ще свали от власт герб..от него зависи.
така е: един засремен друг отвратен..
скам две неща
1.да видя как изглеждаш докато си отвратена..какво ти има..пръстите ли те болят..лицетоли ти се изкриви..или примерно това,че си отваратена ти пречи да се возиш в обществения транспорт и да носиш дрехи от долно качество..това,че си отвратене ли е приччината да изглеждаш така..
и второ..частно..ти нямаш никакви проблеми.(което е досто плоскостно)
но да приемем,че нямаш..позитивна си..хайде назови кое те очарова..влизаш тук за да се оароваш..е,,не съм чул някой да каже ДНЕС СЪМ ОАРОВАНА и това ме направи щастлива и по-умна.по-доволна..
и още нещо,ако сииислиш,че има място някъде в живота,свободно от идеология-любезно те моля да ни господелиш..ако ми кажеш,че ходенето до изворчета и тренировката по йога са такива очарователно-освободени от идеология места -янооо..и ти явно си от тези ,които се срамуват...
Erisa
24.10.2011 в 13:27
Чувствам се отвратена като вляза в сйат за стрийт стайл и веднага да ме заливат идеологичните лозунги на човек с очевидни проблеми. И то на единственото ямсто, където очаквам да не ги намирам. ССС, после да не се чудите защо сте останали с двама читатели.
Acheronta Movebo
22.10.2011 в 14:25
между другото ЩЕ КАЖЕТЕ ей го..комрад Адов отново блъфира..
ИДОЛОГИЯТА СТВАЛА ЧОВЕк..придобивала човешка форма.
дори обае и аз не бях видял колко близко до написаното е потвърждението
забележете постера -банер вдясно..БЪЛГАРИЯ СИ ТИ
преди 10 г България бяхме ние..
преди 15г..България бяха -зелени планини море .
още по-назад-нейните трудови хора..
ДНЕС най-АРОГАНТНО и направо без каквито и да е скруполи,че бълваш БЕЗСМИЛИЦА са изтипосали на витрината последната за сезона идеологическа тенденция
БЪЛГАРИЯ Е ЧОВЕК..
и това си ти..това се нариа ОНОМАТОПЕЯ
националистите,популистите я ползват постоянно..този начин да те адресират,интерпелират..не говорят те,говори България,говори нацията,родината..разума..!
нали знаете..когато примерно в худ.басня старата къща говори"ах аз колко съм вече стара..а моите нямат пари за бяла боя"
или пък животното говори.
националистите фашистите,популистите говорят така:
България ти говори..но...
България не си ти,а е тя.
Тя говори на теб
тя ти казва,че тя си ти..
ако трябва ще се изивня на целия хиндуизъм,но е основен постулат
татвамаси
Аз съм ти..и виждате,какви прото-фашистки,прото-тоталитарни практики са загнездени именно във феномени , смятани за най-духовните достояния на човечеството.
(ЕТО ВИ ТЕМА ЗА ПЕРФЕКТЕН ПРОЕКТ по финансииране на бритиш коунсъл..
ДА СЕ НАПРАВИ ИЗСЛЕДВАНЕ в горните курсове на
НГДЕК -гимназията за дух и подобни людмиложивковски чорбалъци
икономиески техникум
математическа гимназия..
техникум по механотехника
и псоле вземеме студенти от
историския факултет,култорология..в СУ
УНСС,
МЕИ и ще видите,че най-много фашизоидни нагласи тръгват от най-"духолюбстващите клоаки ,от тези набухнало хуманитарните места..парадокс,нали..
БЪЛГАРИЯ СИ ТИ не само е глупост...като призив..то е адски фалшиво,и крие в себе си потенциал да се саморазпадне .този тих позорно сякаш родината се рекламира като банка.. ..и веднага ще ви дам доказателство..има два начина да конкретизираме това.
няма нужда от по-дълбоки философски спекулации,какво в мен е присъщо на нещо такова като България..как пикая,как се храня,(или как не се храня,how i skip the meal ) .как мисля..и този подертано български "ти ",
може ли да е примерно някой афганец,може ли да бъде всеки един,който пожелае..
понеже кого адресираш,като кажеш ТИ..всики и никой.. в някакъв момент са интепрелират по този начин hej you..
но това е ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ НЯКОЙ НАПЪЛНО НЕПОЗНАТ...
ето ви веднага немезиса за своеволието да допуснеш да си прост,когато се налага да си сдържан и умен !
вземете текста от банера.
НАцията,родината,отечеството ти говори.
България си ти..
тя е човек,като всеки един от нас.
и вземете надписа Бг си Ти..
сложете две възможни фигури.
-България си ти..роми слизат от каруца и прибират старо желязо..
България си ти.. тъповато но замисленото лице на бат гойко
и в двата случая имаме коректно изказване..да те са българи.
но някак не биха седяли удобно на този плакат.
занете ли какво се нариа идеологическа интерпелация..
Ей ТИ!!!
вървие си и изеднуж някой ви казва
Ей ти..!!!
ти си българия..
в това време разбира се виждаш,че зад теб има и други и те също така се обръщат..и си казвам ох олекна ми..не съм аз !
сега докато траят тези дни наречени изборни,избирате да изберете..
ще ви предложа следната легендизация
за да ни е по-лесно да се ориентираме.
zara - хахах да! това са популистите..тези КУНГ-Фу панди на власт..
adidas - e господина гравитиращ около басейна спартак и спорта карате.
terra nova =тази дамата,нали така-широко отворената папка с множество документи и дрективи на евросъюза..толкова дебела и тежка,че под нехната тежест няма възможност да мисли с сосбтвената си глава,а ползва директивите на ЕС за мислене по въпросите за мисленето.бъдете сигурни има и такава подглава за затваряне в секция защита на потребителя от мислене със собствени сили..да не се умори и да не се натрови. от неправилно ползвани мисли и неправилно съъхранени
capasca - да ..сетихте се..това е гн волен..вероятно ще помислите,че съм залегендирал волен с капаска заради това,че тя е нещо български бранд.не..а заради зелената идеология,която продава марката..а не толкова дрехи..
zegna- това е да..най-близкото до президенството ..до сградата където работи президента..няма по-близко от тях..хората претърпяха целия храх на изнудването на кмета Бойко ,да напуснат опустошената от него витошка,ползвала се до 2005,с добро име на един приличен булевард ,с много магазини..но тогаз беше момента когато отваряха врати моловете и под банера на зеленото съзнание и чистия въздух за столичани бизнеса там беше съсипан.пред очите на всички ни и изместен на съборна..в близост до ПРЕЗИДЕНТА..някак под неговата опека...така че мисля че ме разбрехте...кои са истинските защитници и носители на фешън..а и дай боже..иде нов ден..
Acheronta Movebo
22.10.2011 в 13:14
накратко..за тези,които няма да прочетат постовете по-надолу..
ТОЗИ ОВЕК ИЗГЛЕЖДА КАТО президент..има нещо в него,което е съхранило онова svelte на властта,ирониеската увереност на опита..достолепието..
почтеноста..а не днешното му друго-разгул,хюбрис..неговия компатриот -онова политическо чучело,което се хвали,че може да оближе седем жени в един ден..
значи..има една такава древна гръко-юдео-римска-християнска формула.
не може да си президент,ако не изглеждаш като президент,а като душко добродушкин с глас на матрона или пък ,сякаш си продавач на семки..
от де гол,през сталин,мао,кенеди ...рузвелт.тези хора имат в излъчването си кУРАЖА да псорещнат неизвестното,историята,предизвикателствата не само на деня,но и на науката,космоса...(космонавтика,астронавтика..ядрена енергетика,и класическа музика..виждате какъв мащаб е нужен..и тук не говоря из своята специална полит теория,а като англосаксонски традиционалист,доверяващ се на данните на ствността и опита..
сега ..подготвил съм един проектно анализ..за това как така стана ,че
ИДЕОЛОГИЯТА ВЕЧЕ ДНЕС ЧОВЕК..
да да.преди години хората имагха идеологии..и идеологиите имаха свои застъпници,хора,които вярваха в тях..докато днес ако имате дори по-добро обоняние ще можете да й подушите,с кой точно долнопробен парюм се е напръскала..
за да не товаря тук сайта с мои буквописания,съм дал линка към снимката на АНТОН ПЕТРОВ,героят,чийто проотоип е Алексей Петров в 11 сезон на law and order Special victim unit..
той пренасочва към профила във ФБ/за съжеление не съм удебен,дали трябва да си вече собственик на профил във Фб за да може да го четеш.поеже съм го оставил да е видимо за "PUBLIC" така и не ми се изясниха тези неща.google май давал възможност да се чете ,дори и без да имаш продил във ФБ)
www.facebook.com/photo.php?fbid=2441405631179&l=dc01081fdd
ако имате възможност да видите епизода ще се убедите колко мощна е реакцията днес и как не се спира пред нищо..имам чувството,че телевизии са аутлети на ЦРУ и ФБР
http://www.imdb.com/title/tt1638652/
Acheronta Movebo
22.10.2011 в 10:00
и да ,тази снимка е страшно добро попадение към утрешния ден..
и ще се опитам да ви обясня утрешния ден през художествени ценности или поне през стилово такива.
снощи ,повярвайте ми направих го...през ФБ попитах голяма част от моите зафренднати ,които не са сред тези,които са политиеските ми приятели..и много ми стана мъчно..нали в книго-лицът имаше по едно време QUESTION option.. днес я няма.но ..направих един експресен фешъниоски пул ,какви са нагласите на младите.
да ви кажа ли какви са..НИКАКВИ.
не ги вълнува..сякаш не са в залата,както е този пословиен зрител,за който стана дума..
защо смятам,че дори едно стрийтстайл издание,издание за мода може да намери верния път към политическата истина.
не не..тук няма да ви казвам сложни неща от хегеловата философия на правото за това как фешън е на държавата.и че фешън е политическото днес ,par excellence
нито за секунда нен желая да излезе,че агитирам за конкретна идея..(повярвайте ми,ако имаше такава,и аз я виждах,щях сигурно да го направя)
но нека да напрвим следната уговорка..
да проследим качеството на киното..днес ,преди 10 ,преди 20 ,30 и 40 г..
ако това ви се струва трудно ще ви предложа нещо дале по лесно и в очевидността.да подходим емпирически.
погледнете в последните 5 години какаъв тип човек изтика нагоре пяната на ежедневието..
не не..нямам предвид тук този гнусен популистки ход,който ще ви посочи към МУТРИ,чалга ..това е лесно..че тъкмо тези отгоре ако не са мутри много искат да изглеждат така,ако не са чалгопевци искат да изглеждат като азис.ивана ,да ги обичат лесно.лесната любов обаче винагие кратка..и знаете ли..бързо преминава към обратното-омразата.
и ако вие не го виждате средния западо европеец,загрижен доколкото му е останала загриженост спрямо бъдещето на европа,на европейския ни цивилизационен проект вижда това,с което ние сме свикнали..вижда го и това го плаши..и разбира се..ако не в официални документи,до по дискретни дипломатически пътища те ясно дават да се разбере,коий е вече за тях мъртав.за кого вее нямамясто под лесната стряха на европейското дружно шщастие..кой яко и зверски се е провалил..
защото ,какъв беше смисъла да има филм,да се снима кино,когато сред най-добрите актьори са самите статисти-шофьора на цистерната с вода и вода на шланг,и топкащият си топката физкултурен деятел..
никакви европейски ценности няма в текстурата,колкто и те да се прокламират във фактурата.темпото е вялотекущее с тендицции напълно да затихне..
в този смисъл,ео аз съм от това поколение,което може да види назад и да види как са нещата днес..
никога досега не е имало такъв обилен мичурински ТИКВОНАРСТ ,какъвто има днес..
напред са лица и хора изцяло случайни и хаотино,напълно ненапрвени..един наш циркаджия-популист преди година пред френски вестник заявил,че като гледал в историята на 20 век ,той също,катопишещия се възхищавал на личностите на другаря йосиф и председеталя зедунг..
само,е има една голяма разлика..и двамата са хегелианци..и както съм се удедил виртуозни диалектици..това не ти е като да пожонглираш с без да си наясно че го правиш с диалектиката на многото("Ние") и едното "аз".цитирам : .Аз като ви пусна магистралате..аз като ви пусна АЕЦ белене.."аз съм изпратил самолета да ги вземе.." три това аз не гледам телевизия и съм ги чул..представям си западния човек,как му скърцат зъбите...а те не обичат да плащат за изхабени зъби..
сега.знаете предполагам онзи диктум на Хьолдерлин,който чест ое цитиран по най-разнообразни поводи и произволно...
когато казва: КОГАТО НАРАСТВА ОПАСНОСТТА,непосредствено до нея,нарсътва и онова,което ни спасява.между другото,само за тези,които ги интересува хегел твърди точно обратното..в ХНР.
знаете ли кое ни спасява.
е има един западноевропейски преобърнат расизъм..
сериозните заболявания на цивилизацията са наше,западно европейско достояние..не може всеки селянин да е мазохист..дори фройд буквално го казва:психоанализата не може да се прилага след балканите..имайки наум Словения..
то ест..западния овек не може да приеме,е и всяка селска тиква може да бъде също толкова нарцистична..дори да няма никаква приина да е обсебена от своето отражение във водата..не..тези тънките заболявания са си наши..вие сте здрави,топли,сгъстени около огъня,природни човеци..без такива красиви болести.
те са болести на цивилизацията..а вие ..хаха вие не сте цивилизовани..вижте си тоалетните,ноктите,кожите са ви дебели..не..знайте си местата..
и в същото време те много обичат да видят,че този,който споделя техните ценности,слуша най-възвишената музика, ете най-важните текстове,склонен е към напълно неразбираем жест на благоприлиие и благотворение.. този овек трябва да им прилиа..да изглежда като тях..ТЪКМО ЗАРАДИ това няма дакрия ,в периода 2001-2003 ,свързвам това с премирстването на внука на цар Фердинанд..да..тогава много стрикно се съблюдаваше за това..ии бяха издирени и доведени такива прилично изглеждащи хора..но това бе закратко и рекламно действие,а не естественопроден стил на живот,наин на съществуване на добре организираната материя..затова!!!
ако обичате,много ви моля ,искам да сравните ,тези,които все пак имате някаква представа за товакак са изглждали хората(или пък добре помните) и какви неща вълнуваха хората преди 30г..с тези днес..
искам да ви кажа и нещо друго..пак по хьолдерлин...
когато едни тикви нарстват застрашително ,много естествено е в страни от тях да нараства и ален делон..
това не го искаме ние..това ,е ни пращат ален делон не е случайно..понеже по-добре българската версия на Борсалино -на всеки Км,отколкото българската версия на fast five в хай клуб ,коятоима кодовото име килърите..наглите"
- Но,кои са "Наглите "(къде точно се намират)се пита днес европа..ипраща ален делон малко стилистически да разкара тиквите от полит- полето на европейския проект
Acheronta Movebo
22.10.2011 в 09:07
тази снимка,по -скоро факта на нейното появяване точно днес е изключително показателен за това,как случйното се превръща в необходимост.
какво ми говори на мен тази снимка...не веднъж съм споменавал в моите вклювания отлуната за филма на Людмил Стайков 9автор и на хан аспарух и на време разделно-филми,които са пропагадни и като кино са пълен батак) но Людмил Стайков има филм -ИЛЮЗИЯ ,с константин Павлов,който еако не еверест по поне е К-2 ..енякъде в началото на март бях седнал ,четях ,сърбах капучино през сламка в обичайната кафетерия в мола ..малко след това към мен се присъедени 11 класника от мн елитно нашешколо,разбира се ,досещате се,че тя е в някакъв момент е била също списовател към тукашната редакция..
в този момент се появи стайков,а аз тъкмо бях гледал Илюзия с руси чанев (някъде бях написал кирил врийски,но не е той..сега днес има вицкепедии вижте кой е) ..настигнах го,защото много исках да гопоздравя за това,е пурвата му част е въло радевска..докато втората людмиложивковско нгдек падение. и много исках да се уедя,е някой,който може да направи такава велика първа част може да се провали така..във втората.
полуих ,разбира се отговора,който исках,понеже беше ясно,какъв отговор чакам ..и навръщане към стола си казах..ето бе..то е предмен,а аз не го виждам..
ЛЮДМИЛ СТАЙКОВ и цялото тяхно поколение ,аз ,на попрището жизнено в средата (хихахохахи!) и тепърва навлизащото в живота,света,науката,изкуството поколение.
И СИ КАЗАХ..
ето това е..
ЕСТЕТИЕСКОТО ТЪЖДЕСТВО
1.АВТОР (творба)
2.Критик
3.зрител
ето го поколението преди мен ИМАЩО СВОЯ ЗРЯЛА художествена ТВОРБА,
зряла художествена,тоест зряла социално етико-политиеска реалност
моето поколение без никаква следаот зряла творба,дори и зачатък,някаква разкикереност между нито-нито...нито старото си отишло-нито новото дошло,поколение на критици най-вече безмилостно критикуващо предходното (колко е лесно ,нали..е някои филми са направо черно бели,как не ги е срам,днес в телофоните си ние снимаме цветно ..и за нас черно-бялто е "ефект" ,,така е..броят го за ефект в камерките-сепия,сиво..)
и на трето място е зрителя..зрителя винаги се допуска..не е ясно дали е там..нему е дадена най-пасивната роля..може и да го няма..и пак да е тамтова е свързано с онтологията на киното..ако героят на кинотворбата да кажем е извършил убийство.напълно сам е и крие пистолета под някоя плочка...никой не го вижда,нали..НЕ НЕ Е ТАКА..зрителя говижда..той го крие за пред зрителя..то ест..зрителя дори и да го няма ,той е вече там..както е и читателя..но по коренно разлиен начин..да не навлизам в тези сложни неща сега..
sharpy
21.10.2011 в 15:38
Сладури са! :-)
shhh
21.10.2011 в 13:41
Това не е Франка, главният редактор на Vogue Italy, а сестра и Карла, която е галеристка. Което естествено не и пречи да изглежда очарователно :)
Manuelle
21.10.2011 в 12:15
Джентълменът е изключително елегантен!
Кокс
21.10.2011 в 12:08
Бепе е страхотен - типичен стилен италианец. Карла малко е попрекалила: ризата й прави "корем" от закопчаването и полата, тази черна връзка не е ясно защо виси отпред, а пък за клина и сандалите в съчетание с горните дрехи....нямам думи. Обичайно тази госпожа добре преценявам какво да облече, доста елегантна е, но не и този път.
Все пак благодаря за разнообразието.
123
21.10.2011 в 11:40
Освен, че са страхотни, излъчват и много позитивизъм. Харесва ми новата идея на SSS.