да..за мен най-добрия в момента с една продадена книга..да не мислиш,че тези м,с големите тиражи са най-добри..може би студентите по Пи Ар и реклама.хихихахахохи!със сигурност най-добрия на германия не е отдавна умрелия като учен щат философ хабермас..
Хахахахаха
05.03.2013 в 20:55
Питър Слотърдайк -философ на Германия? От учебника за 11 клас? Риъли?!? Ай сиктир - верно ли някой те брои за интересен?!?Студентите по педагогика мей би?
б.м
05.03.2013 в 19:34
алоуууу..аз съм писал три по толкоз дълги постове без дори някой да ми е обръщал внимание..за мен е важно да го напиша.във философията има огромен парадоск..понеже знаеш,че казваш някакви важни за теб неща,ти тайно се надяваш никой да не ги прочете..това е като да носиш под палтото си cartier.. ако го видят може и да останеш без него....това е причината философските текстове да не са от две страници.за да бъдем сигурни,че никой друг няма да ги прочете,а само чда е възможно , този,който наистина много силно се интересува,а това е обикночено не повече от един двама човека,които ще прочетат целия текст..но ътези двамата ако е кант ще са гьоте и шелинг..така че ,от тях няма какво чак толкова да се крие..понеже и те самите имат какво да крият..
питър слотърдайк..най-големия философ на германия днес..който взе от мерцедес 50 000 евро за 3 дневен семинар с мениджмънта,преди години издаде дебела книга..ама много дебела..1500 страници..издателя направо щял да го убие.. единствено в някоакво малко градче била купена книгата струваща 270 евро.после слотърдайк казал на издателя,че в това градче живее негова братовчедка..явно жената,за да спаси фамилната чест и име е пазарувала тази ненуждна ней книга..
Алоу
05.03.2013 в 13:40
Пиявицата Будимир...само да усети внимание и впива жадни устни: бързо, бързо да изсипя де що има мисъл в главата ми, докато някой ме е забелязал:) Леле, милия комунистически паразит.
буд.мет
02.03.2013 в 12:07
кратко отклонение..по въпросите за блоговите войни на половете..
въпреки че нападенията бяха винаги много остри..жени срещу мъже на ниво на съдържанието,,на ниво на формата това придобиваше изцяло еротически аспекти..
не е ли така..тези,които сме в напреднала възраст знаем,че не можеш да имаш еротически търсения спрямо някое лейди или мъж,когото обичаш..трябва да го мразиш,за да се получи еротически връзката..Ницше непрекъснато казва това..(няма да го цитирам ,много е популярен цитата)
тъкмо докато всеки казваше,колко няма нужда от другия пол ставаше най-истинското приближаване между тях..не можеш да бъдепш ,с някого от когото имаш нужда..а само с някой,който нямаш нужда..уди алън,Ж.Л,формулатата of sexuation.. дори в такива блатантни заглавия като Мъжете са от марс ,жените са от Венера се чува тази платоническа истина-не случайно имаме "платоническа любов,павлова любов(агапе) ..та нали виждате едните са на венера,другите на марс-те нямат среща на земята..(ужас..влезеш ли в тези теми излизане няма..затова сега ще се измъкна много бързо.. със следната добавка към предния коментар.
когато ставаше дума за диалога..разбира се,че фешън е средството..но пак ,както винаги имам проблем с това..знате как маркс казва-гърците имат богове ние имаме отношенията на пазара..и още..движат се стоките,а не хората..и буквално в капитала стоките си говорят.. 4 подглава на първата глава от 1 том..
какво имам предвид..fashion е по-скоро бо,божествен аспект,теологическа дименсия..и достатъчно е да видим декалога..за да разберем,че именно там дистанцията и липсата на диалог е най-голяма.. не можеш да се приближиш до всевишния.както и впрочем не можеш да приближаваш възвишеното..дори и художествената красота..всеки като е бил дете се е питал,защо тези хора,които гледат творбите (изобраз изкуство) защщо те отстъпват назад..защо не отиват близо..същото предполагам е с обекта на любовта-интензитета е много голям..някак ослепяваш.(.затова и казвам горе-не можеш да обичаш някого и да си с него..да изпитваш удоволствие от него..това е кощуснство..бласфема..ако искаш перфектно наслаждение от другия,нуждно е да го ненавиждаш..)..не може да го приближаваш..приближиш ли го той изчезва,или падаш в бездна..както казва маргьорит Дюрас"ИСТИНСКИ ВЛЮБЕНИТЕ НЕ СЕ ГЛЕДАТ в ОЧИТЕ" " ..срамота..приказвам за неща,от които нямам никаква представа..затова и ползвам цитати..някой да не се обърка сега и да реши,че знам нещо за любовта..пълен лаик съм и харесвам да е така..да знаеш много за любоврта значи лоши неща ..най-вече това я прави ненуждна за теб,щом знаеш всичко за нея..
по дължината на постовете можете да отгатнете,че пак ме хвана грип..забелязал съм,че стане ли над 5 градуса навън,вирусите почват да бълбкат,да се съешават..усещам ги с лицето си,като вляза в метрото..затова както всеки фолософар обичам да има сняг и да е минус 5 ,минус десет..стане ли топло веднага ме гепва вирус..
for pete sake, вижте,какво се разбира под"кратко" отклонение"
буд.мет.
01.03.2013 в 22:17
след като вземем предвид голяма част от уточненията,може да помислим над това,дали въобще културата може да бъде направена да има медиум,посредник..както Лоли твърди-артистите,дизайнерите рекламистите могат в тяхното "РАБОТНО ВРЕМЕ" да са "артистически ...сещате за какво става дума..бенямин,фланьора...времето което не си никъде,но точно тогава си най-много някъде..(ОК..аз много обичах тази дума,но днес имам много остра критика на "фланьора",на това да се flaner....)
голяма част от фешън е предназначена за моментите които са ,и които да са nec entem ,non chalantee .сещам се за филма Една любов на Суан,по марсел пруст,младия евреин,който седна при ален делон -вероятно помните ,как той ходеше четейки,и който беше облечен така както знаем да е Верлен (ди каприо от total eclipse на агнйешка холанд,която снима и някои епизоди на THE WIRE. ..
затова и между тези два момента на снимката има фрапираща разлика..punk като цяло е такова нещо..нито си на работа..нито си на дискотека..нито си в кафенето на делова среща..а показваш манифестираш това,че се разхождаш..но,нека от наблюдението да минем към опит за анализ..защо това е така..преди време бях интелектуално близък с известна актриса.
тя нямаше усет за това,че докато отива към театъра тя не е свободна от това,че е актриса..тоест тя е трябва да може да играе актриса..след което да играе актрисата,която играе ролята си в пиесата къщата на бернарда Алба.. тази серия от медиациии..тя е фундаментална за вътрешните движения,за възможносттаза движение вътре в самия фашън-периоди,форми,слоеве..отражения,отрицания отпадналото от мода.. ,изтичането,оттичането на отпадналото -worn and old в полета,които винаги са наоколо и са акгажирани да се възпламенят..(ужасно е! ще назова заглавие на дерида-Възпламеняването на архива") ,отрицание на отрицанието..демоде.passe..просто тя не играеше добре ролята на 'актриса "(актриса в кафенето.. припомнете си Сартр -битие и нищо-келнерът..главата - bad faith -как келнерът играе келнер-флиртува с клиента,цялата изкуственост..на присъствоието му..но именно това неналично е направено да бъде опосредено,да бъде степен..и разкрива ,отваря възможност към следваща,нова фаза на опосредстването ) в живота,затова и смятам,че и не е толкова значима актриса на самата театрална сцена..
и според вас..смятате ли че непременно трябва да влизат в диалог тези два стила на италианеса ,който се разхожда ,или или е на служебна среща ,но артистическото му занятие,я прави фриволна.. можем ли да говорим за такъв диалог при положение
1.че имаме като база алиенация..отчуждението на едно от друго..и най вече..при изчезването света.."меланхолия кирстин Дънст-отчуждение от себе си..несъвпадението, което я избави накрая,в момента,когато меланхолия удари и отнесе планетата Земя...
ужас..не..обещавам,че повече няма да говоря по този начин..голяма каша..и най-вече-уж искаш да изясниш ..ако това е изясняване..затуй тези разговори са вечни и библиотеките са пълни с книги..в Сопрано'с ,трети сезон гаджето ма медоу-ноа(ной) таненбаум..донесе у тях филма Public Enemy (1931) by William Wellman със James Cagney..есето което трябваше Images of
hypercapitalist
self-advancement in the era of the studio system...тони сопрано,койото самия гледа филма и се идентифицира с героя на Кагни том,е поставен в безумна ситуация да обсъжда себе си в аспекта на постмодерната теория..това е рефлексия..същата тема може да бъде поставена the crisis of capitalism in Sopranos and HBO TV movies..
Съгласна съм, че нито демаркацията наш-чужд мъж, нито разделението между половете е убедителна в полето на fashiona. Това разделение се намеси в коментарите по същата случайност, поради която и двамата мъже са влезли в кадър. И разделението тук може да бъде както на плоската национална основа, така и на основа на предназначението - защото докато британецът с италиански корени е излязъл на разходка, то другите двама вероятно бързат за работа с униформени дрехи.
Без да подценявам Вашите ремарки,а напротив, взимайки ги предвид искам да отбележа, че:
1) в коментара говоря за „отношение към облеклото”и за „стил”, не за fashion.
2) под „детайли” разбирам доста отвъд декоративността, именно с уточнението за „отношение”, което с всички условности не е видимо при двамата господа.
Ясно е, че недоволството само по себе си не носи нито решение, нито промяна. Но надявам се не очаквате от „блогосферата” да интелектуализира fashiona и да учи на стил. Блоговете не са инстанция, която да диалогизира модата. Тяхната функция е да показват fashion-a, да го правят по-достъпен и чрез това единствено могат да помогнат, да стимулират изграждането на един по-кохерентен личен стил, нищо повече.
будимир металников
01.03.2013 в 12:15
shhh,донякъде преценката ви има смисъл..ок..но,в най-дружески тон.имам няколко забележки.
кое беше творческото ниво на блогосферата у нас..блогописания,в които се противопосавя мъжкото на женското..какви диваци са мъжете и колко леконравни създания са жените..поне това аз помня в периода 2007-2009.
така и тук..тази демаркация наш мъж и чужд мъж е неубедителна..
най-напред-влезеш ли във fashion,ти си в полето на универсалното..
не е така обаче със стила..можем спокойно да говорим за италианския,английски,немски..френски стил..даже това са христоматийни неща..бази,които фешън варира почти през две три години..очертава ясно или синтезира..
когато стане дума за стил,тук наистина опираме в много реакционната структура на СТИЛА,да се отнася към харектер..да е психология..да обвързва,вместо да развързва,както това може да прави fashion.. as emecipatory program..
но аз бих казал,че именно съпротивите,резистенцията на определени стилове е ценното..както да кажем тук е пред очите ни..когато се каже оталия с британски корени.първото,не..направо онова,което е задължително да изникне пред нас е връзката,виадукта между ангклия и италия на терена на изобразителното изкуство е периода на прерафаелитите .. никой друг период в историята на движението на понятието в изкуството не етолквоа заредн със ,не е така бремен(ен) с фешън..с условия за възможност да се появи като явление..
в този смисъл защо именно задръжката,inhibition,versagung,displacement, да не са много повече заредени с възможност да се яви нещо ново в полето за което говорим..
и на второ място..когато казваме тук:недоволни сме от "нашите мъже"..колко неигриви са те..ах-ах-ах..не бихме ли могли да кажем същото...колко разочаровани сме,че този разговор се води на едно много журналистическо,блогово ново..далеч от теория..далеч от Удоволствието като игра на въображението и разсъдъка.. (sit venia verbo)
по същия начин можем да кажем..колко е досадно,че този разговор има своя лимит в баналното и темелното..няма проиповдигане..а всичко е на ниво на скучното недоволство..че нещата не са така,както ги искаме..ама тва е хубаво,че не са...като си представя как някои им се иска нещата да са,можемд а сме радостни,че те не са така,както са поискани..
ок.надявам се ,това няма да се схване като опит да се конфронтираме,,напротив..това е опит да се продължи понататък..
и на трето място..не винаги декоративността,"играта с детайла' както сте нарекли ,може би правилно тази част от видимото,която е пред нас тук на снимката..дали обаче винаги тази декоративност е добра.тази орнаментализация,винаги ми се се струвало подтискаща рамка (платното тематично също може да има рамка..без да се нуждае от овала или правоъгълника ,който я рамкира..
ок..много сложно става..но ще го кажа с езика на тони Сопрано..High Noon,гари купър..толкова завършен и цялостен..това,както казва андре базен по повод на жанра на high Noon..( double "western") е тази формула у J.L " Is there in him something more than himself"
аз твърдя,че големия гения на fashion е именно в въздържането от излишното..epoche..да се показват газено зелени чорапи ,които да 'заиграят" с бургундското на шала..или пък на ниво на релефа-това нещо да е много трептящо равно,както е равно не само като текстура,а и като фактура газено зеленото,с релефността на плетката и отенъчността на бургундското..ами това не е от интереса на fashion.. това е както правилно сте забелязали в удоволствието на играта с тези форми и съдържания,но те според мен не успяват да се дигнифицират до нещо повече от това ,кеото са..много бързо се изчерпва такава игра,ако отново ми позволите малко да се подхлъзнем по имануеляканта..
в заключение,ислкам да ви благодаря..без вашето включване,ние нямаше да имаме повод да повнимаваме малко повече в картинката..
Съгласна съм с Daisy - там някъде в играта с детайлите,издаваща отношението към облеклото, там е бездната между "нашенските" и "вносните" мъже. Без да отричам, че има стилни български мъже, сравнението със случайните минувачи на снимката е доста нелепо.
паяка
26.02.2013 в 17:24
@пфф
24.02.2013 в 08:52
И после ми покажи снимка от ежедневието. И после ми кажи колко време трябва да висиш на улицата, за да се случи това.
Знаех си, че всичко, що започва с @ е от персонала, нает да търси и снима по улиците и понеже са им замръзнали шушоните са нервнички.
Вамя
26.02.2013 в 12:14
Много ми е било интересно разделянето на "нашенските" и "вносните" мъже.Като по соц. времето, когато вносния шоколад беше по-по-най в сравнение с нашенския 'Фин млечен'.Айде, навсякъде има и готини мъже , и не чак толкова, независимо от националноста им.Аз познавам много готини български мъже, ами кефят си ме.
Подкрепям напълно и мнението на пфф
@всички, които са offf
26.02.2013 в 05:24
Няма нищо по- забавно от гнева, който доказва безсилието на ума на глупаците ;)
f**k offfffffffffffffffff
25.02.2013 в 15:37
hahhhahaha f**k offf be seltaci ,begaite za pizza v miss kaprissssssssss
offfffff do offf-kashtite
25.02.2013 в 14:50
Убеждавам се, че бая шкарто се е изнесло навън. Хем им ядете хляба, хем им викате мърльовци.Classy!
offffffffffffffff
25.02.2013 в 13:22
e za kakvo sporite , tozi murlio , slojil slim jeans i mnogo vajno ... takiva pod put i nad put Eu i drugi strani . Qvno za Bg e exotichen ,no za Italy ili UK edva li .
Пфф
25.02.2013 в 11:39
"просто не си ми на нивото" - да, доста над него съм, тъй като моето поне не е без покритие... Ха-ха-ха, ако си се обградил с чалгари, няма как да забележиш различните.. Айде, със здраве!
Пфф
25.02.2013 в 11:35
И как пък прецени по какви причини съм там и с какви хора се срещам, и къде ходя??? Само едно ще ви кажа - сменете си компанията и обкръжението, че май ви се отраазява...
lorette
25.02.2013 в 11:30
Абе, не знам кой, какво, ама обикновено българите и българките се познават отдалече - в чужбина особено, контрастът е потресаващ. На едно летище отдалече може да се разпознае бг-групата...
@пффф
25.02.2013 в 11:06
Ама наистина пфффффффффффффф- оказа се, че си от най-досадният тип - живеещи в чужбина, ерго по-разбиращи!Това, че живееш извън България още повече ме навежда на мисълта , че не си помирисвала що е то европейски център и пътуване (щото да бачкаш навън не е като да пътуваш, за да опознаеш други култури. Е, аз живея в БГ и пътувам за удоволстиве. Приключваме- просто не си ми на нивото :)))))))
Пфф
25.02.2013 в 11:01
"щото ако малко беше пътувала извън "шоплука" и на запад , щеше да разбереш за какво иде реч"
---------------------------
Аз в момента не живея в България? Прибирам се само, за да посетя приятели и роднини, май ти имаш нужда да излезеш навън - не само от селото си, но и от стереотипите, че всички мъже носят кожено яке и бели маратонки... Щом за 2 седмици успявам да видя добре облечените хора - това ми стига. Ако ти не беше толкова ограничена в мненията си, може би щеше да ги забележиш... Смени обстановката, не ти се отразява добре на нвервите... ха-ха!
И аз писля като "пфф". Нищо интересно не виждам. Да, симпатичен младеж, нормално и удобно облечен, ама наистина е леко смешно това вечно противопоставяне българи срещу европейци... Ето, например моите приятели изглеждат чудесно, пък са си чистокръвни българи, хахаха. Въпрос на вкус и култура е според мен, мърлячи има навсякъде.
@пфф
25.02.2013 в 07:18
Добре облечени? Ей това изказва пък показва твоята посредственост. Ами добре, да влезем в тона ти: ай не ми се прави на парижанче, щото ако малко беше пътувала извън "шоплука" и на запад , щеше да разбереш за какво иде реч. Дали можеш да надскочиш собствената си посредственост и тесногърдие и да дадеш довод в рамките на облеклото с реални думи, а не с класически фрази от форумите под снимките на Николета Лозанова?
Пфф
25.02.2013 в 00:38
Вие май наистина живеете в някаква друга България или в някое село... Да, има огрооомен процент чалга-стайлинг в мъжкото облекло по улиците, ама чак път толкова да се превъзнасяте... Аз пък виждам доста добре облечени хора, може би трябва да започнете да посещавате различни места?
dreaminess
24.02.2013 в 19:29
Подобно облечен мъж, макар и не кой знае колко впечатляващо, по улиците на България наистина прави впечатление. Подкрепям коментара на @пфф
@пфф
24.02.2013 в 08:52
Как да спориш, като нямаш доводи? Твоето изказване прилича на : вие не ми харесвате, значи ми завиждате. Максимумът на модният вкус на българските мъже в стрийт стайла най-често стига до суитчър и дънки. Българските мъже, които се водят с възможности, са чист мутробарок и това е.Дай тогава пример за добре облечен мъж- без поп-фолк привкус, моля!И после ми покажи снимка от ежедневието. И после ми кажи колко време трябва да висиш на улицата, за да се случи това. И после иди в който и европейски град, остави ориенталският си вкус тук и се огледай. Е, тогава може и да спориш
пфф
24.02.2013 в 01:28
Няма да споря с хора, на които им е достатъчно да чуят , че някой е от еди-къде-си....
lorette
24.02.2013 в 00:43
Аз пък прилика с задните двама мъже, хванати случайно в кадър, никаква не виждам - те са облечени в черно, черно и тъмно сиво, и пак черно... И няма значение британец, холандец или марсианец, облечен е удобно, топло и най-важното - интересно... Напълно съм съгласна с Daisy.
Daisy
23.02.2013 в 19:45
Вие, да ме прощавате, сте слепи. Цветът на чорапите, цветът на шала и шапката, меката кожа на обувките, силуетът на дънките...ей тия детайли едва ли ще видите в любимите ви български мъже.
???
23.02.2013 в 13:39
Зад него виждам още двама мъже, облечени по същия начин, но те нали не са с британски корени, а най-вероятно българи с български корени и затова не представляват интерес за обектива ви... Жалко.
CherryBlossom
22.02.2013 в 22:19
И какво като е "британец с италиански корени" - облечен си е най-нормално...
Лоли
22.02.2013 в 21:41
Британец с италиански корени - много интересен коктейл, най-вероятно веселяшки. Колкото до дрехите - облечен е. :)
б.м
05.03.2013 в 21:44
да..за мен най-добрия в момента с една продадена книга..да не мислиш,че тези м,с големите тиражи са най-добри..може би студентите по Пи Ар и реклама.хихихахахохи!със сигурност най-добрия на германия не е отдавна умрелия като учен щат философ хабермас..
Хахахахаха
05.03.2013 в 20:55
Питър Слотърдайк -философ на Германия? От учебника за 11 клас? Риъли?!? Ай сиктир - верно ли някой те брои за интересен?!?Студентите по педагогика мей би?
б.м
05.03.2013 в 19:34
алоуууу..аз съм писал три по толкоз дълги постове без дори някой да ми е обръщал внимание..за мен е важно да го напиша.във философията има огромен парадоск..понеже знаеш,че казваш някакви важни за теб неща,ти тайно се надяваш никой да не ги прочете..това е като да носиш под палтото си cartier.. ако го видят може и да останеш без него....това е причината философските текстове да не са от две страници.за да бъдем сигурни,че никой друг няма да ги прочете,а само чда е възможно , този,който наистина много силно се интересува,а това е обикночено не повече от един двама човека,които ще прочетат целия текст..но ътези двамата ако е кант ще са гьоте и шелинг..така че ,от тях няма какво чак толкова да се крие..понеже и те самите имат какво да крият..
питър слотърдайк..най-големия философ на германия днес..който взе от мерцедес 50 000 евро за 3 дневен семинар с мениджмънта,преди години издаде дебела книга..ама много дебела..1500 страници..издателя направо щял да го убие.. единствено в някоакво малко градче била купена книгата струваща 270 евро.после слотърдайк казал на издателя,че в това градче живее негова братовчедка..явно жената,за да спаси фамилната чест и име е пазарувала тази ненуждна ней книга..
Алоу
05.03.2013 в 13:40
Пиявицата Будимир...само да усети внимание и впива жадни устни: бързо, бързо да изсипя де що има мисъл в главата ми, докато някой ме е забелязал:) Леле, милия комунистически паразит.
буд.мет
02.03.2013 в 12:07
кратко отклонение..по въпросите за блоговите войни на половете..
въпреки че нападенията бяха винаги много остри..жени срещу мъже на ниво на съдържанието,,на ниво на формата това придобиваше изцяло еротически аспекти..
не е ли така..тези,които сме в напреднала възраст знаем,че не можеш да имаш еротически търсения спрямо някое лейди или мъж,когото обичаш..трябва да го мразиш,за да се получи еротически връзката..Ницше непрекъснато казва това..(няма да го цитирам ,много е популярен цитата)
тъкмо докато всеки казваше,колко няма нужда от другия пол ставаше най-истинското приближаване между тях..не можеш да бъдепш ,с някого от когото имаш нужда..а само с някой,който нямаш нужда..уди алън,Ж.Л,формулатата of sexuation.. дори в такива блатантни заглавия като Мъжете са от марс ,жените са от Венера се чува тази платоническа истина-не случайно имаме "платоническа любов,павлова любов(агапе) ..та нали виждате едните са на венера,другите на марс-те нямат среща на земята..(ужас..влезеш ли в тези теми излизане няма..затова сега ще се измъкна много бързо.. със следната добавка към предния коментар.
когато ставаше дума за диалога..разбира се,че фешън е средството..но пак ,както винаги имам проблем с това..знате как маркс казва-гърците имат богове ние имаме отношенията на пазара..и още..движат се стоките,а не хората..и буквално в капитала стоките си говорят.. 4 подглава на първата глава от 1 том..
какво имам предвид..fashion е по-скоро бо,божествен аспект,теологическа дименсия..и достатъчно е да видим декалога..за да разберем,че именно там дистанцията и липсата на диалог е най-голяма.. не можеш да се приближиш до всевишния.както и впрочем не можеш да приближаваш възвишеното..дори и художествената красота..всеки като е бил дете се е питал,защо тези хора,които гледат творбите (изобраз изкуство) защщо те отстъпват назад..защо не отиват близо..същото предполагам е с обекта на любовта-интензитета е много голям..някак ослепяваш.(.затова и казвам горе-не можеш да обичаш някого и да си с него..да изпитваш удоволствие от него..това е кощуснство..бласфема..ако искаш перфектно наслаждение от другия,нуждно е да го ненавиждаш..)..не може да го приближаваш..приближиш ли го той изчезва,или падаш в бездна..както казва маргьорит Дюрас"ИСТИНСКИ ВЛЮБЕНИТЕ НЕ СЕ ГЛЕДАТ в ОЧИТЕ" " ..срамота..приказвам за неща,от които нямам никаква представа..затова и ползвам цитати..някой да не се обърка сега и да реши,че знам нещо за любовта..пълен лаик съм и харесвам да е така..да знаеш много за любоврта значи лоши неща ..най-вече това я прави ненуждна за теб,щом знаеш всичко за нея..
по дължината на постовете можете да отгатнете,че пак ме хвана грип..забелязал съм,че стане ли над 5 градуса навън,вирусите почват да бълбкат,да се съешават..усещам ги с лицето си,като вляза в метрото..затова както всеки фолософар обичам да има сняг и да е минус 5 ,минус десет..стане ли топло веднага ме гепва вирус..
for pete sake, вижте,какво се разбира под"кратко" отклонение"
буд.мет.
01.03.2013 в 22:17
след като вземем предвид голяма част от уточненията,може да помислим над това,дали въобще културата може да бъде направена да има медиум,посредник..както Лоли твърди-артистите,дизайнерите рекламистите могат в тяхното "РАБОТНО ВРЕМЕ" да са "артистически ...сещате за какво става дума..бенямин,фланьора...времето което не си никъде,но точно тогава си най-много някъде..(ОК..аз много обичах тази дума,но днес имам много остра критика на "фланьора",на това да се flaner....)
голяма част от фешън е предназначена за моментите които са ,и които да са nec entem ,non chalantee .сещам се за филма Една любов на Суан,по марсел пруст,младия евреин,който седна при ален делон -вероятно помните ,как той ходеше четейки,и който беше облечен така както знаем да е Верлен (ди каприо от total eclipse на агнйешка холанд,която снима и някои епизоди на THE WIRE. ..
затова и между тези два момента на снимката има фрапираща разлика..punk като цяло е такова нещо..нито си на работа..нито си на дискотека..нито си в кафенето на делова среща..а показваш манифестираш това,че се разхождаш..но,нека от наблюдението да минем към опит за анализ..защо това е така..преди време бях интелектуално близък с известна актриса.
тя нямаше усет за това,че докато отива към театъра тя не е свободна от това,че е актриса..тоест тя е трябва да може да играе актриса..след което да играе актрисата,която играе ролята си в пиесата къщата на бернарда Алба.. тази серия от медиациии..тя е фундаментална за вътрешните движения,за възможносттаза движение вътре в самия фашън-периоди,форми,слоеве..отражения,отрицания отпадналото от мода.. ,изтичането,оттичането на отпадналото -worn and old в полета,които винаги са наоколо и са акгажирани да се възпламенят..(ужасно е! ще назова заглавие на дерида-Възпламеняването на архива") ,отрицание на отрицанието..демоде.passe..просто тя не играеше добре ролята на 'актриса "(актриса в кафенето.. припомнете си Сартр -битие и нищо-келнерът..главата - bad faith -как келнерът играе келнер-флиртува с клиента,цялата изкуственост..на присъствоието му..но именно това неналично е направено да бъде опосредено,да бъде степен..и разкрива ,отваря възможност към следваща,нова фаза на опосредстването ) в живота,затова и смятам,че и не е толкова значима актриса на самата театрална сцена..
и според вас..смятате ли че непременно трябва да влизат в диалог тези два стила на италианеса ,който се разхожда ,или или е на служебна среща ,но артистическото му занятие,я прави фриволна.. можем ли да говорим за такъв диалог при положение
1.че имаме като база алиенация..отчуждението на едно от друго..и най вече..при изчезването света.."меланхолия кирстин Дънст-отчуждение от себе си..несъвпадението, което я избави накрая,в момента,когато меланхолия удари и отнесе планетата Земя...
ужас..не..обещавам,че повече няма да говоря по този начин..голяма каша..и най-вече-уж искаш да изясниш ..ако това е изясняване..затуй тези разговори са вечни и библиотеките са пълни с книги..в Сопрано'с ,трети сезон гаджето ма медоу-ноа(ной) таненбаум..донесе у тях филма Public Enemy (1931) by William Wellman със James Cagney..есето което трябваше Images of
hypercapitalist
self-advancement in the era of the studio system...тони сопрано,койото самия гледа филма и се идентифицира с героя на Кагни том,е поставен в безумна ситуация да обсъжда себе си в аспекта на постмодерната теория..това е рефлексия..същата тема може да бъде поставена the crisis of capitalism in Sopranos and HBO TV movies..
shhh
01.03.2013 в 15:50
Съгласна съм, че нито демаркацията наш-чужд мъж, нито разделението между половете е убедителна в полето на fashiona. Това разделение се намеси в коментарите по същата случайност, поради която и двамата мъже са влезли в кадър. И разделението тук може да бъде както на плоската национална основа, така и на основа на предназначението - защото докато британецът с италиански корени е излязъл на разходка, то другите двама вероятно бързат за работа с униформени дрехи.
Без да подценявам Вашите ремарки,а напротив, взимайки ги предвид искам да отбележа, че:
1) в коментара говоря за „отношение към облеклото”и за „стил”, не за fashion.
2) под „детайли” разбирам доста отвъд декоративността, именно с уточнението за „отношение”, което с всички условности не е видимо при двамата господа.
Ясно е, че недоволството само по себе си не носи нито решение, нито промяна. Но надявам се не очаквате от „блогосферата” да интелектуализира fashiona и да учи на стил. Блоговете не са инстанция, която да диалогизира модата. Тяхната функция е да показват fashion-a, да го правят по-достъпен и чрез това единствено могат да помогнат, да стимулират изграждането на един по-кохерентен личен стил, нищо повече.
будимир металников
01.03.2013 в 12:15
shhh,донякъде преценката ви има смисъл..ок..но,в най-дружески тон.имам няколко забележки.
кое беше творческото ниво на блогосферата у нас..блогописания,в които се противопосавя мъжкото на женското..какви диваци са мъжете и колко леконравни създания са жените..поне това аз помня в периода 2007-2009.
така и тук..тази демаркация наш мъж и чужд мъж е неубедителна..
най-напред-влезеш ли във fashion,ти си в полето на универсалното..
не е така обаче със стила..можем спокойно да говорим за италианския,английски,немски..френски стил..даже това са христоматийни неща..бази,които фешън варира почти през две три години..очертава ясно или синтезира..
когато стане дума за стил,тук наистина опираме в много реакционната структура на СТИЛА,да се отнася към харектер..да е психология..да обвързва,вместо да развързва,както това може да прави fashion.. as emecipatory program..
но аз бих казал,че именно съпротивите,резистенцията на определени стилове е ценното..както да кажем тук е пред очите ни..когато се каже оталия с британски корени.първото,не..направо онова,което е задължително да изникне пред нас е връзката,виадукта между ангклия и италия на терена на изобразителното изкуство е периода на прерафаелитите .. никой друг период в историята на движението на понятието в изкуството не етолквоа заредн със ,не е така бремен(ен) с фешън..с условия за възможност да се появи като явление..
в този смисъл защо именно задръжката,inhibition,versagung,displacement, да не са много повече заредени с възможност да се яви нещо ново в полето за което говорим..
и на второ място..когато казваме тук:недоволни сме от "нашите мъже"..колко неигриви са те..ах-ах-ах..не бихме ли могли да кажем същото...колко разочаровани сме,че този разговор се води на едно много журналистическо,блогово ново..далеч от теория..далеч от Удоволствието като игра на въображението и разсъдъка.. (sit venia verbo)
по същия начин можем да кажем..колко е досадно,че този разговор има своя лимит в баналното и темелното..няма проиповдигане..а всичко е на ниво на скучното недоволство..че нещата не са така,както ги искаме..ама тва е хубаво,че не са...като си представя как някои им се иска нещата да са,можемд а сме радостни,че те не са така,както са поискани..
ок.надявам се ,това няма да се схване като опит да се конфронтираме,,напротив..това е опит да се продължи понататък..
и на трето място..не винаги декоративността,"играта с детайла' както сте нарекли ,може би правилно тази част от видимото,която е пред нас тук на снимката..дали обаче винаги тази декоративност е добра.тази орнаментализация,винаги ми се се струвало подтискаща рамка (платното тематично също може да има рамка..без да се нуждае от овала или правоъгълника ,който я рамкира..
ок..много сложно става..но ще го кажа с езика на тони Сопрано..High Noon,гари купър..толкова завършен и цялостен..това,както казва андре базен по повод на жанра на high Noon..( double "western") е тази формула у J.L " Is there in him something more than himself"
аз твърдя,че големия гения на fashion е именно в въздържането от излишното..epoche..да се показват газено зелени чорапи ,които да 'заиграят" с бургундското на шала..или пък на ниво на релефа-това нещо да е много трептящо равно,както е равно не само като текстура,а и като фактура газено зеленото,с релефността на плетката и отенъчността на бургундското..ами това не е от интереса на fashion.. това е както правилно сте забелязали в удоволствието на играта с тези форми и съдържания,но те според мен не успяват да се дигнифицират до нещо повече от това ,кеото са..много бързо се изчерпва такава игра,ако отново ми позволите малко да се подхлъзнем по имануеляканта..
в заключение,ислкам да ви благодаря..без вашето включване,ние нямаше да имаме повод да повнимаваме малко повече в картинката..
shhh
28.02.2013 в 16:26
Съгласна съм с Daisy - там някъде в играта с детайлите,издаваща отношението към облеклото, там е бездната между "нашенските" и "вносните" мъже. Без да отричам, че има стилни български мъже, сравнението със случайните минувачи на снимката е доста нелепо.
паяка
26.02.2013 в 17:24
@пфф
24.02.2013 в 08:52
И после ми покажи снимка от ежедневието. И после ми кажи колко време трябва да висиш на улицата, за да се случи това.
Знаех си, че всичко, що започва с @ е от персонала, нает да търси и снима по улиците и понеже са им замръзнали шушоните са нервнички.
Вамя
26.02.2013 в 12:14
Много ми е било интересно разделянето на "нашенските" и "вносните" мъже.Като по соц. времето, когато вносния шоколад беше по-по-най в сравнение с нашенския 'Фин млечен'.Айде, навсякъде има и готини мъже , и не чак толкова, независимо от националноста им.Аз познавам много готини български мъже, ами кефят си ме.
Подкрепям напълно и мнението на пфф
@всички, които са offf
26.02.2013 в 05:24
Няма нищо по- забавно от гнева, който доказва безсилието на ума на глупаците ;)
f**k offfffffffffffffffff
25.02.2013 в 15:37
hahhhahaha f**k offf be seltaci ,begaite za pizza v miss kaprissssssssss
offfffff do offf-kashtite
25.02.2013 в 14:50
Убеждавам се, че бая шкарто се е изнесло навън. Хем им ядете хляба, хем им викате мърльовци.Classy!
offffffffffffffff
25.02.2013 в 13:22
e za kakvo sporite , tozi murlio , slojil slim jeans i mnogo vajno ... takiva pod put i nad put Eu i drugi strani . Qvno za Bg e exotichen ,no za Italy ili UK edva li .
Пфф
25.02.2013 в 11:39
"просто не си ми на нивото" - да, доста над него съм, тъй като моето поне не е без покритие... Ха-ха-ха, ако си се обградил с чалгари, няма как да забележиш различните.. Айде, със здраве!
Пфф
25.02.2013 в 11:35
И как пък прецени по какви причини съм там и с какви хора се срещам, и къде ходя??? Само едно ще ви кажа - сменете си компанията и обкръжението, че май ви се отраазява...
lorette
25.02.2013 в 11:30
Абе, не знам кой, какво, ама обикновено българите и българките се познават отдалече - в чужбина особено, контрастът е потресаващ. На едно летище отдалече може да се разпознае бг-групата...
@пффф
25.02.2013 в 11:06
Ама наистина пфффффффффффффф- оказа се, че си от най-досадният тип - живеещи в чужбина, ерго по-разбиращи!Това, че живееш извън България още повече ме навежда на мисълта , че не си помирисвала що е то европейски център и пътуване (щото да бачкаш навън не е като да пътуваш, за да опознаеш други култури. Е, аз живея в БГ и пътувам за удоволстиве. Приключваме- просто не си ми на нивото :)))))))
Пфф
25.02.2013 в 11:01
"щото ако малко беше пътувала извън "шоплука" и на запад , щеше да разбереш за какво иде реч"
---------------------------
Аз в момента не живея в България? Прибирам се само, за да посетя приятели и роднини, май ти имаш нужда да излезеш навън - не само от селото си, но и от стереотипите, че всички мъже носят кожено яке и бели маратонки... Щом за 2 седмици успявам да видя добре облечените хора - това ми стига. Ако ти не беше толкова ограничена в мненията си, може би щеше да ги забележиш... Смени обстановката, не ти се отразява добре на нвервите... ха-ха!
bash mi e drago
25.02.2013 в 10:44
И аз писля като "пфф". Нищо интересно не виждам. Да, симпатичен младеж, нормално и удобно облечен, ама наистина е леко смешно това вечно противопоставяне българи срещу европейци... Ето, например моите приятели изглеждат чудесно, пък са си чистокръвни българи, хахаха. Въпрос на вкус и култура е според мен, мърлячи има навсякъде.
@пфф
25.02.2013 в 07:18
Добре облечени? Ей това изказва пък показва твоята посредственост. Ами добре, да влезем в тона ти: ай не ми се прави на парижанче, щото ако малко беше пътувала извън "шоплука" и на запад , щеше да разбереш за какво иде реч. Дали можеш да надскочиш собствената си посредственост и тесногърдие и да дадеш довод в рамките на облеклото с реални думи, а не с класически фрази от форумите под снимките на Николета Лозанова?
Пфф
25.02.2013 в 00:38
Вие май наистина живеете в някаква друга България или в някое село... Да, има огрооомен процент чалга-стайлинг в мъжкото облекло по улиците, ама чак път толкова да се превъзнасяте... Аз пък виждам доста добре облечени хора, може би трябва да започнете да посещавате различни места?
dreaminess
24.02.2013 в 19:29
Подобно облечен мъж, макар и не кой знае колко впечатляващо, по улиците на България наистина прави впечатление. Подкрепям коментара на @пфф
@пфф
24.02.2013 в 08:52
Как да спориш, като нямаш доводи? Твоето изказване прилича на : вие не ми харесвате, значи ми завиждате. Максимумът на модният вкус на българските мъже в стрийт стайла най-често стига до суитчър и дънки. Българските мъже, които се водят с възможности, са чист мутробарок и това е.Дай тогава пример за добре облечен мъж- без поп-фолк привкус, моля!И после ми покажи снимка от ежедневието. И после ми кажи колко време трябва да висиш на улицата, за да се случи това. И после иди в който и европейски град, остави ориенталският си вкус тук и се огледай. Е, тогава може и да спориш
пфф
24.02.2013 в 01:28
Няма да споря с хора, на които им е достатъчно да чуят , че някой е от еди-къде-си....
lorette
24.02.2013 в 00:43
Аз пък прилика с задните двама мъже, хванати случайно в кадър, никаква не виждам - те са облечени в черно, черно и тъмно сиво, и пак черно... И няма значение британец, холандец или марсианец, облечен е удобно, топло и най-важното - интересно... Напълно съм съгласна с Daisy.
Daisy
23.02.2013 в 19:45
Вие, да ме прощавате, сте слепи. Цветът на чорапите, цветът на шала и шапката, меката кожа на обувките, силуетът на дънките...ей тия детайли едва ли ще видите в любимите ви български мъже.
???
23.02.2013 в 13:39
Зад него виждам още двама мъже, облечени по същия начин, но те нали не са с британски корени, а най-вероятно българи с български корени и затова не представляват интерес за обектива ви... Жалко.
CherryBlossom
22.02.2013 в 22:19
И какво като е "британец с италиански корени" - облечен си е най-нормално...
Лоли
22.02.2013 в 21:41
Британец с италиански корени - много интересен коктейл, най-вероятно веселяшки. Колкото до дрехите - облечен е. :)
Manuelle
22.02.2013 в 19:59
Абе, къде е gradinko...
Тиета
22.02.2013 в 17:14
Да, определено:)
***
22.02.2013 в 16:43
е, сладурко е :)