Amazing..но трябва да отдадем дължимото на лапалисада на сантименталниците ..понякога в своето "сладко-умие" то ражда симпатична обърканост,която може да се ползва като пролегомена.. ето какво се казва..мъртвия да има право да оживее за да може да бъде възможно той да се самоубие.една такава възможост е изцяло марксистка..изцяло валтер бенияминска..
няма ли да е хубаво да може да бъде извикан за жовот някой реакционер ,само за да може да види,какъв фейк е бил.
не би ли било прекрасно най-големия упадък в световната литература -фьодор достойевски да може да му бъде заповядано да се съживи само за да може да види Кафка..както се казва в нашите скрижали Кафка(уйлям блейк,едгар алън по ) е направил възможен Достойевски.. да прочете Кафка и да се самоубие..Пърсиг мисля,че би наистина се самоубил да види около двестата книги написани от тибетския зен далай в съавторство с американски ego-psychology издънки
б.м
04.08.2012 в 13:04
виждате ли какви най-обикновени расисти са тъкмо либералите,които говорят срещу расизма..какво значение кой откъде е..далай лама да не е от ню йорк..хахах!от кое село е? някой да го критикува,за това,че е роден в село..не..критикуваме го,че е medium esteem guy..може би знаете какво пише в писанието..като разбрали,че исус се е родил в назарет фарисеите казали:че какво добро е тръгнало от назарет.. така и днес.. вие либералите къде сте разрешили да се роди вашия велик философ..от кой град трябва да бъде..
има такава логика.виждал съм го едно към едно това същото..в сащ на публична лекция в ню йоркската обществена библиотека..ленистки философ направи остра критика на политически коректните левичари-либерали..в края на лекцията един остроумник либерал се изправи и зададе въпроса си,докато имитираше източно-европейския акцент на лениниста и наподобяваше същите тикове на лектора..
и беше толквоа щастлив мислейки,че прави и покава нещо изключително..най-долнопробна атака ad hominem.. къде си роден(ямбол) ,на колко си години(старче) ,какъв цвят на кожата имаш..и т.н..най- ресентимантни атаки ,които винаги може да роди главата на либерала
@б.м
04.08.2012 в 09:02
...и сега Пърсиг (ако беше жив) трябваше да се самоубие, защото беше разкритикуван от великата ямболска филифьонка Б.М!
б.м ( 2)
02.08.2012 в 08:42
мислех да му дам шанс на Пърсиг ,все пак прочел съм около 20 стр..но сега се вгледах в тоя цитат..понеже книгата на българския е в дома на родителите в дианополис.сега зачетох тоя цитат..
мисля,че не заслужава никакъв шанс..
какво ни казва..че хората скандират фанатиччно само очевидности,в които се съмняват.в съшорто врееме докато ни акзва това ,той фанатично скандира съмнителна "очевидност" също..
отедна страна докато казва това,което твърди той самия прави това,казва в твърдението си,че е осъдително..и второ то е пъелн фейк като смисъл..истините са догми..колкот и неприятно да ви е на либералите ИСТИНАТА е нещо,което се отстоява..то не е някакъв платичен хоризонт,мека нежна даденост,някакъв елегантен парфюм,или добре звучаща мелодия..не,скъпо момиче,от горните класове на гимназията..ИСТИНА БОЛИ..
b.m
01.08.2012 в 08:38
wow.., с тоя Пърсиг направо "you scare the shit out of me !робърт пърсиг.,роман,който е чела със сигурност баба ти..а приказваш за старчета.кога излиза..през 50-те,нали..тоз роман и в старческия дом няма да го вземат..там в някаква хипарска комуна..като нищо може да седи наравно с ОММММММ,.омммм..отвори десета чакраааа.оммммм,да влязат всичките shits на света
за едно със сигурност не си права..(веднага разбирам,че си в женски род,понеже мога да се обзаложа-това е любимата книга за цитати на всяка spiritually thirsted woman.мъжете,които четат този роман харесват аристотелианската посока в него..
със сигурност си чела и айн ранд ..чакай,какво още..Уелбек..познах нали..
не си права да спираш..грешиш,ако мислиш,че този разговор ме изнервя или ми е неприятен..както виждаш,ти си сред малцина,които дори имаш смелостта и желанието да влезеш в диалог..
това заслужава не просто адмирации на днешно време а и принципната ми симпатия..все още има хора,които са склонни да поспорят..разбираш ме нали..не го приемай това лично..в смисъл като атака към твоите убеждения или нагласи..а към десетки хилядите.
и да не излезе сега,че искам да забраня романа на пърсиг..не!..там все още битката не е загубена..някой ден ще напиша листата с романите,които трябва да се забранят..Моята борба със сигурноист не е там.понеже е толкова скучна книга,че в нея единственото,което е интересно е дали автора вярва ,в това,което пише..
както казва нашия ideologiekritik гаулайтер проблема на хитлер не е че е горил кноги..а че не е горил правилните книги..в смисъл правилните за изгаряне ,а не ПРАВЕДНИТЕ ли правилните .да не ме разбереш погрешно..
@@@
01.08.2012 в 06:31
Последно цитатче и спирам да се занимавам със сърдити старчета :“You are never dedicated to something you have complete confidence
in. No one is fanatically shouting that the sun is going to rise
tomorrow. They know it's going to rise tomorrow. When people are
fanatically dedicated to political or religious faiths or any other kinds
of dogmas or goals, it's always because these dogmas or goals are in
doubt.”
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values
aquino
01.08.2012 в 02:50
наистина,направо не мога да повярвам,че днес живеем такова етическо падение..
казва ни се,носим Божественото.
Ок..ще се позатрудниш ли с три изречения да опишеш как изглежда това божествено..
и веднага след това..как ще се предпазиш тогава от това да не кажеш.всяка тревичка и малка гадинка носи божественото в себе си също..блляяях..направо ми се иска да има инквизиция ..този път дори няма да им даваме думата да репентват -направо като им видим сандлетите и ще ги пускаме да минават през кладата..
б.м
01.08.2012 в 02:35
доста повърхностно..сигурно става дума за някое момиче в гимназията..такава неравна битка е излушно да се води..
с оглед на индивидуалното противопоставяне..но с оглед на сблъсък на идеите,това може би има смисъл..все още не знам какъв,понеже на кой му пука днес за сблъсъка на идеи.."пускай да има повече цветни и пъстри идеи "..разбира се не става дума за идеи ,а за нагласи..
ето и тук..цитирам това млекопитающо..не се обиждай..апостол павел нарича така тези,които не бива да се затудняват с прекалено духовни неща,да не паднат в съблазън..казва им-льокайте млекце..
гледайте каква красота..цялата идеология на либералното млекопитание е тук..
"А, че всеки е роден с божественото в себе си"..
ок..щом вече знаеш това,защо са ти нуждни йогизмите..ние това не го научаваме от тях..ние си го привнасяме от това,което вече знаем.понеже това са паганистични-християнски нагалси с които изобилтва западната култура..за ЧАСТ ОТ ЦЯЛОТО.. pars pro toto..
ораз и подобие et caetera.
ако ти още в началото казваш" носим божественото в себе си ",какво ще кажеш като извървиш целия п(р)ът тао мао,бао..пак същото..даа..ние носим божественото в себе си..как така стана,че изведнъж стана носител на божественотома какво тогава е човешкото,а?как така обясняваш едното без другото.. . и как го разбра ..със онази камбана в стомаха си ли го усети..или понеже ти звучи "красиво" и затова сричаш букварните футляри
юлий
01.08.2012 в 02:23
@@ - за съжаление тук не става дума за четене или поне не за книгите отнасящи се до въпросните източни учения. Те естествено претендират за едно или друго, но постигат трето. По-скоро иде реч за наблюдение на тенденция, за ефекта, който тази тенденция има. Мисля, че тя надскача претенциите на западния индивидуализъм и минава в нещо по-крайно. До някъде това божествено, за което ти говориш е нещо хубаво. Само, че в рамките на пазара то трябва да се съизмери, трябва да се оцени. Това е капана както писах по-рано (съжалявам, че се повтарям, но по-ясно няма как да го напиша). То не съществува само по себе си, а започва да се съизмерва, да се сравнява, трябва да стане материално. Ако си купиш "Междузвездни войни" вместо "Матрицата" ти си на пазара и си направила тази оценка. Щом идентификацията с божественото на Люк е по-готино от тази с божественото на Нео, значи ти си ги измерила. Точно такова съизмерване, обаче се случва и в тенденцията, не само на индивидуално ниво. Големи групи от хора, започват да се съизмерват с големи групи от хора и то забележи - по нещо, което е божествено, по рождение и т.н. Ние се съизмерваме на пазара примерно на труда само че там съизмерваме резултата от нашите усилия да учим, да работим, да контактуваме и т.н. - неща които зависят от нас и като цяло, които можем да променим. Когато започваме да се съизмерваме по неща, които са по рождение това не прави съзидателна тенденция. Пътят към ада е постлан с добри намерения.
Останалото съм го написал долу в първия или втори коментар - за пазара и духовните учения.
Иначе книгите отнасящи се до източната философия много често са просто пазарна инерция, а в други случаи са почти изцяло написани на фундаментите на западната психология. Правят се някакви паралели и т.н. Както и да е щом ти харесват, просто им се наслаждавай. Ако искаш препоръчай някоя. Аз най-вероятно ще си спестя следващ коментар, тъй като е много възможно да пиша нещо повтарящо се в другите ми коментари.
п.с. милите обръщения са нещо хубаво, когато хората наистина са мили един на друг. В другите случаи мисля, няма смисъл.
@юлий
31.07.2012 в 20:07
Не ,миличък, че си роден с повече от другите. А, че всеки е роден с божественото в себе си. ВСЕКИ. Почети малко, поне за обща култура, и тогава тръгвай с тия популистки тълкования на йоди и йоги.Така де, имаш големи претенции за интелигентност, пък се излагаш с повторяне на смахнатите дрисни на Юлия(a)н
юлий
31.07.2012 в 17:10
@@ - "Развива се ново съзнание, което вижда Земята като единен организъм и разбира, че организъм, вощващ сам със себе си е обречен"
Същото изказване може да направи всяка система от идеи, , която оценява себе си като прогресивна. И според мен патоса не води нещата в посоката, в която искат да стигнат неговите притежатели.
Колкото до шовинизма и национализма, които ми приписваш, в идеите около йога-маркетинга виждам много повече производни на расизма от която и да е моя идея, която съм изказал тук. Та какво е "избрания" (Нео, Люк Скайуокър и т.н) или "силата" ( йога, чи и т.н.), освен идентификация с идеята, че си роден с повече от другите. И ми се струва, че в либералната конструкция, в която живеем все повече това излиза от рамките на обикновен западен индивидуализъм.
б.м @ "@б.м"
31.07.2012 в 09:35
добре..нямам проблеми..a fortiori виждам,че за теб е важно истината "да звучи" добре..да отзвучава",да откънтява в някакво твое вътрешно ухо..ухо което чува света органически -камбанно..продължавай нтака..нямаш ниакви проблеми с мен все тая дали ще направиш един утринен хороскоп на българския народ..или сутрешни дихателни упраженения..това предлогам звучи страшно неВехто за теб..хахаха!
@б.м.
31.07.2012 в 09:09
Каквото и да напишеш, все не звучи адекватно и все е потвърждение на написаното за остарялото ти мислене.
organ is much stronger than the organism
30.07.2012 в 19:07
ако има истина,която всеки либерал или реакционер не иска да чуе тя е,че ОРГАНА е много по-силен от ОРГАНИЗМА..това е ,,с което фашистите никога не са могли да се справят..че органа е много по-силен от целия организъм
това са най-стари нацистки bullshitings -Organic Comminity..цар лъв..
всеки си знае мястото..заека яде тревата,лисицата заека,лъва изяжда лисицата..всеки си знае мястото..тези най-гнусни тв канали-анимал планет,дискъвъри чанъл..каква хармония сред животинки..защото те се размножават органически,при своите места.. конфуцианство,и източен батак..тук между друготио и някои либерални леви имат вина..тези двамата toni Negri i Hardt..The Multitude.. навсякъде къдеото имало многообразие вече бил дошъл комунизма..какви троцкисти....срещу лявата тиня също трябва да се воюва..взеха Спиноза и го хвърлиха в ръцете на реакцията.
зеленото е близко до кафявото
30.07.2012 в 18:56
блах,че баш тези организмичности винаги излизат на кафява улица..
@юлий и б.м
30.07.2012 в 16:38
Остарелите призиви към расов, полов, религиозен или политически шовинизъм, към бесен национализъм, вече не работят. Развива се ново съзнание, което вижда Земята като единен организъм и разбира, че организъм, вощващ сам със себе си е обречен
б.м
29.07.2012 в 10:50
странно..ето тук може много да се работи..в областта на киното..не как някакъв социалистически бонвиан иска да живее живота на джеймз бонд или Джулиън от "американско жиголо" с човвейа на далай ричард гиър.. а обратното..как джеймз бонд иска да живее живота на Корчагин или Мересиев.. или ок..на майор Деянов..или Александров от Бялата стая..ком филби и стотици други noble intellectuals (Eng,Fr,GermDenmark,USA) Които са привлечени от интелектуалните предизвикателства на идеологическото противопоставяне..и в сблъсъка попадат на епифанията да са наясно,че живота им ката Noble intellectuals би имал стойност не в Оксфорд ,докато шпощипват истерически студентнтки (виж филма на joseph losey -the accident with astonishing Dirk Bogarde), а да си го представим така ,опитвайки да придобият званието герой на СССр ,докато са на Любянка.
будимир метальников
29.07.2012 в 10:24
по всичко личи ,че си от поколението,което не е виждало КОМБАЙН..царевицата скъпи фешънисти се прибираше механизирано..с комбайни..в полетата влизаха мощни съветски ,немски комбайни и за 2 часа прибираха 20 000 рона царевица..както за хранителната промишленост така и за фураж..
да ме пита човек що съм бягал от тези велики мероприятия на духа.. реакционер..интелектуал..да страни от колектива..какъв глупак..вместо да си диа на лятна бригада със съученичките,аз ходех на някакви интелектуални занимания-археологически разкопки.. в Кабиле..и за какво..за да видя жени Живкова,която така ине дойде на лятна бригада водена от проф Горбатов.. искахме да и се подиграваме като й пеем партизански песни..един приятел бе баизустил цял тържествен рецитал,понеже бе активен в кръжок по художествено слово..заставахме на едни крепостни стени ,както се правеха на фестивалите по худ.самодейност..застинал все едно хвърляш бомба..
друг паднал ранен..имаше нещо "крещяха черни гарвани"..така позиционирани на една арка изнесохме рецитала със няколко турски думи (беше тогава напечно по турските неща.. 1984) ,а осреща беше студнтската бригада..археология към историческия .. ..така сме разбирали ние отмъщението на провинцията към дребно бурж елит на страната.. дакога една власт губи своите позиции..когато отказва да вярва дори в своите собствени свещенни скрижали..
така че 1989 не е годината на някаква смяна..нещата вече бяха сменени..тези отгоре отдавна се бяха йогизрали и дребнообуржоазили
б.м
29.07.2012 в 10:04
напротив..разказвам най-обикновени неща..но когато изчезнат те добиват друг слисъл..не са някакви звездни преживявания..духовни преживявания..
явно дори такъв обикновен разказ среща трудност да бъде схванат от днешното зеленясало в либерални идеологии съзнание..
СТАВА ДУМА ЗА НЕЩО СЪВСЕМ просто,както във всеки край на басня има преобръщане.основното на аснята е,че ти не трябва да се поддаваш на съблазънта и да върнеш обратно нещата на мястото им..да изчетеш баснята докрай ,както се казва..знаете тези парабули..говориш за алчността,илис траха,но ползваш лисицата из аека..накрая ти връщаш всичко отново обратно..това е непозволено..
тук какво се казва..
freind-enemy..
INFINITY..
в началото имаме една песен ,която е уж за дебелината..случва се нещо и вече същата песен не е за дебелината на приятеля ти,а за ученическото другарство ,да кажем..или за това, че има неща,които не могат да ти станат ясни без басня..поз потапяне..без парабула..както е при исус..те го питат..кажи ни учителю,какво значи това..а той им казва басня..не става по-ясно след баснята..но ова е вярата..не е ясно,но тъкмо заради това е ясно..
оопалаа..интересно..ха..къде съм казвал "опипване" ..аз не съм пипал бе..ако ме разбираш..мен са ме пипали..
хахах!но е интересно,че такива неща ви се появяват в главите..защо не се разтревожи за ябълките,а веднага ти светна това"ОПИПВАНЕ"..задай си този въпрос..каква нужда задоволява в теб ,тов апо линия на Стимул Реакция
Silvia
29.07.2012 в 08:40
Искаш да кажеш нещо по темата или просто си намери повод да разкажеш за бригадирските си години??? Брал царевица, опипвал момичета, набили го- малиииии, напрао си живял живота на Джеймс Бонд !!!
за иван деелия от захарни изделия
28.07.2012 в 21:28
малко стана несериозен този разговор..тривиализира се..
и понеже вече влязахме" в футляре ",може ли да рискувам да предположа,че всички като деца сме се подигравали на други деца..дализ а теглото,дали за това ,че са цвайкаджии,затуй,че са от село..
и сега се попитах.наистина,аз невинен ли съм ..и веднага изплува в паметта ми следната случка..още в 5 клас станахме другарчета с Иван..в седми клас обаче вече сексуалносъзраяли ,аз го ползвах като зрител на моите еротически посегателства в междучасията.и по други места..
иван идваше в голямото междучасие у нас и си взимаше свободно от щайгите с ябълки или си отваряше хладилника и си хапраше каквото намери..баба дори свикна,а тя скрънза в хубавия смисъл на думата,като мен..но един ден на баба сетрата видя това и не можа да го преживее..направо ,разгласи на всички,че сина на многоуважавана учителка злоупотребява с храната..и се обслужва в дома ..разбира се,срещу това,аз получавах охрана,както и по бригадите помощ в набирането на кофи..подкупвах го с гръцки дъвки ION..в седми клас на бригада всеки дем ме вадеха пред строя,цялото улище порицаваше мен и една ученичка от осми клас,с която прекарвахме половината от работодена в церевицата..затова една събота директорката (тази със името като жената от HP безуханова) възложи на класната да следи дали ще изпълня нормата..
13 щайги грозде. берях усърдно но до 11 ч имах само 6 щайги..тогаз предложих не по дъвка,а по пакетче за щайга на иван,който също бе следен зорко,да си направи нормата,а не да бере за мен..
тук обаче завистта на трето другарче започна да издевателства над нашата корупция..той отиде и предаде иван..разбира се трова по някакъв бе експлоатация..казвам ви като ученик бях голям реакционер.
другарката русева дойде между лозята и анулира последните 3 щайги..за които панайот беше докладвал.
и тук иван,който беше огромен хвана за врата панайот,също висок и силен и го събори..и започна да го налага..но се намеси някой и дръпна иван..иван падна ,а панайот стана и го ритна в лицето..потече кръв..и както можете да се сетите в понеделник бях отново пред строя,но този път на мой гръб бе вината за всичко ,коетос е случи..директорката каза:лиане,на първия учебен съвет ще обсъдим поведението ти,и аз ше те предложа за изключване от Данчето и Митошка..
и така с иван бяхме приятели през годината..но той непрекъснато се жалваше,че има високо кръвно,за да не прави класни..и да го освобождават от часовете по физка и математика,когато очаква да го изпитат..
и така започнах да му викам Иван дебелия от захарни изделия..
не защото бе дебел,а защото тази песничка много му подхождаше,а и той се дразнеше..
особено,като я пея пред други..
в съшото време с иван тормозехме 3 наши съученички от селата..той бе чул от майка си,че селяните са напаст и повтаряше това..дори го викаха при директорката..на едно от момичетата лелята беше народен представител..ударник по млеконадоя каля от с.Кукорево..
и така стана лятото на 1981..с иван бяхме на градския плаж..
и той ме примами на дълбокото..уж да се гоним под водя..
а аз като латерна..знаете как мога да съм досаден..20 минути пеех "иввааан дииибелия уд захарнии изделияяя "
и във басейна..при положение,че той с 300 кило нютона по-силен от мен..
и с една глава по висок..
и аз си пея..по едно време една ръка ме обвзе за главата и ме потопи.. издърпа ме и ми аз виждам иван..:който дотогава не се бе противпоставял на това ,че му пея тази песен..не се бе противопоставял открито..
изплувах и той с една кисела физономия ми вика..ЩЕ МИ ВИКАШ ЛИ ДЕБЕЛ,бе!
и аз пак..ииии..обаче следващата част я продължих под водата.. той вижда отгоре само бълбукания..така постоях около 30 секунди отдолу..пак ме дигна и пак ме пита..и аз пак..ивааан диииб..
и пак отдолу..
както и да не ме удави..по всичко личи..:)
не спрях да я пея тази песен..но след потапянията тоз текст придоби по друго значение.. и двамата знаехме ,какво му пея.. един вид,мерси много ,че не ме удави.. иван дебелия от захарни изделия..можеше да ме удавои..но иван дибелия от захарни изделия не ме удавиии.
да знаетеиввяаан дибелия не ме удави..от захарни изделия..така че ,като я запеех все едно пеех срещу себе си.после таз песн я забравих понеже пак идеха бригади..
не беше никак скучно в епохата на мрачния социализъм
@Мон - скролвайки из сайта, си видях името, та да ти отговоря: не съм написала, че ВСИЧКИ 45-килограмови момичета са злобни кифли, а че Ирена вероятно е по-симпатична от НЯКОЯ 45-килограмова злобна кифла (съжалявам, но наистина има такива, които се изхранват с половин салата на ден и на всичкото отгоре разправят навсякъде колко са дебели и как трябвало да отслабнат и които през цялото време са супер нацупени и всеки техен коментар започва със СССССС...). Визирах разказа на MEGG, от който доста ясно си проличава, че онова 45-килограмово девойче е озлобено от глад (очевидно, при посочената височина и посочените килограми...) и тотално кухо същество, което не успява да се пребори със собствените си комплекси и затова напада други...
Замисли се малко, защо се засягаш обаче от моя коментар!? По принцип човек се засяга, когато му се казва нещо вярно, което той не желае да чуе...
Мон
27.07.2012 в 23:50
До Resident Konté и всички останали, говорещи за 45 килограмови злобни кифли: едно момиче може да си е слабичко и без да е кифла или на диети. Аз самата съм дребосък и тежа толкова (при нормален режим на хранене). Просто структурата и организмът са ми такива.
И защо въобще трябва да коментирате теглото на момичето на снимката? Хубаво ли е подрала дрехите за фигурата си? Да. Отиват ли си аксесоарите? Да. Какъв ви е проблемът? Освен това относно лака - тук вече издребнявате, сериозно.
Ваня
27.07.2012 в 11:59
Момичето изглежда страхотно.Много е свежа и усмихната.И стрийт.Не знам защо масовото схващане е че всичко що е слабо е красиво.Момичето изглежда елегантно и на мене ми допада много.Съгласна съм с майката , която споделя за заболяването на дъщеря си.Не мога да разбера защо някои хора , които явно се мислят за недооценени писатели или не знам какво там трябва да си пишат излиянията в моден сайт?Аз влизам тук, за да чета мнения за мода, а не отнесени несвързани изречения, които така и не дочитам до края.
СТОЕВ
26.07.2012 в 19:17
какво да знам...кактос е казва в "бялата стая" от моя любим персонаж дам-догматика Стоев"няма нужда да броим зъбите на змията за да решим дали я смажем"
всичко,което твърдя тук са неща,казани от Хегел и затвърдени в мркса и енгелса ..
нали не се е сменила източната философия за 200 години..
надявам се да си е същата..
между другото с моя 5 год родственик след като видя филма бяклата стая. няколко часа по късно го чух да си пее песента от филма.. знаете ,апостол карамитев крачи в тръпката на победен марш по улица ШДАНОВ и отгоре се виждат надписите на фешън индустриалните поделения на НРБ.. ..
текста на песнта никак не е лесен..
започва така :
аз се движа напред,жалък и упоред,не под тържествен шпалир..
като бойна кола с изтърбушена броня"
беше удивително ,как бе запомнил целия текст.
Юлиймсигурно имаш предвид Оби уон Кеноби..да..направо е кеф да го слушаш..НЕ СЕ АТАЧВАЙ КЪМ НЕЩАТА ..
нали видяхте, всички..уж казват няма реалност,тя е илюзия а веднага след това те питат,а ти как се свързваш с действителостта.
в това е целия копнеж..да се напаснеш към социалния ред,който е доминиран от такива сказания..
да те приемат по-бързо..ако си артист много по-лесно ще пробиеш с йогизми понеже 90 % от жените,които са над 35години и имат позиции и пари са йогистки,ню ейджърки..просвени будистки..
няма нужда днес да си художествен артист.със своя да кажем художествен маниефест.. .просто пускаш щипка йогизъм тук щипка достойеевки +рахманив там..
в този смисъл ние трябва да признаем,че силните позиции на йогизма не са дошли случайно..днес около нас е нищото..каква друга перцепция за света,живота настоящето и бъдещето да приобретиш,ако тази която акзва..не се атачвай към нещата..те не са реални..те са просто едни вълни..плувай в безтегловност..
юлий
26.07.2012 в 12:33
@б.м. - да тяхното си е фейк. Нещата не им се връзват на йогите, но болшинството от тях не стигат до там да го разберат. Просто им харесва идеята за "избрания", "единствения", "скритата сила", "историята като предварително написана" и т.н. Сега като ги казвам не изглеждат убедителни, но един подробен анализ примерно на "Междузвездни войни" би дал доста добра картина. Този филм според мен е първата хитова история от тази вълна. По това време мисля е доста модно да си йога в Ню Йорк.
юлий
26.07.2012 в 12:09
@@ добре, тогава приемам посоката на собственото си заблуждение... и нека тя ме доведе до една нова картина на моите постоянни съмнения.
tweeg
26.07.2012 в 11:48
Лакове в наситени, сигнални цветове, различаващи се драстично от естествения цвят на нокътя, трябва да се използват внимателно (препоръчително e да се нанасят от професионалист или човек с повече опит и уверени ръце), за да не се стига до подобни резултати
@б.м.
26.07.2012 в 10:44
Продължаваш да се излагаш с коментарите за нещо, което грам не панимайш, другарю:) Понаучи се на интелигентен спор от Юлий, познавате се , нали?
райцингер's tea party
26.07.2012 в 09:46
ухааа.и защо райтцингер да не закусва..исус не казва ли:пуснете децата да дойдат при мене.. !
акво общо задълбоченото католическо обучение със това:крехки пубертети" либералите все натам гледате ..ей..все това ви е в ума..
има много движения в латинска америка,където кръста стои наравно със сърпа и чука..колкото и неприятна да ми е една такава смеска и икуменизъм,все пак и тези две системи имат много повече общо помежду си,отколкото всяка една поотделно с т.нар Източна философия и Изт.религия.
нямам нищо против да видя да се борят с тибет -религиите на Аврам (щдаизъм,християнстов и ислям ) рамо до рамо с марксисти-ленинисти-маоисти .може би не знаете,но Тибет е обетована земя както на капитала днес,така и на Адолф Йитлр,който се е надявал да пренесе третия райх в шагри ла..за да избяга от юдео-християнската" поквара"..в тоя смисъл хитлер е първия йогист
будалай лама
26.07.2012 в 09:24
не бе Мухаха,Петър Берон(през 19 век) го пише,дори ..вие кога пък сте чели нещо друго освен Ева..,че да знаете ,какво пише в книгите..
това с децата не е довод,че има насилие..а това,че духа е в много ранен стадий..както етипската раса при тях цари веселост и вдетинявания..също и някои американски племена са се уподобявали на деца..както и в тибетския будизъм,душата да се преражда всеки път в някое дете.
ИЗточната Философия е подиграна не от китайската комунистическа партия а от немския философ Хегел..но като никога не си припарвал до сериозна книга откъде ще знаеш какво пише там
Muhahahaha
26.07.2012 в 08:50
Леле, Далай Лама препарира деца, това го пишеше във вестника на Китайската комунистическа партия :)))) А, и още пишеше, че папата до преди седмица е закусвал с крехки пубертети ;) Това всеки интелигентен човек го знае и вярвa искрено- религията е опиум за народа. :)))
работник на умствения труд
26.07.2012 в 08:47
ето това е либерално черво..йогист да говори за вписване в реалността..
да говори като социолог..ок.защо като владеете източната философия не дадете аргументи,а снасяте някакви сантиментални запъртъци..
какво значи да познавам Източната философия..
да ида в индия и да се усмихвам като мъдра крава.
тази вулгарна онтология,непрекъснатите операции с огромни числа,главозамайването пред огромните числка на източната философия,това ли е онова,което не мога да разбера..то това нещо за разбиране ли е..може ли да разсъдиш нещо,докато разума ти е препариран с мантри..
ок..споделете в 3 изречения предимствата,стойностите,ценностите на източната философия..
съмнявам се някой да може да каже нещо повече от либералния довод,който още от 19век звучи така :
-Източната философия е велика защото е част от великата източна култура.."да се носиш в безтегловност" това ли е философия за вас...признай признай ,че това страшно ви се харесва..
и last but not least ,никъде не съм се представял за интелектуал..това е оскърбителна форма..работник на умствения труд..това е правилната сталинистка дефиниция..хегел не е бил интелектуалец..ленин не е бил интелектуалец..но всеки либерал едновременно е и интелектуал..
@б.м
26.07.2012 в 07:27
Невероятно, какво безумно невежество по отношение на източните учения!!!!!!!!!!!!!!!!И то изречено с приповдигнатият тон на комунистическата пропаганда. Аз бих престанал да се занимавам с неща, които не разбирам. Не че някой ще се върже на простотиите, които бълваш ежедневно, но все пак човек с твоите претенции за "интелектуалец" би попрочел малко повече за това, което се опитва да критикува. Знам, че няма смисъл да ти се казва каквото и да е, защото самозаблуждението , в което си се обвил, те спасява от осъзнаване на реалността, а тя е, че май за не можеш да се впишеш в нея.
б.м
25.07.2012 в 23:37
ако се гледа на йогизма така(източна философия,таоизъм,лао дзе,конфуций,мъдрувания ,в които духа спи ,но все пак опитва нещо..ако се гледа така исторически-история в развитието на духа тя има своето място..географски,тя е някакъв етап.. но ние знаем ,че още шопенхауер (булото на майа) започва да придърпва тази нагласа към европейската и от това се раждат фашизмите-това е опита да останеш на същото ямсто,да не се модернизираш,да се справиш външно само със обстоятелствата,външния свят,който вече в европа е страшно динамичемн..какво е фашизма-опит да се преведе капитала на езика на ежедневието..да се успокои..и йогизма е перфектен..
не случайно всички реакционерни философи
1.гледат на изток..шопенхауер ,шпенглер ,юнг
2.моментално биват апроприирани от фашизми.
затова йогизма трябва да остане там-в архаиката на азия,при азиатския деспотизъм.
разбира се,че днес това е модерно..утре ще са маите,както преди 15г беше дон хуан и индианските неща..но това не прави нещата по-малко оскъдни..
интересно е как всички духовнистки ,които се палят по далай лама и тибетския зен будизъм се справят с това,че ламите са препарирали деца.. при това съвсем до скоро.не през 14 век..или през 17век..как се справят със това,че в тези т.н източни религии има далеч по-силно госпотство на мъжкото и патриархалното..
допускам,че е заради тантричния секс..бо-хо-хо и бутилка ром..
да разбирам ли че ти казваш-това е пълен фейк..тоест те го правалят абсолютно..и в някакъв смисъл много по-изотвътре го подлагат на развала.. много повече отколкото ако ти го критикуваш..ако е така ,напълно съм съгласен..ако критикуваш едно нещо ,то се развива..ако го оставиш само на себе си,то впада в себе си и отмира..както герб..
@юлий
25.07.2012 в 21:35
Не. Ти просто им даваш имена и така те ставам по-малко заплашителни. Но не променяш нищо друго, освен посоката на собственото си заблуждение :)
юлий
25.07.2012 в 21:13
@ahero - И при двата модела имаме материален продукт. На модата това не ѝ пречи, но при йогата не е така. Няма как един човек практикуващ йога да каже "в края на сметка това, което достигам е материален резултат". Изобщо йогата е много ощетена с пристигането си на Запад. Когато една млада йога прави упражнение тя не постига "красива индивидуалност" просто така. В основата на нещата е че тя ще постигне "красива индивидуалност" като се съизмерва с другите. Ако живееше на самотен остров никаква йога нямаше да я интересува, защото няма с кого да си съизмерва "красивата индивидуалност". Това прави неиния продукт измерим, материален.
@@ - всъщност много малка част от нещата, които съм казал не са се случили. Изричайки нещата аз променям света.
фотографа да врътне копчето на зелено - AUTO, ще му реши всички проблеми, както 20-тачка решава проблемите с катаджийчетата ;)
@@
25.07.2012 в 17:09
не наистина е напълно коректен този въпрос..който задаваш..какъв е изход предлагам..заклевам се отговора го написах сутринта,но не го пуснах..не е отговор на всичко,а специално една възможност спрямо това,което е описано от MEGG..разбира се,че така казано е мнго дразнещо..все едно отиваш при лекар и му акзваш:боли ме корема..а той те преглежда и ти казва..дааа..боли те корема..20лв за прегледа.
само за едно мога да се опитам да те коригирам..когато администрацията на Буш Доналд Ръмсфелд казваше ,че садам има UNKNOWN UNKNOWNS MISSILES това чесане на езиците ли беше..
Не искам да казвам по-груби думички, но си мери приказките ??? и не ме наричай кретен. Ясно ли ти е?
???
25.07.2012 в 16:20
@Стела:
а ти откъде знаеш, че не разбирам? Просто не смятам за нужно да пиша измислени хвалебствия колкото да си постна линк към сайта... Аман от кр*тени, коментиращи коментарите, а не снимките....
Разбирача, който се представя с три ??? - що не хванеш ти фотоапарат, да видим как снимаш? Нямаш достойнство да се представиш с името си, седнал си да пишеш как е представена снимката. Аман от псевдо-разбирачи, все пак това е сайт всеки да си споделя мнението, а не да критикува, без да разбира.
@юлий и б.м
25.07.2012 в 15:22
“If someone's ungrateful and you tell him he's ungrateful, okay, you've called him a name. You haven't solved anything.”
Като сте такива умници, и имате обяснение за всичко, как ще промените нещата, които смятате за недостойни или дефектни, или само си чешете езиците?
млада йога на физкултурник думаше
25.07.2012 в 14:48
искаш да кажеш,че докато една йогистка се упражнява в дихателни упражнения,тя не го прави като "красивата индивидуалност",а като колектива от всички такива като нея..ок..да предположим,че е така..но защо тогава няма общ продукт на всичкото това..освен хиляди единичности..които правят хиляди единичности..от друга страна модата е поне с 2000г по-млада идея..и в нея си свободен да измисляш,да се противопоставяш на този ред ,който да приоемем е същия,който те нуди в ежедневието да се подчиниш на ЗАПОВЕДТА "бъди духовна-стани млада йога!"
юлий
25.07.2012 в 13:21
@ахеро - мисля, че има нещо, което може би пропускаш по линия на всичките тези комерсиално аскетични занимания. В много от случаите хората излизат от една майн стрийм писта, за да се включат в същото, само че ребрандирано преживяване. Вертикално нещата са едни и същи, а състезанието протича по сходен начин. Йогата и най-големия mall-опоклонник са едно и също. В главите им суетата е организирала един и същ вертикален модел, който те обслужват с поведението си. Да, поведението им е различно, но това което обслужват с него е еднакво. И в двата случая става въпрос за съизмерване, за съзтезание (това е великия номер на Модерността, която поглъща всякакви такива философии). Дали ще се състезавам с дрехите си или с това колко напред съм духовно ( и т.н. шит-бургери) няма значение. Аз съм приел да се измервам с другите, според обществена мярка и да участвам във вертикална структура, да бъда някой в тази структура. И точно това е капана поне за йогиския комплекс, защото при съизмерването винаги опираме до нещо материално, до нещо което може да се мери, а то винаги в субстанцията си е материално. Това е нещастието на западно-йогиския комплекс, че хем иска да бъде духовен, хем пазарен. Това е капан изобщо за всички сфери на духовното, които искат да имат пазар. Модерността така ги е уловила и впрегнала в това да уеднакви света, да го направи съизмерим ($), че по-скоро аз бих определил тези сфери като нейни функции. Те не са самостоятелни. Получава се така, че имаме уж източно учение, уж източни ценности и дрън-дрън истории, обаче леко сме го хакнали и сега в основата си то прави света по-западен.. служи на западния (пазарнно-либерален) модел и неговите ценности. И това е начина, по който примерно хората, които практикуват йога могат да възприемат света на йога и мола без особени трудности или пренастройки. Просто сменят кожата, но не и (суетата)структурата, която е в главата им. Те продължават със съизмерването си, но на друг фронт. Сега спокойно можете да направите йогичка след което да отидете до някоя чай-книжарница в близкия мол. Няма проблем. Това е част от едно ежедневие, от един свят.
Tony Sopranos is needed
25.07.2012 в 08:59
appendix:когато казвате,че нещо е в миналото ,че то е загубило борбата,че е отречено огледайте се наоколо..казвате марксизма трябва да изчезне,но той влиза в хола ви всеки ден..
послание за цял живот можете да получите например от тв сериала the sopranos .някъде към края на сериала брако, психотерапевтката на тони сопрано каза..съжалявам.за престъпника тераията е още един анчин даизвърши престъпление..ще те насоча КЪМ НОВОТО НЕЩО В ГРАДА..ПСИХОДИМАЧЕСКА ТЕРАПИЯ..psychodynamic therapy..хахаха разбира се всеки фройдист знае ,какво е това..когато фройд е вече в англия хитлеристката наука води преговори с Ernest jones ,ученик на фройд за това психоанализата да не се казва психоанализа на името на фройд,а psychodynamic approach,psychodynamic therapy..
какво излза..новото нещо в града е naj- дърта нацистка фъшкия..
според вас авторите на the Sopranos какво искат да ни кажат и докато ни предупреждават срещу какво да бдим и откъде ще дойде опасността ,те случайно не са ли марксисти..
Черешка
25.07.2012 в 02:48
Красива, секси жена с прекрасна коса и кожа. Цветовете на роклята и подхождат прекрасно. Много ми харесва :) И този път снимките са ок :)
Не ми се искаше да обръщам внимание на разните малоумници, коментиращи тук, но направо ми иде да ви наритам този път. То бива да сте кухи, ограничени и адски смотани, но вече минавате граници. Всичко разбира се си е за ваша сметка.
LOL
24.07.2012 в 21:23
Съвсем си е уместен коментарът на MEGG. Тук наистина често има изключително гнусни коментари, а е много лесно да се присмиваш зад анонимността на никнейма си. По-добре да попадам на коментари като на тази майка, отколкото на онова странно марксистче, което продължава да пише фермани с несвързани изречения, които съвсем нищо общо нямат с мода и външен вид.
???
24.07.2012 в 20:32
"(и не мисля, че фокусът тук има ТОООЛКОВА голямо значение)"
Хаха, и кое тогава има значение? Отворете малко чужди сайтове и вижте малко как се снима... Това е сайт за мода, представена под формата на СНИМКИ, което предполага, че фотографът малко от малко трябва да си има хабер от снимане? То ако снимките не са качествено поднесени и най-добре изглаждащите хора ще са кофти....
...
24.07.2012 в 19:50
само ноктите на краката...мм..лекичко промяна, лошо е че тези които приготвят подобни сесии, не се захващат сериозно...мм..факт ! ;) ...и ако имаше нещо като аксесоар с една идея по цветен тон, щеше да е още по впечатляваща, а че тя е съвременен танцьор и прави нещата добре, това е така, да !!
Владо
24.07.2012 в 18:54
Искам да ви кажа, че съм имал честта да бъда на една сцена с Ирена и знам колко добър професионалист е тя. Тоест, всички вие, които се опитвате да съдите по някакви ваши измислени критерии - НЕ сте прави!
Не разбирам що за хора могат да казват на бялото черно! Когато гледам снимките (и не мисля, че фокусът тук има ТОООЛКОВА голямо значение) - виждам едно чаровно, секси момиче, което е напълно неподправено и бих добавил само, че снимките не са успели дори да предадат целият и чар!
Ще ви кажа, че от моята мъжка гледна точка, това момиче е много по-красивно, чаровно и атрактивно. Всеки човек е с недостатъци, това е повече от ясно. Но едни от нас живеят борейки се с тях и тровейки си живота, докато другите просто ги приемат и се усмихват. Смятам, че облеклото й е идеално за горещините през последните седмици... Поздрави от Германия :)
Да, Manuelle наистина SSS "беше сайт за стрийт-стайл мода" - докато ти и подобни смешници не започнаха да споделят ежедневно модното си безхаберие тук.
Аз се опитвам да се поставя на мястото на симпатягата от снимките. Вие представяте ли си - влиза това усмихнато момиче, казва си "Я да видя какво са коментирали хората за мен..." и я връхлитат някакви дребнави спорове, лични откровения, съвети към фотографа. Едно време SSS беше сайт за стрийт-стайл мода. Хората се стараят отново да го направят такъв - проявете малко уважение поне към екипа.
holygrace
24.07.2012 в 17:26
Както се казва, човек може да отслабне, но Мануел да спре да се изцепва така здраво - никога! ;)
Ирена е изключително секси и женствена, много ми харесва (въпреки че се присъединявам към коментара за автофокуса :D)
Иначе и аз преди имах проблеми с килограмите, но осъзнах, че колкото и да отслабнеш, винаги ще има някой да те мрази и обижда или да те гледа втренчено...Може да е клише, но е много важно човек да се обича и приема, да си прощава недостатъците и да не позволява злобата да го закачи. Иначе цял живот ще сме нещастни заради други хора, които нямат значение. :)
enna
24.07.2012 в 15:34
Manuelle, твоята реплика към MEGG е дразнещо неуместна. Жената още в началото е обяснила защо споделя тук своята история ! Със сигурност не за да визкликне някоя патка като теб "лелеее...лична драма", а за да обясни защо трябва да мислим малко повече преди да пишем глупости. Много безсърдечни и безмозъчни същества са се навъдили тук.
MEGG , аз те подкрепям изцяло. Пожелавам ви да се оправите и апелирам към всички коментиращи - бъдете по-умерени, не коментирайте физическите качества.
А Ирена е много хубава и стилна!
long way to go
24.07.2012 в 15:25
Защо трябва да се коментират физически дадености!?
@Manuelle, за пореден път безмислен коментар!
без да звучи нравоучително - когато нямаш какво смислено да споделиш, просто замълчи!
Колкото до Ирена - изглежда симпатично-лятна, може би не е точно за site за улична мода, но не виждам нищо нередно във фигурата й!!!!!!!!!!!
:D даммм, автофокуса...
И мен Ирена не ме грабва с нещо специално в облеклото си, но иначе момичето изглежда много симпатично и свежо. Със сигурност вероятно е по-симпатична от някоя 45-килограмова кифла, която от глад злобее срещу всеки и всичко...
Олеее, вестник "Лична драма"...
Иначе девойката е симпатична, а сандалите много ми харесват.
MEGG
24.07.2012 в 14:24
Страхотна Ирена! Женствена и много нежна, любимия ми изчистен стил. А на администриращите този сайт, както и на всички злобарчета и комплексирани на тема килограми кифли ще кажа само едно - дано никога да не ви се случва това, което преживях с моята дъщеря. Ще ви разкажа накратко, с надеждата някой от вас да ме разбере и да спре с глупавите коментари. Дъщеря ми беше в 8 клас, при ръст 170 тежеше 64 килограма. Според мен и нейния баща фигурата й беше чудесна - съвсем леко закръглена. Нашият кошмар започна след един присмехулен коментар от страна на нейна съученичка, която явно беше "модерна" и тежеше 45 кила при ръст като на дъщеря ми. Не искам да навлизам в подробности, защото това ме травмира. Важното е,че дъщеря ми изведнъж спря да се храни. Започна да пуши цигари, за да убие апетита си, започна да ни избягва, защото ние в тревогите си за нея започнахме да й говорим непрекъснато за това че трябва да спре да гладува. Положението много бързо излезе извън контрол. За 6 месеца тя отслабна с 15 килограма, започна да си купува дрехи с два-три номера по-малки. Дълбоки сенки се появиха под очите й. Джобните за училище ги събираше, за да си купува разни капчета за отслабване. Не помогнаха нито караниците, нито разговорите, нито консултацията с психолог. Аз виждах как губя детето си! И може да е жестоко, но ми се искаше да хвана онази малка 45 - килограмова дрисла и да я удуша! Година след като започнаха хранителните проблеми на дъщеря ми, тя вече тежеше 42 килограма- косата й падаше, зъбите й започнаа да се чупят, цикълът и спря. Стигнахме до болница, до психиатър, до тежко лечение, което все още не е спряло.
Затова се обръщам към всички вас - момичета и момчета! Бъдете малко повече ЧОВЕЦИ! Пишете обидни коментари, без дори да се замисляте че вашите думи могат да преобърнат нечий живот. Същото важи и за тези които администрират този сайт. Знам че е трудно да се следят всички коментари, но не разбирам защо допускате толкова много омраза да се излива?
Моля ви ... дано сте имали нерви да прочетете това и дано разберете мъката на една майка.
Lilia
24.07.2012 в 13:52
Харесва ми!!! И мисля, че не е необходимо да си 50 кг, за да се можеш да танцуваш и да изглеждаш добре докато го правиш.
Момичето притежава много естествена красота и чар, а цветовете на дрехите и аксесоарите й много отиват на тена и косата й.
Alia
24.07.2012 в 13:03
Танцьорка...да не е в майчинство в момента...Момичето иначе е симпатично, но дрехите му са безлични, също и чантата и обувките. Изненадващо присъства в този сайт
tania64
24.07.2012 в 12:45
Хихих, даммм... "фотографа" нека послуша съвета за автофокуса ;)
???
24.07.2012 в 12:40
И с какво точно трябваше да ни впечатли Ирена? Може би с олющения си син лак?
P.S. Съвет към фотографа - ако не знае как да си оправи фокуса ръчно, то има едно бутонче AUTO FOCUS ;)
IceGlans
26.08.2012 в 23:55
Безличноооооо!!!!Сигурно не сте имали друг избор!
b.m(-2-)
04.08.2012 в 13:19
Amazing..но трябва да отдадем дължимото на лапалисада на сантименталниците ..понякога в своето "сладко-умие" то ражда симпатична обърканост,която може да се ползва като пролегомена.. ето какво се казва..мъртвия да има право да оживее за да може да бъде възможно той да се самоубие.една такава възможост е изцяло марксистка..изцяло валтер бенияминска..
няма ли да е хубаво да може да бъде извикан за жовот някой реакционер ,само за да може да види,какъв фейк е бил.
не би ли било прекрасно най-големия упадък в световната литература -фьодор достойевски да може да му бъде заповядано да се съживи само за да може да види Кафка..както се казва в нашите скрижали Кафка(уйлям блейк,едгар алън по ) е направил възможен Достойевски.. да прочете Кафка и да се самоубие..Пърсиг мисля,че би наистина се самоубил да види около двестата книги написани от тибетския зен далай в съавторство с американски ego-psychology издънки
б.м
04.08.2012 в 13:04
виждате ли какви най-обикновени расисти са тъкмо либералите,които говорят срещу расизма..какво значение кой откъде е..далай лама да не е от ню йорк..хахах!от кое село е? някой да го критикува,за това,че е роден в село..не..критикуваме го,че е medium esteem guy..може би знаете какво пише в писанието..като разбрали,че исус се е родил в назарет фарисеите казали:че какво добро е тръгнало от назарет.. така и днес.. вие либералите къде сте разрешили да се роди вашия велик философ..от кой град трябва да бъде..
има такава логика.виждал съм го едно към едно това същото..в сащ на публична лекция в ню йоркската обществена библиотека..ленистки философ направи остра критика на политически коректните левичари-либерали..в края на лекцията един остроумник либерал се изправи и зададе въпроса си,докато имитираше източно-европейския акцент на лениниста и наподобяваше същите тикове на лектора..
и беше толквоа щастлив мислейки,че прави и покава нещо изключително..най-долнопробна атака ad hominem.. къде си роден(ямбол) ,на колко си години(старче) ,какъв цвят на кожата имаш..и т.н..най- ресентимантни атаки ,които винаги може да роди главата на либерала
@б.м
04.08.2012 в 09:02
...и сега Пърсиг (ако беше жив) трябваше да се самоубие, защото беше разкритикуван от великата ямболска филифьонка Б.М!
б.м ( 2)
02.08.2012 в 08:42
мислех да му дам шанс на Пърсиг ,все пак прочел съм около 20 стр..но сега се вгледах в тоя цитат..понеже книгата на българския е в дома на родителите в дианополис.сега зачетох тоя цитат..
мисля,че не заслужава никакъв шанс..
какво ни казва..че хората скандират фанатиччно само очевидности,в които се съмняват.в съшорто врееме докато ни акзва това ,той фанатично скандира съмнителна "очевидност" също..
отедна страна докато казва това,което твърди той самия прави това,казва в твърдението си,че е осъдително..и второ то е пъелн фейк като смисъл..истините са догми..колкот и неприятно да ви е на либералите ИСТИНАТА е нещо,което се отстоява..то не е някакъв платичен хоризонт,мека нежна даденост,някакъв елегантен парфюм,или добре звучаща мелодия..не,скъпо момиче,от горните класове на гимназията..ИСТИНА БОЛИ..
b.m
01.08.2012 в 08:38
wow.., с тоя Пърсиг направо "you scare the shit out of me !робърт пърсиг.,роман,който е чела със сигурност баба ти..а приказваш за старчета.кога излиза..през 50-те,нали..тоз роман и в старческия дом няма да го вземат..там в някаква хипарска комуна..като нищо може да седи наравно с ОММММММ,.омммм..отвори десета чакраааа.оммммм,да влязат всичките shits на света
за едно със сигурност не си права..(веднага разбирам,че си в женски род,понеже мога да се обзаложа-това е любимата книга за цитати на всяка spiritually thirsted woman.мъжете,които четат този роман харесват аристотелианската посока в него..
със сигурност си чела и айн ранд ..чакай,какво още..Уелбек..познах нали..
не си права да спираш..грешиш,ако мислиш,че този разговор ме изнервя или ми е неприятен..както виждаш,ти си сред малцина,които дори имаш смелостта и желанието да влезеш в диалог..
това заслужава не просто адмирации на днешно време а и принципната ми симпатия..все още има хора,които са склонни да поспорят..разбираш ме нали..не го приемай това лично..в смисъл като атака към твоите убеждения или нагласи..а към десетки хилядите.
и да не излезе сега,че искам да забраня романа на пърсиг..не!..там все още битката не е загубена..някой ден ще напиша листата с романите,които трябва да се забранят..Моята борба със сигурноист не е там.понеже е толкова скучна книга,че в нея единственото,което е интересно е дали автора вярва ,в това,което пише..
както казва нашия ideologiekritik гаулайтер проблема на хитлер не е че е горил кноги..а че не е горил правилните книги..в смисъл правилните за изгаряне ,а не ПРАВЕДНИТЕ ли правилните .да не ме разбереш погрешно..
@@@
01.08.2012 в 06:31
Последно цитатче и спирам да се занимавам със сърдити старчета :“You are never dedicated to something you have complete confidence
in. No one is fanatically shouting that the sun is going to rise
tomorrow. They know it's going to rise tomorrow. When people are
fanatically dedicated to political or religious faiths or any other kinds
of dogmas or goals, it's always because these dogmas or goals are in
doubt.”
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values
aquino
01.08.2012 в 02:50
наистина,направо не мога да повярвам,че днес живеем такова етическо падение..
казва ни се,носим Божественото.
Ок..ще се позатрудниш ли с три изречения да опишеш как изглежда това божествено..
и веднага след това..как ще се предпазиш тогава от това да не кажеш.всяка тревичка и малка гадинка носи божественото в себе си също..блляяях..направо ми се иска да има инквизиция ..този път дори няма да им даваме думата да репентват -направо като им видим сандлетите и ще ги пускаме да минават през кладата..
б.м
01.08.2012 в 02:35
доста повърхностно..сигурно става дума за някое момиче в гимназията..такава неравна битка е излушно да се води..
с оглед на индивидуалното противопоставяне..но с оглед на сблъсък на идеите,това може би има смисъл..все още не знам какъв,понеже на кой му пука днес за сблъсъка на идеи.."пускай да има повече цветни и пъстри идеи "..разбира се не става дума за идеи ,а за нагласи..
ето и тук..цитирам това млекопитающо..не се обиждай..апостол павел нарича така тези,които не бива да се затудняват с прекалено духовни неща,да не паднат в съблазън..казва им-льокайте млекце..
гледайте каква красота..цялата идеология на либералното млекопитание е тук..
"А, че всеки е роден с божественото в себе си"..
ок..щом вече знаеш това,защо са ти нуждни йогизмите..ние това не го научаваме от тях..ние си го привнасяме от това,което вече знаем.понеже това са паганистични-християнски нагалси с които изобилтва западната култура..за ЧАСТ ОТ ЦЯЛОТО.. pars pro toto..
ораз и подобие et caetera.
ако ти още в началото казваш" носим божественото в себе си ",какво ще кажеш като извървиш целия п(р)ът тао мао,бао..пак същото..даа..ние носим божественото в себе си..как така стана,че изведнъж стана носител на божественотома какво тогава е човешкото,а?как така обясняваш едното без другото.. . и как го разбра ..със онази камбана в стомаха си ли го усети..или понеже ти звучи "красиво" и затова сричаш букварните футляри
юлий
01.08.2012 в 02:23
@@ - за съжаление тук не става дума за четене или поне не за книгите отнасящи се до въпросните източни учения. Те естествено претендират за едно или друго, но постигат трето. По-скоро иде реч за наблюдение на тенденция, за ефекта, който тази тенденция има. Мисля, че тя надскача претенциите на западния индивидуализъм и минава в нещо по-крайно. До някъде това божествено, за което ти говориш е нещо хубаво. Само, че в рамките на пазара то трябва да се съизмери, трябва да се оцени. Това е капана както писах по-рано (съжалявам, че се повтарям, но по-ясно няма как да го напиша). То не съществува само по себе си, а започва да се съизмерва, да се сравнява, трябва да стане материално. Ако си купиш "Междузвездни войни" вместо "Матрицата" ти си на пазара и си направила тази оценка. Щом идентификацията с божественото на Люк е по-готино от тази с божественото на Нео, значи ти си ги измерила. Точно такова съизмерване, обаче се случва и в тенденцията, не само на индивидуално ниво. Големи групи от хора, започват да се съизмерват с големи групи от хора и то забележи - по нещо, което е божествено, по рождение и т.н. Ние се съизмерваме на пазара примерно на труда само че там съизмерваме резултата от нашите усилия да учим, да работим, да контактуваме и т.н. - неща които зависят от нас и като цяло, които можем да променим. Когато започваме да се съизмерваме по неща, които са по рождение това не прави съзидателна тенденция. Пътят към ада е постлан с добри намерения.
Останалото съм го написал долу в първия или втори коментар - за пазара и духовните учения.
Иначе книгите отнасящи се до източната философия много често са просто пазарна инерция, а в други случаи са почти изцяло написани на фундаментите на западната психология. Правят се някакви паралели и т.н. Както и да е щом ти харесват, просто им се наслаждавай. Ако искаш препоръчай някоя. Аз най-вероятно ще си спестя следващ коментар, тъй като е много възможно да пиша нещо повтарящо се в другите ми коментари.
п.с. милите обръщения са нещо хубаво, когато хората наистина са мили един на друг. В другите случаи мисля, няма смисъл.
@юлий
31.07.2012 в 20:07
Не ,миличък, че си роден с повече от другите. А, че всеки е роден с божественото в себе си. ВСЕКИ. Почети малко, поне за обща култура, и тогава тръгвай с тия популистки тълкования на йоди и йоги.Така де, имаш големи претенции за интелигентност, пък се излагаш с повторяне на смахнатите дрисни на Юлия(a)н
юлий
31.07.2012 в 17:10
@@ - "Развива се ново съзнание, което вижда Земята като единен организъм и разбира, че организъм, вощващ сам със себе си е обречен"
Същото изказване може да направи всяка система от идеи, , която оценява себе си като прогресивна. И според мен патоса не води нещата в посоката, в която искат да стигнат неговите притежатели.
Колкото до шовинизма и национализма, които ми приписваш, в идеите около йога-маркетинга виждам много повече производни на расизма от която и да е моя идея, която съм изказал тук. Та какво е "избрания" (Нео, Люк Скайуокър и т.н) или "силата" ( йога, чи и т.н.), освен идентификация с идеята, че си роден с повече от другите. И ми се струва, че в либералната конструкция, в която живеем все повече това излиза от рамките на обикновен западен индивидуализъм.
б.м @ "@б.м"
31.07.2012 в 09:35
добре..нямам проблеми..a fortiori виждам,че за теб е важно истината "да звучи" добре..да отзвучава",да откънтява в някакво твое вътрешно ухо..ухо което чува света органически -камбанно..продължавай нтака..нямаш ниакви проблеми с мен все тая дали ще направиш един утринен хороскоп на българския народ..или сутрешни дихателни упраженения..това предлогам звучи страшно неВехто за теб..хахаха!
@б.м.
31.07.2012 в 09:09
Каквото и да напишеш, все не звучи адекватно и все е потвърждение на написаното за остарялото ти мислене.
organ is much stronger than the organism
30.07.2012 в 19:07
ако има истина,която всеки либерал или реакционер не иска да чуе тя е,че ОРГАНА е много по-силен от ОРГАНИЗМА..това е ,,с което фашистите никога не са могли да се справят..че органа е много по-силен от целия организъм
това са най-стари нацистки bullshitings -Organic Comminity..цар лъв..
всеки си знае мястото..заека яде тревата,лисицата заека,лъва изяжда лисицата..всеки си знае мястото..тези най-гнусни тв канали-анимал планет,дискъвъри чанъл..каква хармония сред животинки..защото те се размножават органически,при своите места.. конфуцианство,и източен батак..тук между друготио и някои либерални леви имат вина..тези двамата toni Negri i Hardt..The Multitude.. навсякъде къдеото имало многообразие вече бил дошъл комунизма..какви троцкисти....срещу лявата тиня също трябва да се воюва..взеха Спиноза и го хвърлиха в ръцете на реакцията.
зеленото е близко до кафявото
30.07.2012 в 18:56
блах,че баш тези организмичности винаги излизат на кафява улица..
@юлий и б.м
30.07.2012 в 16:38
Остарелите призиви към расов, полов, религиозен или политически шовинизъм, към бесен национализъм, вече не работят. Развива се ново съзнание, което вижда Земята като единен организъм и разбира, че организъм, вощващ сам със себе си е обречен
б.м
29.07.2012 в 10:50
странно..ето тук може много да се работи..в областта на киното..не как някакъв социалистически бонвиан иска да живее живота на джеймз бонд или Джулиън от "американско жиголо" с човвейа на далай ричард гиър.. а обратното..как джеймз бонд иска да живее живота на Корчагин или Мересиев.. или ок..на майор Деянов..или Александров от Бялата стая..ком филби и стотици други noble intellectuals (Eng,Fr,GermDenmark,USA) Които са привлечени от интелектуалните предизвикателства на идеологическото противопоставяне..и в сблъсъка попадат на епифанията да са наясно,че живота им ката Noble intellectuals би имал стойност не в Оксфорд ,докато шпощипват истерически студентнтки (виж филма на joseph losey -the accident with astonishing Dirk Bogarde), а да си го представим така ,опитвайки да придобият званието герой на СССр ,докато са на Любянка.
будимир метальников
29.07.2012 в 10:24
по всичко личи ,че си от поколението,което не е виждало КОМБАЙН..царевицата скъпи фешънисти се прибираше механизирано..с комбайни..в полетата влизаха мощни съветски ,немски комбайни и за 2 часа прибираха 20 000 рона царевица..както за хранителната промишленост така и за фураж..
да ме пита човек що съм бягал от тези велики мероприятия на духа.. реакционер..интелектуал..да страни от колектива..какъв глупак..вместо да си диа на лятна бригада със съученичките,аз ходех на някакви интелектуални занимания-археологически разкопки.. в Кабиле..и за какво..за да видя жени Живкова,която така ине дойде на лятна бригада водена от проф Горбатов.. искахме да и се подиграваме като й пеем партизански песни..един приятел бе баизустил цял тържествен рецитал,понеже бе активен в кръжок по художествено слово..заставахме на едни крепостни стени ,както се правеха на фестивалите по худ.самодейност..застинал все едно хвърляш бомба..
друг паднал ранен..имаше нещо "крещяха черни гарвани"..така позиционирани на една арка изнесохме рецитала със няколко турски думи (беше тогава напечно по турските неща.. 1984) ,а осреща беше студнтската бригада..археология към историческия .. ..така сме разбирали ние отмъщението на провинцията към дребно бурж елит на страната.. дакога една власт губи своите позиции..когато отказва да вярва дори в своите собствени свещенни скрижали..
така че 1989 не е годината на някаква смяна..нещата вече бяха сменени..тези отгоре отдавна се бяха йогизрали и дребнообуржоазили
б.м
29.07.2012 в 10:04
напротив..разказвам най-обикновени неща..но когато изчезнат те добиват друг слисъл..не са някакви звездни преживявания..духовни преживявания..
явно дори такъв обикновен разказ среща трудност да бъде схванат от днешното зеленясало в либерални идеологии съзнание..
СТАВА ДУМА ЗА НЕЩО СЪВСЕМ просто,както във всеки край на басня има преобръщане.основното на аснята е,че ти не трябва да се поддаваш на съблазънта и да върнеш обратно нещата на мястото им..да изчетеш баснята докрай ,както се казва..знаете тези парабули..говориш за алчността,илис траха,но ползваш лисицата из аека..накрая ти връщаш всичко отново обратно..това е непозволено..
тук какво се казва..
freind-enemy..
INFINITY..
в началото имаме една песен ,която е уж за дебелината..случва се нещо и вече същата песен не е за дебелината на приятеля ти,а за ученическото другарство ,да кажем..или за това, че има неща,които не могат да ти станат ясни без басня..поз потапяне..без парабула..както е при исус..те го питат..кажи ни учителю,какво значи това..а той им казва басня..не става по-ясно след баснята..но ова е вярата..не е ясно,но тъкмо заради това е ясно..
оопалаа..интересно..ха..къде съм казвал "опипване" ..аз не съм пипал бе..ако ме разбираш..мен са ме пипали..
хахах!но е интересно,че такива неща ви се появяват в главите..защо не се разтревожи за ябълките,а веднага ти светна това"ОПИПВАНЕ"..задай си този въпрос..каква нужда задоволява в теб ,тов апо линия на Стимул Реакция
Silvia
29.07.2012 в 08:40
Искаш да кажеш нещо по темата или просто си намери повод да разкажеш за бригадирските си години??? Брал царевица, опипвал момичета, набили го- малиииии, напрао си живял живота на Джеймс Бонд !!!
за иван деелия от захарни изделия
28.07.2012 в 21:28
малко стана несериозен този разговор..тривиализира се..
и понеже вече влязахме" в футляре ",може ли да рискувам да предположа,че всички като деца сме се подигравали на други деца..дализ а теглото,дали за това ,че са цвайкаджии,затуй,че са от село..
и сега се попитах.наистина,аз невинен ли съм ..и веднага изплува в паметта ми следната случка..още в 5 клас станахме другарчета с Иван..в седми клас обаче вече сексуалносъзраяли ,аз го ползвах като зрител на моите еротически посегателства в междучасията.и по други места..
иван идваше в голямото междучасие у нас и си взимаше свободно от щайгите с ябълки или си отваряше хладилника и си хапраше каквото намери..баба дори свикна,а тя скрънза в хубавия смисъл на думата,като мен..но един ден на баба сетрата видя това и не можа да го преживее..направо ,разгласи на всички,че сина на многоуважавана учителка злоупотребява с храната..и се обслужва в дома ..разбира се,срещу това,аз получавах охрана,както и по бригадите помощ в набирането на кофи..подкупвах го с гръцки дъвки ION..в седми клас на бригада всеки дем ме вадеха пред строя,цялото улище порицаваше мен и една ученичка от осми клас,с която прекарвахме половината от работодена в церевицата..затова една събота директорката (тази със името като жената от HP безуханова) възложи на класната да следи дали ще изпълня нормата..
13 щайги грозде. берях усърдно но до 11 ч имах само 6 щайги..тогаз предложих не по дъвка,а по пакетче за щайга на иван,който също бе следен зорко,да си направи нормата,а не да бере за мен..
тук обаче завистта на трето другарче започна да издевателства над нашата корупция..той отиде и предаде иван..разбира се трова по някакъв бе експлоатация..казвам ви като ученик бях голям реакционер.
другарката русева дойде между лозята и анулира последните 3 щайги..за които панайот беше докладвал.
и тук иван,който беше огромен хвана за врата панайот,също висок и силен и го събори..и започна да го налага..но се намеси някой и дръпна иван..иван падна ,а панайот стана и го ритна в лицето..потече кръв..и както можете да се сетите в понеделник бях отново пред строя,но този път на мой гръб бе вината за всичко ,коетос е случи..директорката каза:лиане,на първия учебен съвет ще обсъдим поведението ти,и аз ше те предложа за изключване от Данчето и Митошка..
и така с иван бяхме приятели през годината..но той непрекъснато се жалваше,че има високо кръвно,за да не прави класни..и да го освобождават от часовете по физка и математика,когато очаква да го изпитат..
и така започнах да му викам Иван дебелия от захарни изделия..
не защото бе дебел,а защото тази песничка много му подхождаше,а и той се дразнеше..
особено,като я пея пред други..
в съшото време с иван тормозехме 3 наши съученички от селата..той бе чул от майка си,че селяните са напаст и повтаряше това..дори го викаха при директорката..на едно от момичетата лелята беше народен представител..ударник по млеконадоя каля от с.Кукорево..
и така стана лятото на 1981..с иван бяхме на градския плаж..
и той ме примами на дълбокото..уж да се гоним под водя..
а аз като латерна..знаете как мога да съм досаден..20 минути пеех "иввааан дииибелия уд захарнии изделияяя "
и във басейна..при положение,че той с 300 кило нютона по-силен от мен..
и с една глава по висок..
и аз си пея..по едно време една ръка ме обвзе за главата и ме потопи.. издърпа ме и ми аз виждам иван..:който дотогава не се бе противпоставял на това ,че му пея тази песен..не се бе противопоставял открито..
изплувах и той с една кисела физономия ми вика..ЩЕ МИ ВИКАШ ЛИ ДЕБЕЛ,бе!
и аз пак..ииии..обаче следващата част я продължих под водата.. той вижда отгоре само бълбукания..така постоях около 30 секунди отдолу..пак ме дигна и пак ме пита..и аз пак..ивааан диииб..
и пак отдолу..
както и да не ме удави..по всичко личи..:)
не спрях да я пея тази песен..но след потапянията тоз текст придоби по друго значение.. и двамата знаехме ,какво му пея.. един вид,мерси много ,че не ме удави.. иван дебелия от захарни изделия..можеше да ме удавои..но иван дибелия от захарни изделия не ме удавиии.
да знаетеиввяаан дибелия не ме удави..от захарни изделия..така че ,като я запеех все едно пеех срещу себе си.после таз песн я забравих понеже пак идеха бригади..
не беше никак скучно в епохата на мрачния социализъм
Resident Konté
28.07.2012 в 16:33
@Мон - скролвайки из сайта, си видях името, та да ти отговоря: не съм написала, че ВСИЧКИ 45-килограмови момичета са злобни кифли, а че Ирена вероятно е по-симпатична от НЯКОЯ 45-килограмова злобна кифла (съжалявам, но наистина има такива, които се изхранват с половин салата на ден и на всичкото отгоре разправят навсякъде колко са дебели и как трябвало да отслабнат и които през цялото време са супер нацупени и всеки техен коментар започва със СССССС...). Визирах разказа на MEGG, от който доста ясно си проличава, че онова 45-килограмово девойче е озлобено от глад (очевидно, при посочената височина и посочените килограми...) и тотално кухо същество, което не успява да се пребори със собствените си комплекси и затова напада други...
Замисли се малко, защо се засягаш обаче от моя коментар!? По принцип човек се засяга, когато му се казва нещо вярно, което той не желае да чуе...
Мон
27.07.2012 в 23:50
До Resident Konté и всички останали, говорещи за 45 килограмови злобни кифли: едно момиче може да си е слабичко и без да е кифла или на диети. Аз самата съм дребосък и тежа толкова (при нормален режим на хранене). Просто структурата и организмът са ми такива.
И защо въобще трябва да коментирате теглото на момичето на снимката? Хубаво ли е подрала дрехите за фигурата си? Да. Отиват ли си аксесоарите? Да. Какъв ви е проблемът? Освен това относно лака - тук вече издребнявате, сериозно.
Ваня
27.07.2012 в 11:59
Момичето изглежда страхотно.Много е свежа и усмихната.И стрийт.Не знам защо масовото схващане е че всичко що е слабо е красиво.Момичето изглежда елегантно и на мене ми допада много.Съгласна съм с майката , която споделя за заболяването на дъщеря си.Не мога да разбера защо някои хора , които явно се мислят за недооценени писатели или не знам какво там трябва да си пишат излиянията в моден сайт?Аз влизам тук, за да чета мнения за мода, а не отнесени несвързани изречения, които така и не дочитам до края.
СТОЕВ
26.07.2012 в 19:17
какво да знам...кактос е казва в "бялата стая" от моя любим персонаж дам-догматика Стоев"няма нужда да броим зъбите на змията за да решим дали я смажем"
всичко,което твърдя тук са неща,казани от Хегел и затвърдени в мркса и енгелса ..
нали не се е сменила източната философия за 200 години..
надявам се да си е същата..
между другото с моя 5 год родственик след като видя филма бяклата стая. няколко часа по късно го чух да си пее песента от филма.. знаете ,апостол карамитев крачи в тръпката на победен марш по улица ШДАНОВ и отгоре се виждат надписите на фешън индустриалните поделения на НРБ.. ..
текста на песнта никак не е лесен..
започва така :
аз се движа напред,жалък и упоред,не под тържествен шпалир..
като бойна кола с изтърбушена броня"
беше удивително ,как бе запомнил целия текст.
Юлиймсигурно имаш предвид Оби уон Кеноби..да..направо е кеф да го слушаш..НЕ СЕ АТАЧВАЙ КЪМ НЕЩАТА ..
нали видяхте, всички..уж казват няма реалност,тя е илюзия а веднага след това те питат,а ти как се свързваш с действителостта.
в това е целия копнеж..да се напаснеш към социалния ред,който е доминиран от такива сказания..
да те приемат по-бързо..ако си артист много по-лесно ще пробиеш с йогизми понеже 90 % от жените,които са над 35години и имат позиции и пари са йогистки,ню ейджърки..просвени будистки..
няма нужда днес да си художествен артист.със своя да кажем художествен маниефест.. .просто пускаш щипка йогизъм тук щипка достойеевки +рахманив там..
в този смисъл ние трябва да признаем,че силните позиции на йогизма не са дошли случайно..днес около нас е нищото..каква друга перцепция за света,живота настоящето и бъдещето да приобретиш,ако тази която акзва..не се атачвай към нещата..те не са реални..те са просто едни вълни..плувай в безтегловност..
юлий
26.07.2012 в 12:33
@б.м. - да тяхното си е фейк. Нещата не им се връзват на йогите, но болшинството от тях не стигат до там да го разберат. Просто им харесва идеята за "избрания", "единствения", "скритата сила", "историята като предварително написана" и т.н. Сега като ги казвам не изглеждат убедителни, но един подробен анализ примерно на "Междузвездни войни" би дал доста добра картина. Този филм според мен е първата хитова история от тази вълна. По това време мисля е доста модно да си йога в Ню Йорк.
юлий
26.07.2012 в 12:09
@@ добре, тогава приемам посоката на собственото си заблуждение... и нека тя ме доведе до една нова картина на моите постоянни съмнения.
tweeg
26.07.2012 в 11:48
Лакове в наситени, сигнални цветове, различаващи се драстично от естествения цвят на нокътя, трябва да се използват внимателно (препоръчително e да се нанасят от професионалист или човек с повече опит и уверени ръце), за да не се стига до подобни резултати
@б.м.
26.07.2012 в 10:44
Продължаваш да се излагаш с коментарите за нещо, което грам не панимайш, другарю:) Понаучи се на интелигентен спор от Юлий, познавате се , нали?
райцингер's tea party
26.07.2012 в 09:46
ухааа.и защо райтцингер да не закусва..исус не казва ли:пуснете децата да дойдат при мене.. !
акво общо задълбоченото католическо обучение със това:крехки пубертети" либералите все натам гледате ..ей..все това ви е в ума..
има много движения в латинска америка,където кръста стои наравно със сърпа и чука..колкото и неприятна да ми е една такава смеска и икуменизъм,все пак и тези две системи имат много повече общо помежду си,отколкото всяка една поотделно с т.нар Източна философия и Изт.религия.
нямам нищо против да видя да се борят с тибет -религиите на Аврам (щдаизъм,християнстов и ислям ) рамо до рамо с марксисти-ленинисти-маоисти .може би не знаете,но Тибет е обетована земя както на капитала днес,така и на Адолф Йитлр,който се е надявал да пренесе третия райх в шагри ла..за да избяга от юдео-християнската" поквара"..в тоя смисъл хитлер е първия йогист
будалай лама
26.07.2012 в 09:24
не бе Мухаха,Петър Берон(през 19 век) го пише,дори ..вие кога пък сте чели нещо друго освен Ева..,че да знаете ,какво пише в книгите..
това с децата не е довод,че има насилие..а това,че духа е в много ранен стадий..както етипската раса при тях цари веселост и вдетинявания..също и някои американски племена са се уподобявали на деца..както и в тибетския будизъм,душата да се преражда всеки път в някое дете.
ИЗточната Философия е подиграна не от китайската комунистическа партия а от немския философ Хегел..но като никога не си припарвал до сериозна книга откъде ще знаеш какво пише там
Muhahahaha
26.07.2012 в 08:50
Леле, Далай Лама препарира деца, това го пишеше във вестника на Китайската комунистическа партия :)))) А, и още пишеше, че папата до преди седмица е закусвал с крехки пубертети ;) Това всеки интелигентен човек го знае и вярвa искрено- религията е опиум за народа. :)))
работник на умствения труд
26.07.2012 в 08:47
ето това е либерално черво..йогист да говори за вписване в реалността..
да говори като социолог..ок.защо като владеете източната философия не дадете аргументи,а снасяте някакви сантиментални запъртъци..
какво значи да познавам Източната философия..
да ида в индия и да се усмихвам като мъдра крава.
тази вулгарна онтология,непрекъснатите операции с огромни числа,главозамайването пред огромните числка на източната философия,това ли е онова,което не мога да разбера..то това нещо за разбиране ли е..може ли да разсъдиш нещо,докато разума ти е препариран с мантри..
ок..споделете в 3 изречения предимствата,стойностите,ценностите на източната философия..
съмнявам се някой да може да каже нещо повече от либералния довод,който още от 19век звучи така :
-Източната философия е велика защото е част от великата източна култура.."да се носиш в безтегловност" това ли е философия за вас...признай признай ,че това страшно ви се харесва..
и last but not least ,никъде не съм се представял за интелектуал..това е оскърбителна форма..работник на умствения труд..това е правилната сталинистка дефиниция..хегел не е бил интелектуалец..ленин не е бил интелектуалец..но всеки либерал едновременно е и интелектуал..
@б.м
26.07.2012 в 07:27
Невероятно, какво безумно невежество по отношение на източните учения!!!!!!!!!!!!!!!!И то изречено с приповдигнатият тон на комунистическата пропаганда. Аз бих престанал да се занимавам с неща, които не разбирам. Не че някой ще се върже на простотиите, които бълваш ежедневно, но все пак човек с твоите претенции за "интелектуалец" би попрочел малко повече за това, което се опитва да критикува. Знам, че няма смисъл да ти се казва каквото и да е, защото самозаблуждението , в което си се обвил, те спасява от осъзнаване на реалността, а тя е, че май за не можеш да се впишеш в нея.
б.м
25.07.2012 в 23:37
ако се гледа на йогизма така(източна философия,таоизъм,лао дзе,конфуций,мъдрувания ,в които духа спи ,но все пак опитва нещо..ако се гледа така исторически-история в развитието на духа тя има своето място..географски,тя е някакъв етап.. но ние знаем ,че още шопенхауер (булото на майа) започва да придърпва тази нагласа към европейската и от това се раждат фашизмите-това е опита да останеш на същото ямсто,да не се модернизираш,да се справиш външно само със обстоятелствата,външния свят,който вече в европа е страшно динамичемн..какво е фашизма-опит да се преведе капитала на езика на ежедневието..да се успокои..и йогизма е перфектен..
не случайно всички реакционерни философи
1.гледат на изток..шопенхауер ,шпенглер ,юнг
2.моментално биват апроприирани от фашизми.
затова йогизма трябва да остане там-в архаиката на азия,при азиатския деспотизъм.
разбира се,че днес това е модерно..утре ще са маите,както преди 15г беше дон хуан и индианските неща..но това не прави нещата по-малко оскъдни..
интересно е как всички духовнистки ,които се палят по далай лама и тибетския зен будизъм се справят с това,че ламите са препарирали деца.. при това съвсем до скоро.не през 14 век..или през 17век..как се справят със това,че в тези т.н източни религии има далеч по-силно госпотство на мъжкото и патриархалното..
допускам,че е заради тантричния секс..бо-хо-хо и бутилка ром..
да разбирам ли че ти казваш-това е пълен фейк..тоест те го правалят абсолютно..и в някакъв смисъл много по-изотвътре го подлагат на развала.. много повече отколкото ако ти го критикуваш..ако е така ,напълно съм съгласен..ако критикуваш едно нещо ,то се развива..ако го оставиш само на себе си,то впада в себе си и отмира..както герб..
@юлий
25.07.2012 в 21:35
Не. Ти просто им даваш имена и така те ставам по-малко заплашителни. Но не променяш нищо друго, освен посоката на собственото си заблуждение :)
юлий
25.07.2012 в 21:13
@ahero - И при двата модела имаме материален продукт. На модата това не ѝ пречи, но при йогата не е така. Няма как един човек практикуващ йога да каже "в края на сметка това, което достигам е материален резултат". Изобщо йогата е много ощетена с пристигането си на Запад. Когато една млада йога прави упражнение тя не постига "красива индивидуалност" просто така. В основата на нещата е че тя ще постигне "красива индивидуалност" като се съизмерва с другите. Ако живееше на самотен остров никаква йога нямаше да я интересува, защото няма с кого да си съизмерва "красивата индивидуалност". Това прави неиния продукт измерим, материален.
@@ - всъщност много малка част от нещата, които съм казал не са се случили. Изричайки нещата аз променям света.
???@Стела 25.07.2012 в 16:25
25.07.2012 в 18:10
Lol :D
Dido
25.07.2012 в 17:51
олелееее... WTF !
фотографа да врътне копчето на зелено - AUTO, ще му реши всички проблеми, както 20-тачка решава проблемите с катаджийчетата ;)
@@
25.07.2012 в 17:09
не наистина е напълно коректен този въпрос..който задаваш..какъв е изход предлагам..заклевам се отговора го написах сутринта,но не го пуснах..не е отговор на всичко,а специално една възможност спрямо това,което е описано от MEGG..разбира се,че така казано е мнго дразнещо..все едно отиваш при лекар и му акзваш:боли ме корема..а той те преглежда и ти казва..дааа..боли те корема..20лв за прегледа.
само за едно мога да се опитам да те коригирам..когато администрацията на Буш Доналд Ръмсфелд казваше ,че садам има UNKNOWN UNKNOWNS MISSILES това чесане на езиците ли беше..
Стела
25.07.2012 в 16:25
Не искам да казвам по-груби думички, но си мери приказките ??? и не ме наричай кретен. Ясно ли ти е?
???
25.07.2012 в 16:20
@Стела:
а ти откъде знаеш, че не разбирам? Просто не смятам за нужно да пиша измислени хвалебствия колкото да си постна линк към сайта... Аман от кр*тени, коментиращи коментарите, а не снимките....
Стела
25.07.2012 в 16:15
Разбирача, който се представя с три ??? - що не хванеш ти фотоапарат, да видим как снимаш? Нямаш достойнство да се представиш с името си, седнал си да пишеш как е представена снимката. Аман от псевдо-разбирачи, все пак това е сайт всеки да си споделя мнението, а не да критикува, без да разбира.
@юлий и б.м
25.07.2012 в 15:22
“If someone's ungrateful and you tell him he's ungrateful, okay, you've called him a name. You haven't solved anything.”
Като сте такива умници, и имате обяснение за всичко, как ще промените нещата, които смятате за недостойни или дефектни, или само си чешете езиците?
млада йога на физкултурник думаше
25.07.2012 в 14:48
искаш да кажеш,че докато една йогистка се упражнява в дихателни упражнения,тя не го прави като "красивата индивидуалност",а като колектива от всички такива като нея..ок..да предположим,че е така..но защо тогава няма общ продукт на всичкото това..освен хиляди единичности..които правят хиляди единичности..от друга страна модата е поне с 2000г по-млада идея..и в нея си свободен да измисляш,да се противопоставяш на този ред ,който да приоемем е същия,който те нуди в ежедневието да се подчиниш на ЗАПОВЕДТА "бъди духовна-стани млада йога!"
юлий
25.07.2012 в 13:21
@ахеро - мисля, че има нещо, което може би пропускаш по линия на всичките тези комерсиално аскетични занимания. В много от случаите хората излизат от една майн стрийм писта, за да се включат в същото, само че ребрандирано преживяване. Вертикално нещата са едни и същи, а състезанието протича по сходен начин. Йогата и най-големия mall-опоклонник са едно и също. В главите им суетата е организирала един и същ вертикален модел, който те обслужват с поведението си. Да, поведението им е различно, но това което обслужват с него е еднакво. И в двата случая става въпрос за съизмерване, за съзтезание (това е великия номер на Модерността, която поглъща всякакви такива философии). Дали ще се състезавам с дрехите си или с това колко напред съм духовно ( и т.н. шит-бургери) няма значение. Аз съм приел да се измервам с другите, според обществена мярка и да участвам във вертикална структура, да бъда някой в тази структура. И точно това е капана поне за йогиския комплекс, защото при съизмерването винаги опираме до нещо материално, до нещо което може да се мери, а то винаги в субстанцията си е материално. Това е нещастието на западно-йогиския комплекс, че хем иска да бъде духовен, хем пазарен. Това е капан изобщо за всички сфери на духовното, които искат да имат пазар. Модерността така ги е уловила и впрегнала в това да уеднакви света, да го направи съизмерим ($), че по-скоро аз бих определил тези сфери като нейни функции. Те не са самостоятелни. Получава се така, че имаме уж източно учение, уж източни ценности и дрън-дрън истории, обаче леко сме го хакнали и сега в основата си то прави света по-западен.. служи на западния (пазарнно-либерален) модел и неговите ценности. И това е начина, по който примерно хората, които практикуват йога могат да възприемат света на йога и мола без особени трудности или пренастройки. Просто сменят кожата, но не и (суетата)структурата, която е в главата им. Те продължават със съизмерването си, но на друг фронт. Сега спокойно можете да направите йогичка след което да отидете до някоя чай-книжарница в близкия мол. Няма проблем. Това е част от едно ежедневие, от един свят.
Tony Sopranos is needed
25.07.2012 в 08:59
appendix:когато казвате,че нещо е в миналото ,че то е загубило борбата,че е отречено огледайте се наоколо..казвате марксизма трябва да изчезне,но той влиза в хола ви всеки ден..
послание за цял живот можете да получите например от тв сериала the sopranos .някъде към края на сериала брако, психотерапевтката на тони сопрано каза..съжалявам.за престъпника тераията е още един анчин даизвърши престъпление..ще те насоча КЪМ НОВОТО НЕЩО В ГРАДА..ПСИХОДИМАЧЕСКА ТЕРАПИЯ..psychodynamic therapy..хахаха разбира се всеки фройдист знае ,какво е това..когато фройд е вече в англия хитлеристката наука води преговори с Ernest jones ,ученик на фройд за това психоанализата да не се казва психоанализа на името на фройд,а psychodynamic approach,psychodynamic therapy..
какво излза..новото нещо в града е naj- дърта нацистка фъшкия..
според вас авторите на the Sopranos какво искат да ни кажат и докато ни предупреждават срещу какво да бдим и откъде ще дойде опасността ,те случайно не са ли марксисти..
Черешка
25.07.2012 в 02:48
Красива, секси жена с прекрасна коса и кожа. Цветовете на роклята и подхождат прекрасно. Много ми харесва :) И този път снимките са ок :)
Не ми се искаше да обръщам внимание на разните малоумници, коментиращи тук, но направо ми иде да ви наритам този път. То бива да сте кухи, ограничени и адски смотани, но вече минавате граници. Всичко разбира се си е за ваша сметка.
LOL
24.07.2012 в 21:23
Съвсем си е уместен коментарът на MEGG. Тук наистина често има изключително гнусни коментари, а е много лесно да се присмиваш зад анонимността на никнейма си. По-добре да попадам на коментари като на тази майка, отколкото на онова странно марксистче, което продължава да пише фермани с несвързани изречения, които съвсем нищо общо нямат с мода и външен вид.
???
24.07.2012 в 20:32
"(и не мисля, че фокусът тук има ТОООЛКОВА голямо значение)"
Хаха, и кое тогава има значение? Отворете малко чужди сайтове и вижте малко как се снима... Това е сайт за мода, представена под формата на СНИМКИ, което предполага, че фотографът малко от малко трябва да си има хабер от снимане? То ако снимките не са качествено поднесени и най-добре изглаждащите хора ще са кофти....
...
24.07.2012 в 19:50
само ноктите на краката...мм..лекичко промяна, лошо е че тези които приготвят подобни сесии, не се захващат сериозно...мм..факт ! ;) ...и ако имаше нещо като аксесоар с една идея по цветен тон, щеше да е още по впечатляваща, а че тя е съвременен танцьор и прави нещата добре, това е така, да !!
Владо
24.07.2012 в 18:54
Искам да ви кажа, че съм имал честта да бъда на една сцена с Ирена и знам колко добър професионалист е тя. Тоест, всички вие, които се опитвате да съдите по някакви ваши измислени критерии - НЕ сте прави!
Не разбирам що за хора могат да казват на бялото черно! Когато гледам снимките (и не мисля, че фокусът тук има ТОООЛКОВА голямо значение) - виждам едно чаровно, секси момиче, което е напълно неподправено и бих добавил само, че снимките не са успели дори да предадат целият и чар!
k
24.07.2012 в 18:52
само <3 за ирене ве
Марти
24.07.2012 в 18:24
Ще ви кажа, че от моята мъжка гледна точка, това момиче е много по-красивно, чаровно и атрактивно. Всеки човек е с недостатъци, това е повече от ясно. Но едни от нас живеят борейки се с тях и тровейки си живота, докато другите просто ги приемат и се усмихват. Смятам, че облеклото й е идеално за горещините през последните седмици... Поздрави от Германия :)
Glo
24.07.2012 в 17:54
Да, Manuelle наистина SSS "беше сайт за стрийт-стайл мода" - докато ти и подобни смешници не започнаха да споделят ежедневно модното си безхаберие тук.
Manuelle
24.07.2012 в 17:27
Аз се опитвам да се поставя на мястото на симпатягата от снимките. Вие представяте ли си - влиза това усмихнато момиче, казва си "Я да видя какво са коментирали хората за мен..." и я връхлитат някакви дребнави спорове, лични откровения, съвети към фотографа. Едно време SSS беше сайт за стрийт-стайл мода. Хората се стараят отново да го направят такъв - проявете малко уважение поне към екипа.
holygrace
24.07.2012 в 17:26
Както се казва, човек може да отслабне, но Мануел да спре да се изцепва така здраво - никога! ;)
Ирена е изключително секси и женствена, много ми харесва (въпреки че се присъединявам към коментара за автофокуса :D)
Иначе и аз преди имах проблеми с килограмите, но осъзнах, че колкото и да отслабнеш, винаги ще има някой да те мрази и обижда или да те гледа втренчено...Може да е клише, но е много важно човек да се обича и приема, да си прощава недостатъците и да не позволява злобата да го закачи. Иначе цял живот ще сме нещастни заради други хора, които нямат значение. :)
enna
24.07.2012 в 15:34
Manuelle, твоята реплика към MEGG е дразнещо неуместна. Жената още в началото е обяснила защо споделя тук своята история ! Със сигурност не за да визкликне някоя патка като теб "лелеее...лична драма", а за да обясни защо трябва да мислим малко повече преди да пишем глупости. Много безсърдечни и безмозъчни същества са се навъдили тук.
MEGG , аз те подкрепям изцяло. Пожелавам ви да се оправите и апелирам към всички коментиращи - бъдете по-умерени, не коментирайте физическите качества.
А Ирена е много хубава и стилна!
long way to go
24.07.2012 в 15:25
Защо трябва да се коментират физически дадености!?
@Manuelle, за пореден път безмислен коментар!
без да звучи нравоучително - когато нямаш какво смислено да споделиш, просто замълчи!
Колкото до Ирена - изглежда симпатично-лятна, може би не е точно за site за улична мода, но не виждам нищо нередно във фигурата й!!!!!!!!!!!
Resident Konté
24.07.2012 в 15:24
:D даммм, автофокуса...
И мен Ирена не ме грабва с нещо специално в облеклото си, но иначе момичето изглежда много симпатично и свежо. Със сигурност вероятно е по-симпатична от някоя 45-килограмова кифла, която от глад злобее срещу всеки и всичко...
Manuelle
24.07.2012 в 14:31
Олеее, вестник "Лична драма"...
Иначе девойката е симпатична, а сандалите много ми харесват.
MEGG
24.07.2012 в 14:24
Страхотна Ирена! Женствена и много нежна, любимия ми изчистен стил. А на администриращите този сайт, както и на всички злобарчета и комплексирани на тема килограми кифли ще кажа само едно - дано никога да не ви се случва това, което преживях с моята дъщеря. Ще ви разкажа накратко, с надеждата някой от вас да ме разбере и да спре с глупавите коментари. Дъщеря ми беше в 8 клас, при ръст 170 тежеше 64 килограма. Според мен и нейния баща фигурата й беше чудесна - съвсем леко закръглена. Нашият кошмар започна след един присмехулен коментар от страна на нейна съученичка, която явно беше "модерна" и тежеше 45 кила при ръст като на дъщеря ми. Не искам да навлизам в подробности, защото това ме травмира. Важното е,че дъщеря ми изведнъж спря да се храни. Започна да пуши цигари, за да убие апетита си, започна да ни избягва, защото ние в тревогите си за нея започнахме да й говорим непрекъснато за това че трябва да спре да гладува. Положението много бързо излезе извън контрол. За 6 месеца тя отслабна с 15 килограма, започна да си купува дрехи с два-три номера по-малки. Дълбоки сенки се появиха под очите й. Джобните за училище ги събираше, за да си купува разни капчета за отслабване. Не помогнаха нито караниците, нито разговорите, нито консултацията с психолог. Аз виждах как губя детето си! И може да е жестоко, но ми се искаше да хвана онази малка 45 - килограмова дрисла и да я удуша! Година след като започнаха хранителните проблеми на дъщеря ми, тя вече тежеше 42 килограма- косата й падаше, зъбите й започнаа да се чупят, цикълът и спря. Стигнахме до болница, до психиатър, до тежко лечение, което все още не е спряло.
Затова се обръщам към всички вас - момичета и момчета! Бъдете малко повече ЧОВЕЦИ! Пишете обидни коментари, без дори да се замисляте че вашите думи могат да преобърнат нечий живот. Същото важи и за тези които администрират този сайт. Знам че е трудно да се следят всички коментари, но не разбирам защо допускате толкова много омраза да се излива?
Моля ви ... дано сте имали нерви да прочетете това и дано разберете мъката на една майка.
Lilia
24.07.2012 в 13:52
Харесва ми!!! И мисля, че не е необходимо да си 50 кг, за да се можеш да танцуваш и да изглеждаш добре докато го правиш.
Момичето притежава много естествена красота и чар, а цветовете на дрехите и аксесоарите й много отиват на тена и косата й.
Alia
24.07.2012 в 13:03
Танцьорка...да не е в майчинство в момента...Момичето иначе е симпатично, но дрехите му са безлични, също и чантата и обувките. Изненадващо присъства в този сайт
tania64
24.07.2012 в 12:45
Хихих, даммм... "фотографа" нека послуша съвета за автофокуса ;)
???
24.07.2012 в 12:40
И с какво точно трябваше да ни впечатли Ирена? Може би с олющения си син лак?
P.S. Съвет към фотографа - ако не знае как да си оправи фокуса ръчно, то има едно бутонче AUTO FOCUS ;)