do /Not /B L A M E ..do not BLAME АСЕН !!! ето ви го извода..от който ще направим ПЛАКАТ..отгоре ще пише с шрифта на BLAME ийевнта ..DO NOT BLAME а отдолу ще има снимка на паметника с боичките..демек,НЕ ВИНЕТЕ за това асен..и едно, и софийската седмица на модата..като скритото послание е DO NOT BLAME.. но всеки ще се досеща,че това значи,ако си млад и прогресивен не се забърквай с бившия крак с времето //следващия проект на софия дизайн йийк.е отливката на СОФИЯ на мястото на паметника на Ленин ,да се направи там да показва събверсивно "среден пръст"..и ЩЕ ПИШЕ "СРЕДЕН ПРЪСТ НА ВРЕМЕТО" ..пръсти крака всякакви..къде е обаче главата,чутурата да й налеем малко прогресивен акъл
ние говорим на събранието за Спукани плондери,либералите съзират Човешка реакция..ей това се нарича контекстуализаця..хюманизатори..човешката същност може да излезе и зад някой пръст.лека му пръст..
не знам,какво удоволствие намирате в тези "изрази се изотвътре" аз нямам такова.за мен всичко е теория..тук грешите,..мнозина,които не ни познават си мсилят.ахаа.ясно ..бе,всичките етзи неща са за да сме интересни на тоийнеджъриките ис туднтките..но зад маската на теорията седи един най-обичкновен човек..плае,скърби,хапва кексчета,в недел;я гали кутренца..не..при нас няма такава 'човешка същност зад" ако надникнете зад "маската на теорията ,нанъвътре,надълбоко в нас там няма нищо освен биологически вътрешности..и процеси.
така че..
вие виждам,много също,много обчиате да се занимавате с 'човешкия" пласт.кой какъв бил като човек..как беше това "АСЕН ПЧЕЛИ и ПРАИ "
щом това му стига..браво,намерил е себе си" както обчат да казват либераляните.
аз не споря сега тук с теб щото нещо да защитавам..а защото е повод това да мисля в посока,в която не съм мислил..
и може да излезе теория от това..теория за това,което се случва в момента..аз на това вярвам,ане на какво там някой казвал че показвал.показвй го колкото си искаш.аз гледам в друга посока..но щом държиш толкова много да се идетифицираш с пръста си..при това средния..щоммислиш че ттой е толквоа значим.
средния пръст обичкновено символизира твърде банални неща.не е нищо интересно и не е по-никкъв начин КРАК..не е в крак с с времето..нали сте всички много в крак с тези,които са в крак..така че лека му пръст на вашия крак..
имам да размислям и анализирам достатъчно много ,че сега да ти обръщам внимание на краката и ръцете.
а и не е ли странно..всички ,които толкова все искате да сте човеци..абе ок..на мен не ми пука,дали си иван или пръстан ..но все пак..ти мен ме знаеш,кой съм,а аз теб не..не е ли малко странно.
що така ти ме знаеш,а аз теб не та знам..
ей ака преди 20г..1991 един мв един бар ми рпиазваше 20мин Той кой бил
и ми вика..аз те знам ..от лазур .ти беше с една мулатка.гледах ви ан ръка..тя беше с еди какви си дрехи..ти с еди какви си..след това пак ми казва:
-знайш ли ма кой съм..ааа! имам 7 змиярника..и 3 къщи на морето.
аз искам да тръгна до умивалнята,той ме спира..чакай сега да ти кажа,ти беше там с ..
и пак..ама знаеш ли ма аз кой съм
и накрая с риск за предните си зъби му казах..чакай сега.ти от 20 мин ми разказваш какво знаеш за мен..казваш ми неща,които и аз самия съм забравил,радвам се,че ми я припомни Корин..но..ти гпвприш 20мин за мен,,а после искаш от мен да ти кажа,че си голяма работа.
така че.щом веднъж имаше елегантността да ме назовеш с име ,ти защо като един либерал не откриеш своята индивуалност..да се разкриешизотвутре..смело..а не само там някакъв смешен среден но безименен пръст.(но не настоявам де..казвам само,че има разминаване,признай .. понеже аз съм този дето е ' никой" ,но ти пък си този дето е " ВСЕКИ "
В/Крак/С/Времето
28.06.2011 в 19:44
супер, хареса ми! Най-после нормална човешка реакция на раздразнение, без размахване на пръсти и цитиране на "лозунги"...браво (а, и между другото като казах пръсти, в момента ти показвам един среден такъв, ама съвсем либерално де!)
"спука"...представям си как на партийно събрания показвам какъв звук издава спукан плондер..изфъщаващо изхвръкващ от сцената..някъде ..там дето се сбират либералените спукани плондери.
от смях..АЛЯНА БАЛЯНА ЛИБЕРАЛЯНА .блага душка медена шикеряна..
В/Крак/С/Времето
28.06.2011 в 10:27
Представяш си май, че говориш на някакво партийно събрание пред ръкопляскащи членове ("и моля, обърнете внимание..." ме спука от смях...)Хи-хи-хи, смешко. Айде, от мен да мине: живей! Не си ми от класата:)
и з а да не остават ниакви съмения,че в фешън смеизцяло на терена на политическото..да ви ориентирам сега малко.какво се случва.
следващите 3-4 г ,кой и как ще изглжда власовата конфигурация зависят от Сергей..но не от станишев сергей..а от майор деянов..
българския ляв Роналд рейгън..Рейгън също преди това е бил актьор.
Поне едно е ясно..генерал Борисов жьостко се бои от майор деянов.той и заради това не се казва дали ще се кандидатира..текат преговори,сделки.
БСп в моментата търгува с Борисов некандидатирането на Стефан Данаилов.
каквоще получат те срещу това,да не го кандидатират..борисов не иска президенството но е в пат.
ако не играе за президенството и не го спечели,това значи края на герб.
данаилов спечелва и тогава борисов губи всичко..
ако обаче сега се договорят Борисов президент,слаб герб политически,за коалиция с БСп,заото и БСП не иска да управлява сама..така че.тук се върти шиша..
БСп на Станишев не иска Данаилов за президент,понеже той може да стартира много силни процеси на пречистване на БСП от либералите в бсп.
за ръщане към изконни за лявото политически съдържания..
дори и нашия теоретически отряд данчето и Митошка би подкрепил Данаилов като кандидат на БСП..
таа че..ако видите да се кандитира Борисов,то ще значи,че Стефан Данаилов е бил изтъргуван успешно и до една година ще има коалиция БСП-Герб-и някакво дпс.
ако обаче БСП извади Данаилов,тук ще има голям бой да яде борисов и герб и става политически напълно неясна съдбата на герб.ако искате аз да ви дам едно предположение..къде е Аватар днес..на бунището на киноисторията..а там някъде търсете и герб ..дето е и НДСВ..
дори съм готов да отида още по-нататък..и да си призная ,че донякъде съвсем съзнателно се възползвах от тази ситуация..да!с цел да проказрам теоретически и политически внушения..да..и аз бях съблазнен от медийното..признавам това и голямо място за САМОКРИТИКА ИМА.съвсем честен съм..
така е..!
чистодиалектически!
нали знаете днес какви времена са.някой задава въпрос ,но се оттегля.
много често аз казвам..щом си готов да зададеш въпроса,бъди готов и да чуеш отговора..не бързай да казваш//аз питам,но не ми отговаряй..
отговора може да се окаже по-страшен дори от това,което си мислил като начало преди да го зададеш..
така че..да .напълно сталинистки,се възползвахме от врага.
и вижте ..донякъде имам право.
утре или вдругиден ще пусна този текст..
чиста теория и политика..
за седмица едва ще набере 20 прочитания..
та в този смисъл..да.имамхме ли полза от Препънатия крак на времето " ?
-да имахме!
този път ,смятам,че дори ние имахме повече полза..в този мисъл, от критико-политическа гледна точка може дори да се окаже по един самоиронически начин и п о л е з н о ..
но пак казвам..на ниво Ideologiekritik
там на този терен оже да се окааже,че управлението на герб е полезно..че едва ли има друг ,който да е допринеъл за процъфтяването на левите съзнания у анс освен десния популизъм..
(не ви ли прави впчечтление,как напоследък десния поплизъм на герб запова да приема очертания на ляв популизъм..запомнете го това..,почти не бъркам в политическите си прогнози..герб и някакво бсп ще имат своя управленска дефиниця..може да е само на ниво парламен -изпълнителна власт,но това ще се получи ..както беше пре 2005..спрямо 2001....същото ще стане ис ега
и още нещо..не мисля,че е толкова наложително..и че някой го очаква това.Но все пак..
по отношение на тона,да,готов съм да се извиня на Асен А. и ето,от тази 'локална" трибуна го правя..нека да е ясно,че това не е персонално..
тук не е останал човек,който д не съм нападнал..
но..сега това не е евтина оправдателност ,през дулбок афоризъм..а диалектика.
Според мен,единствения начин да си любезен и коеректен към всички,е да си ЕДНАКВО "враждебен" към всички..да няма иключения..аа не както примерно са тези зайнфелд или Боорат.нали знаете..правят си шеги със всички.но стане ли дума за" шеги с евреите",а..а..изведнъж става нещо съвсем различно.е,как така..и се казва "антисемитизъм" ..
току що минах зад радисон..и срещнах мой познат.млад човек..не е артист,не е художник..и той сподели:виждам,как е изрисувана шишман.вероятно същия е направил и паметника,или са част от едно и също нещо..така че,защо смятате,че това е само моя позиция..СЕГА..днес точно писах ,че в предстоящия да излезе текст ,който е по-теоретически(което значи и по-политически) ще стане дума точно за това,което крак с времето казва.
дали ако знаех предварително,че това е акция да кажем на сайта ВСЕКИДЕн или друг такъв,свързан по един или друг начин със ..ок,да предположим БСП..дали тогава щях да реагирам така..съвсем коректен въпрос..защото да.съгласен съм,..има и такъв апект..направено именно с цел да се покаже,колко лесно предадох,ме ценностите в идеологиите и загубихме ориентири..и че това е начин да се критикува днешното съзнание,а не да се обругае..разбира се,че си даваме сметка и за това...пак казвам.погледнете по-внимателно текстовете.те са реакция на снимка във вестник.и за мое дори съжеление журналистическото е доминиращо..в случая ми е интересно друго..аз ще си свърша работата.ще си напиша домашното..но тзи,които са го подговтвили това,те готови ли са да бъдат честни и те да кажат,какъв е бил първоначалния замисъл..много е лесно да се направи всичко това насляпо и да се каже,ни само палим искрата,без да сме вложили смисъл ,нека ежедневието да постави там своя си смисъл..ние само провокираме..но сори..тази провокация тя си беше вече там..
ИСКАМ ДА СПОМЕНА ОЩЕ НЕЩО..теи,които следят по-отблизо сайта..знаят ,че по великден теоретическия Отряд с патрон Данчето и Митошка даде срок от един месец на общината да възстанови паметника СЛАВА НА ГЕРОИТЕ в ямбол
ДНЕС майка ми каза,че паметника е в пурвоначалния си вид..
Това е повод да благодарим на общината в дианополис за това,че са си свършили работата коректно,предполагам за 2 юни е бил вече поправен.
в този смисъл,когато стана това с паметника на Червената армия освободителка на Европа от фашизма и хитлеризма " нашата реакция беше повече емоционална.
ОК..вие си представете ,как изглежда това в тази последователност.
от написаното тези дни по повода ,тези про-журналните текстове,по -скоро не се сещам какво в съдържанието бих променил.но да го кажа така..вероятно бих подбрал друг тон.
и сега ,конкретно,кое изъяно като у йезуит.на МОНУМЕНТИТЕ не им е присъща такава пластичност?или пак се извъртам,като монумент..?..
илитерат
27.06.2011 в 16:55
Колкото и да е невъзпитано да се намесва човек, без да е поканен, но не мога да се съглася, съвсем категорично, че са сравними американски комиксови герои с воювалите във втората световна война.Не спорете заради спорта моля.Самия факт, че бояджийчето не се представя все още, ми говори, за съжаление за извършеното или голям страх.Ако беше толкова готин, да се беше идентифицирал с "творбата" си и да си обере лаврите или да си изяде тупаника, ама с чест, но не...
Иначе, едно от качествата, които силно ценя е чувството за хумор, но в тази ситуация, мисля е неуместно. Никаква идея не разчитам в ситуацията, само липса на стотинки за блокче за оцветяване, много жалко.
В/крак/с/времето
27.06.2011 в 13:15
дето се вика, умееш да се извърташ като йезуит, ама фактът, че си с амортизирано мислене, бе неоспоримо доказан с истеричната ти реакция за боичките. И по-весело, помисли, всъщност паметникът е подигравка с новите герои-американските. Все така измислени като "съветските" де. Нито едните, нито другите заслужават друго, освен пренебрежителна усмивка.
да.напълно съм съглаен.много се радвам,когхато накрая в някакъв спор ,някой каже това,с което съм започнал.
Вижте назад по страниците .някъде вече тамн пише че тук е розата ТУК СКАЧАМЕ..hic rosa hic salta. то ест че това е полето където ще се танцува..
що со отбнася до втората част..СУПЕР наистина.
много ми харесва как сами стигнахте до извода за НАШАТА МОНУМЕНТАЛНОСТ..
(подготвен е сериозен анализ ,без никакви такива журналисически неща,понеже първоначалната ни реакция беше до голяма степен в журналистически план)
В/Крак/С/Времето
26.06.2011 в 21:20
СУПЕР: целта постигната: накарахме още един "паметник" (Ямб&Хорей)да затанцува! Това е само началото, другарки и другари!
ИСКАМ ВСИЧКИ ДА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ ОБАЧЕ НА ТОВА ОГРОМНО ПРОТИВОРЕЧИЕ:
quote /
"И е много лесно да впечатляваш тинейджъри/студенти, като цитираш имена, за които те само смътно са чували" /end quote
това се твърди от отсрещнта страна.
аз не съм сигурен,че някой впечетлявам,и не живея заради това да впечетлявам..дори напротив..много повече ще ги впечетлявам ако "цитирам " други имена.
НО ,да оставим това..
не ви ли прави впечетление как врага съска и пуска пяна именно от този страх..това него го тревожи най-много.
и вижте какво ПРОТИВОРЕЧИЕ..АМА ОГРОМНО..
направо ,ако този,който го е писал ,работи за или при а.а направо си проси уволнявката.
ПЪРВО..в анчалото се казва
ШИЗОФРЕНИЧЕН ..и самотен
ПОСЛЕ ОБАЧЕ СЕ КАЗВАТ някакви МЛАДИ ХОРА и студенти..
които лесно били впечетлени..
смътно били чували.ах,ах,ах..вие отйкъде знаете кое е смътно и кое не.
въобще вие там откъде ги знаете тези неща..и откъде може да сте сигурни,какво има в нечие чуждо впечетление..дали някой е впечетлен или не..как така го решихте..
ако трябва а сме честни,според мен е точно обратното..или става дума за любопитство,но щом врага казва,че ТИЙНЕДЖЪРИТЕ СА ВПЕЧЕТЛЕНИ и СТУДЕНТИТЕ СА ВПЕЧЕТЛЕНИ от роматнтически идеи..хаха! и кой свят е заплюл,бе БРАТООО..но пък били романтични..хем и заплюти.
ние не знаехме досега че впечетляваме " тийнейджъри и студенти "(то по всичко личи ,че тези "порастналите" са много повече "впечетлени' и притесненеи",понеже са наясно какво това може да значи.. но все пак тези уж порастналите ,на какво всъщност са порстнали..на СЪЗНАНИЕ ли..едва ли..ако съдим по тука появилия се simpleton )
ние обаче ГОРДО ЩЕ ПРИЕМЕМ ТАЗИ СЪДБА..да сме сред впеетляващите самотници с романтично-шизофреничните идеи,които впечетяват тийнове,студенти и порастнали
знаете ли..силно се надявам SRAH/V/STREMETO да не е приятел или познат на А/А защото той не му прави никава услуга,а върши моята работа..БУКВАЛНО.
ВЕРОЯТНо,не пропуснахте този велик МОМЕНТ :
"лекотата, с която Асен печели "
спокойно.никога не сме съмнявали,че става дума само и единствено за това..КОЙ КАК ПЕЧЕЛИ ПАРИ
с каква лекота..хахах!
нали и ние това казваме..КАКТО НА ВИТРИНАТА ПРЕДИ 8месеца на ФАРЕНА..те ви казват ЗЕЛЕНО,ЙОГА,а изведнъж на повърхността избиват 1000 най-богатои българи..е това,ако не е ДА СЕ ИЗРАЗИШ ИЗОТВЪТРЕ..да разцъфти на ВИТРИНАТА НА УСПЕХА..така че,отново казвам,заради самия А.А.нека да говорят хора,които наистина имат какво да кажат.
той няма нужда от такава защита,защото става смешно..толкова обичния асен,и успешния бе защитен след 8 дни и то от единствен глас..
Това едва ли прави някой да се чувтсва по-добре..
локално сайтче????
нека да елокално..
ИСКАШ ЛИ ДА СЕ ОБЗАЛОЖИМ,че е по-четено от сп.ЕДНО..
което лично мен не прави щастлив..напротив..и защо веднага всичко ,идеи,каузи по либералному се свеждат до някаква персонална завист,някакви там"щом критикува,значи завижда" и т.н..няма перонален момент..ето например,ФARENAH върло съм ги критикувал..те също биха казали "ЗАВИЖДА " ,"..НЕ Е ЧАСТ ОТ ГРУПАТА." * .ок..сега с новия магазин нямаме ниакво противоречие..поне що се отнася за неговата архитектоника.другото,което е вътре са парчетта от "фареня 1 "
и с удоволствие ще напиша какво ми е харесало..с cache нямам никакви отношения.ТОЛКОВА ЛИ Е ТРУДНО И НЕПОЧТЕНО у нас да сме за поне малко ОБЕКТИВНОСТ ..
обаче донякъде съм съгласен..ок.изцяло съм съгласен .по отношение на събитията memorial of red army проявих известна острота.
___________
* Sorry ,но човек не може да е част от всички групи..накакво основание трябва да съм част от тази групаза да умра от скука..и да муи се изпекат ушите от клишета.. .на основание на някакви идеи ли..нямаме общи такива.!.
ако цената да не слушам глупости е тази да съм сам..да готов съм да я платя.впрочем каква цена то това е да си solitaire.. но ок.. в персонален план.това,че на мен не ми е проблем не значи,че друг човек би се чувствал така добре.
що се отнася обаче не до тази делничост на това,кой с кой е..то трябва ясно да е ясно че въобще не съм САМ.. "НИЕ СМЕ ХИЛЯДИ,МАСА НАРОД.".това не схваща либералното съзнание...че съзнанието те прави част от нещо,а не това,дали си част от няаква двойка,тройка ...
обаче забележете сега как постепенно започнаха да се признават ...малко по малко ..това е то тизинга..сега цял месец ще пишат по медиите за тоз артис..за да седи кампанията в медиите,каквато е целта..другата седмица вече може и да имаме това" Coming out of "
е радваме се ,че ви се изяснило.
най-накрая.
обачеима малък епистемов проблем..
ШИЗОФРЕНИЧЕСКОТО не би трябвало да е разбираемо,не е ли така.щом сте го разбрали,явно вие също имате шизо филтър за да го схванете,коетови прави част от групата.
а кой е този лиян
Ахеронта не се казва така?!!!
Пожелаваме ,найчистосърдечно успех на човека асен асенов..ие тук се борим срещу идеите и нагласите..самия асен да подаде молба ,ще го изпратим на критико -идеологическа СПА в москва или дианополис и после може да го вземем да е аст от групата С РАК В СТРЕМЕТО
В/крак/с/времето
23.06.2011 в 20:59
Сега ми се изясни това шизофренично изтерясване и бълнуване за комунизъм и т.н. на Юлиян а.к.а Ахеронта,Мао, Дзяо, Яж&Живей и т.н.- комплексиран и фрустриран самотник, който иска да е Асен Асенов и да има успехите и вниманието на хората, което има Асен.Ама умира си за това, завижда на лекотата, с която Асен печели и праи, и си живее живота, както си иска, и си прокарва всички изтрещяли идеи, и е некомформист и е комформист.Абе той си е той. И Юлиян какво да прави, какво да прави-започва да го играе опозиция. Един вид: щом не ме искат в групата, аз пък не искам групата! Смях.Стегни се , брато, революции в мястото за коментари на локално сайтче за мода няма да направиш.И е много лесно да впечатляваш тинейджъри/студенти, като цитираш имена, за които те само смътно са чували, и като представяш като рамантични идеи, които светът отдавна е загърбил и заплюл. Как е с порасналите обаче?
зеленото ВЕЛО СЪЗНАНИЕ НЕ Е БЕЗАЛТЕРНАТИВНО!
_____________________________________________
знаете ли,много често на нас ни казват,кое няма алетернатива..дори проучванията ,които се правят са поръчкови.
те се правят така.поръчваме ти да изследваш явлението,но в крайна сметка да стигнеш до тези изводи..защо е нуждно?ами така се придава на извода тежест.
и днес това зелянясало вече съзнание е най-бюрократичното...то не е новаторско,не е някаква самовъзникнала енергетика у някаква група хора,а доминирано през натиска псевдо свободно съзнание..
сега ще разберете ккакво имам предвид.това зелено живеене ,както вече споменах в една моя тема никак не излиза "природосъобразно" на самата природа.
дайте си сметка:представете си,че всички си построим мултикутурални дървени състейнабилити къщи на рила,родопите..и напуснем града.цялата природа ще изчезне след 2 години.
в този ред на МИСЛИ,забележете какъв РЕГРЕС
само и само да се поддържа либералната догма за един освободен индивид,една ексцесивна индивидуалност имаме днес толкова много идеология около съвсем нормално протичащите преди 30г дадености..хората имаха велосипеди,но това беше наистина :аопарат.нещо,което ти служи..върши ти работа..селянина с колелто" ..днес гражданина е с колело ,но не то служи на него,а човека обслужва своя велосипед..ето ви го целия зен и изкуството да се управлява велосипед..
когато твърдим тези неща,не значи ,че трябва да се откажем от велосипедите.не!
както и не виждам особена перспектива в това НАЗАД КЪМ ПРИРОДАТА,ако утре всички в милионен град започнем да разчитаме на тях.
зарадитова.още в началото на индустриалната ера се е появил обществения транспорт.съобразен със движенията и посоките на хората.целенасочен и изучаван.
днес този ОБЩЕСТВЕН ФАКТОР е на път да изчезне.
Обществен Градски транспорт.
има го,но затихва.
в автобусите на гарадския транспорт е подтискащо,но..ето тук ще хвърля бомбата..никой може би не го е очаквал от мен като solitaire slicker да го твърдя.
Колкото и нашето метро да изглежда като вътрешна линия в голям супермаркет..колкото и да е мини-метро,то има според мен огромен потенциал.
не толкова тези неща-бързо и удобно..не.!
а колективния дух!
много дълго време и аз бях жертва на това:ах..да се тикам в тълпата..
но като видях вагоните СДЕЛАНО в СССР митийсчинкого завода
се поогледах и изведнуж открих съвсем друга картина.
във метрото има толкова много прекрасни млади хора..да..ако кажа това веднага създавам проблем на себе си..
но с това започвам..постепено открих,че в метрото се возят и много приятноизглеждащи хора на моята възраст,и понякога има и много интересни хора от т нар трета възраст.
ако обаче останем до това,приятни хора,ние сме либерали..
не може всички да са приятно зглеждащи стайлинг персони.
и тогава започнах да внимавам именно за това,как дори тези същите хора,които в автобуса леко би се ппотдръпнал от тях (всички сме много Polite and civil и си мислим,че аконе ни видят,че се отдръпваме сме се спасили..но нали ние самите знаем,че сме го направили това..
и така ,всеки пт,когато мога ползвам метро..въпреки,че на мен точно ми излиза по-скъпо..а знаете,аз съм истински скъперник.20 ст да е по-скъпо сиренето и вече съм сменил магазина.
но за мен да съм в метрото е както да ходя на кафе..време,което прекарвам с удоволствие и очаквам.и в 80% дори не ми се слиза.или излиза от метрото.
сега,защо казвам тези всички очевидни делнични неща и толкова нашироко.
аз не съм видял НИТО ЕДНА РЕКЛАМА нито една телевизионна или медийна кампания,която да насърчи хората да слязат от сапунерките и да влязат в метрото.
а мнозина,като мен дори не знаят,че това е супер кеф.
ако в метрото влязат повече,това са повече пари както за нас самите,спестени от паркинг и горива ..глоби,паяци..и такива безмилостни такси..нервите с кат..и т.н.
това обаче значи и приходи за метрополитена.
а може би ,това значи не само по-добро и качествено етро,
по-бързо му техническо изграждане а и СЪЗНАНИЕ.
знаете ли..на мен ми липсват скандалчетата в автобусите от 80-те.безобидни дрязги..преди 10 дни се качих на автобус за да хвана метрото,и хората за скандалчетата са си там..много е забавно..
а помним ,как примерно в някой казва тихо реплика в дъното на препълнения икарус и след 20 сек целия автобс вече е влязал в публичен спор..тогава на това му викахме ГОДИНИТЕ НА СТРАХА И ТЕРОРА..ах..дай боже малко такъв терор отново!!!
sorry,dia.ти явно си отскоро тук..мен ме радва това,че има нови добронамерени посетеители и коментиращи..
само две неща,които смятам за важни:
1.социопат..за мен това не е обидна категория.понеже не може да си Ок,при обшествено икономическа формация,която ежесекундно ражда патологически форми-алчност,лукавщина,злоба,завист,стремеж за власт и то не с цел за да съзидаваш ,а за да наложиш егоистическата си самоцелност..в такова общество,ако ти си настроен да се противопоставяш ,н се знае кой е патологичния субект..и тук пак казвам..не хората..а обшественити отношения,доминирани икономически пораждат тези болнавости в нас..всички нас..
2.поне в едно нещо много трудно ще се анмери някой да ме хване..поне това му е хубавото на моите ОТВЛЕЧЕНИ коментари..че много рядко коментирам" личния стил"..това са много кратки моменти тук и дори не виждам смисъл да приказвам за човека..а както някой беше казал"заддрешните въпроси ни вълнуват тука" (ева;а за лафа ..който го каза..май беше прлестна или девилкин..)
може би,съм коментирал 2-3 момичета конкретно,но то е било защото имаме зафренднатост във интернетските нетуорци.. като тези коментари винаги са леко хумористични,поне според моята преценка за това,кое е смешно.
но има и друг момент.
обикновено,забележете ,ще се съгласите..ако имаме снимка,на която момичето или момчето са се получили отличо -няма желание за коментари..например,случаи,когато имам такова неотклонно следване на тренда..или пък е резултат от мн добре поддържан стил и вкус...нямаме спорове,няма обрване и защити.
в този смисъл съм се питал..дали наистина не е в дефиницията на самия стил да си имперфектен ..да съчетаваш нещо много добро като мярка и вкус ,с нещо направо евтино и безлично..да имаш възможност самия ти да понесеш този конфликт..тогва имаме някакво необикновено фешън внимание....но все пак..това е хипотеза..не твърдя и не апелирам към това да се експериментира самоцелно в тази посока.просто ,някога се слува така..всеки пънкар знае това..
Dia
20.06.2011 в 23:13
Не се сдържах. Не съм ти давала класификации като "'социопат'' , казах че така звучи изказването ти. За това моля и те не ме клацифицирай, като някаква конкретна. Разбирам ти глева и си прав. Но има и нещо друго, културата на движение е различна величина навсякъде и нещата не могат да бъдат определяни като константа, само заради съществуването им. Не съм имала намерение да проповядвам някакви глупави, както ти ги наричаш ''зелени'' тези. Най-малкото това не съм аз, а дори и да бях, не бих занимавала хората с онлайн опитите си за налагане. Бъркаш опита ми да изкажа мнение на човек, който смята че всеки трябва да е свободен в ежедневието си, без непременно да бъде критикуван, че позира или е артифишъл, само щото в дадения момент, на даденото място е по-различен от останалите. На това не му викам свободия, простотия, глупост, зеления и прочие. Приеми,че това бяха едни простички разсъждения, които целяха да оправдаят женицата за вида и + колелцето и.
искам да знаеш,че не съм просто социопат.аз съм манияк,преди година дори загубих (за мен ,за моите представии нужди доста) стабилно финансиране ,за мой срам,наистина беше либерално мястото,коетодаваше някой лев заа да се кажат някакви пстмодерни неща..така че не съжелявам ,това е хубаво почистване..нещо като критикоетическа спа.
но какво стана.това е истина,няма и грам измислица!
вървя си аз един ден в моята nonchalant nec entem promenada и някакъв истерик ме блъсна със поне 40км ..защото бях леко застъпил в жълатат му зона..нкъде не пишеше че това е смъртоносно опасно,ако се подвизаваш наблизо.
та,след като стана това гледам ,че това е повсеместно..не намаляват ако те видят,а напротив,проемат го като предизвикателство към техните велоправа.и след като проучих внимателно това излязох със нарочен критически текст именно всред хора,чиято прохрама е да пропагандират такива зелени неща. можете да си предсатвите,че ме бляклистнаха веднага.
значи те ревяха 10г ,че автомобилистите не били внимавали и не давалипът на колоездачите ,а сега,когато либералната мултикулти чалга даде някакви фейк права на тези неща те ги приемат за закон божи,за органика,за прииродна даденост.
те не са така толерантни към пешеходците..защо?
в този смисъл автомоилиста няма да кара когато си на пешеходната пътека във виена с 50км и да увеличи скоростта като те види,а както всички знаем,ще спрат дори ,не просто ще намалят.тези колелета са доста мощни,така че ако те блъсне не е као да те блъсне колело балканче..
един мой колега мин год,като затворяха неделите Шишман ми вика..иди да се подпишеш да я затворят..аз му казах..самопод дулото на огнестрелно оръжие.
ЗАТВОРИХА ЛИ ВИТОШКА-да..и кво стана ..на нея дефилира ли ПОПУЛИСТКОТО НИЩО.да не би да се диша по чисто в софийския център..какви глупсотти,амаа. направиха зада затворят магазините..и сега всички са на съборна. ..но под лмаската на либерални свободи..и зелени неща..зелено изнудване.
та му викам..на ицо..и той хегелианец..
абе кза во ти е.ще я затворят и нея.ще пуснат колоездачи ,а във виена например,те са най-ароигантните водачи.
а ицо буквално се перна по челото и каза..верно прав си..в Берлин тези сколелета нямат ниакви скрупули..
ок..дори и това не е проблема..другаде е проблема ис ега ще ти го кажа:
винаги под прикритието на ТОЛЕРАТНОСТТА се създава ексцесивна ,патологическа свобода..желание да бъде ползвана в целия и размер.
това винаги прави девиация,един ексцес,поява на бяс ,а той както знаете на фройдов език звучи така: "истерия"
Dia
20.06.2011 в 22:42
Почти съм съгласна, но пак не смятам че вида на колелото в случая играе фундаментална роля, колко души биха познали произхода му...
Не отричам, че снимката може и да е нагласена, но това пак не означава че женицата не си кара колелцето така или иначе, тя не го е изкарала само за да си покаже придобивката. Не съм искала да звуча грубо, въпреки че бях и се извинявам , но изключително ме дразнят изказвания от сорта на : '' не може тези обувки с колело'' Кой казва, че не може, защо да не може ???? или щото е на колело трябва да не изглежда така. Ще си изглежда както си иска пък. Това е глупаво и ти трябва най-добре да го осъзнаваш от тук присъстващите имена.
Спирам на спамя, защото самата аз стигнах прекалено далеч. Приятна вечер =)
ТИ напераво ме уби..къде съм казалтакова нещо..
явно за първи път попадаш на нещата,които обикновено рпиказвам..
напротив,аз съм за старите колелта..самоделки..капла от школник,фар от украйна..и защо са му на ходещия до завода на работа с колелото работник тези жълти участъци..че нямаше такива неща,от квартакл до индустр зона хората си ходеха с велосипедите съвсем необезспокоявани.имаше правилник.как се подава сигнал за завой..и КАТ можеше да извади колеото ти от движение,ако го караш без фар и светлоотразител нощно време.
от друга страна ЗАЩО ДА СЕ ИНЗИСТВА НА КОЛЕЗДАческаТА култура,катоалетрнативна,след като дизайна на тези велосипеди е реплика на дизайна на автомобилите от полс 5 години.
от ощепо-друга страна.
направо имам страх като ми кажат:
затваряме улицата за автомобили..
това значи да полудявам от страх непреуснато дали няма да ме цапардоса истереческата претенция за колоездаческа зона.
Dia
20.06.2011 в 22:13
Приятелю, всичките тези редове които изписа почти ме разсмяха. Знаеш ли в града, където живея хората ходят с колела на работа, с колела на дискотека, с колела на училище, с колела къде ли не .. и аз правя същото. И да !! Хората носят дълги рокли, офис облекло, куфарчета, дамски чанти, кученца в кошницата на колелото, високи и неудобни обувки an so on... Нещата си изглеждат безкрайно нормални и конспирация липсва. Жената на снимката може и да е побързала да седне в тази поза, съзирайки камерата, но това си остава загадка...
Но изказванията ти от сорта на ''скъпи аксесоари + до безкрайност обикновено превозно средство като колело = апсурд'' са наистина многоо, ама многоооо смешни. Това ли ти е огромното заключение след всичките изписани редове - че една добре изглеждаща персона, неминуемо трябва да парадира със материалните си иманета... тук аз обаче ще заключа, че това е едно апсолютно и неподправено съзнание на човечец с не особено широки наблюдение над хората... а не е ли срамно за някой с такъв многознаен изказ.... =)
знаете ли..ние намираме пряка връзка между всичко,което се появи на шишман през последната година,либералите и едно..
спомнете си НАРЪЧНИКА КЪМ СОЛИТЕРНИЯ СЛИКЪР ,в което споменавам,как магазин зоя е слоцжила на витрината ДЪГА..като символ на невинноста.нопродават сапуна за 10лв,а неговата потр стойност е 30ст.после бара едно повече..там са ОБЕЗБОДЛЕНИТЕ либерални таралежи..
такива те ги обичат.. покажат ли бодил веднага казват-социопат,хейтър..и т.н,,ам всяка седмиц а честват тези стари български филми но на много високи цени..споменете си тези СИА реклами МОМЧЕТО СИ ОТИВА..
всичко тов,как да пресимволизраме вичко ,в което има идея и смисъкл ,да го лишим от идейния му заряд и да го продадем на сергията. какво ново ,как са в крак с времето дядо сантаклаус,батман ,който е от 1942 година и супермен ,който е от 1938г
в крак с времето е:ДА СМЕ ПРАГМАТИЧИ..да махнем смисъла..не ни трябва смисъл..а да бъде топло и дълбоко послание..да има послание,но ако може да няма смисъл..очаквйте повече подробности..сигурен съм,че до утре ще се признят в КРИЕЙТИВ..още повече техните хора в общината вече по дарик индеректносипризнаха,че знаят ,че това е рекламна кампания на свързани с тях хора..
н.с.II ст.
20.06.2011 в 19:43
За паметника се изпълвам с всичкото възмущение, на което е способен човек!!! Отвратително престъпление!
е нали вчера питах какво остави дизайн уийк..
един изнацапотен с либерални червалъци изкусен паметник..ето това е лимита на зеленото съзнание..
съжелявам обаче ВРЕМЕТО НА ЛИБЕРАЛИТЕ НЕ В КРАК..
а за снимката да кажа нещо смешно..
ако вие карате колело с чанта да кажем на LV ,prada,hotega на багажника,неименуемо,отзад трябва да ви следва друго колело,което да охранява чантата..освен ако нейното стоене там не е декоративно..както там някой отдолу вече забеляза!
деница
20.06.2011 в 16:25
Момичето наистина е излязло с колелото,но не точно да го кара.Така някои момичета излизат с кучетата си,но не точно да ги разхождат. Този крак изглежда изглежда изключително красив и стегнат,поставен точно така на педала и точно в тази обувка :)
Dia
20.06.2011 в 15:01
Щом един човек е такъв философ и съзира малки детайли и прочие, който ние ''простосмъртните'' хорица не бихме забелязали, много ме мъчи мисълта защо тогава не знае какво означава думата ''мярка'' и кога трябва да спре. Чудно ми е как някой, който би трябвало да разполага с финес в езика си и да умее да интригува хората, всъщност понякога жестоко отекчава и не защото ние сме прекалено повърхностни за да не разбираме смисъла на съкровенните му излияния, а просто защото той търси публично пространство да си изпее уроцит,е научени в Софийския университет примерно. Всичко е въпрос на личен избор, но това не е нито правилното място, нито аудиторията за такива едностранни дискусии, съдържащи в себе си нотна на социопатия.
А ако трябва да говоря за девойката, моите поздравления че най-накрая можеш да видиш и хора в забързаните български градове да използват колело за превозно средство. Крайно време беше =)
н.с.II ст.
20.06.2011 в 13:55
Ямб и Хорей, супер виц прочетох, писан от вас двамата: за маймуната и уискито на белия човек.Много се смях и го разказах няколко пъти вече и успях да блесна на ваш гръб.
Оставете велосипедите на велосипедистите.
н.с.II ст.
20.06.2011 в 13:38
Неотдавна една позната сподели какво посъветвала сина си, който дори според нея не блести с достатъчен интелект: когато е в компания да си мълчи и да слуша какво си говорят другите, защото все нещо ще научи , а е и сигурно,че няма да се изложи.
Не ми е приятно да го кажа, но май има хора затънали надълбоко в блатото на собствената си , войнстваща некомпетентност.
snooze
20.06.2011 в 13:36
Точно вчера с една приятелка коментирахме, че ахеронта вече не ни занимава ежедневно излишните си драми тук, а той взе, че се появи пак. Или поне нещо подобно и точно толкова дразнещо. Момичето е блестящо, направо се замислих дали да не си купя колело, ще го карам на токчета ежедневно, ей така...като Катрин Баба..примерно.
вижте,(и аз като д-р Николай Михайлов ще пусна едно "вижте" )
живеем в странни времена..в които абсолютната истина за живота вади на от завода автомобил( , който е съвпадението между МЕРЦЕДЕС и ПРЕСЛАВА..
Мултикултуралните догми на либералите на запад създадоха ЧАЛГАТА..тя не е наша..тя си е тяхна..
съвсем серизозно.тези автомобили се появяват,чак
след като са работили по него философи -едва ли знаете,че Слотърдайк е на заплата в мерцедес ,той затовапише книги по 2 хияди страници.които е чел един единствен човек..единствената книга била купена от негова братовчедка в книжарница в карлсруе.никъде другаде в цяла германия.)
след философите идвт социолозите,цялата наука,дето е купена днес от бизнеса ,когнитивната поведенческа терапия и тя работи по дизайна..после чак идват дизайнерите,след това инжинерите,после работниците, и накрая търговците..Рекламата .а тя е е някъде дори преди началото на всичко това..такъв мерцедес ,нямаш проблем да го сложиш и да свири вместо гайда на хорото, няма проблем и да вози CEO -то на голяма компания..
ТАКА ЧЕ МЕЖДУ БИСМАРК И АНЕЛИЯ днес няма нищо посредата
да бе.оня ден видях някакъв прясен модел ан мЕРЦЕДЕС..е щом немците почнаха да ги правят автомобилите с цветомузика..тази кола имаше трийсетина лампички,които святкаха мъждукаха,примигваха -абе някакъв покемон вероятно..или тамагочи..но на колела.
тасега вижте го този мерзък велосипед..сякаш някой е взел ЦЕВЕТОМУЗИКАТА от таванскат на жуивеещите на квартирни начала ученици в горния курс на техникума по електротехника.
prelest,подходила си вяло към задачата :) ъъ,тз!
вероятно ,защото не си видяла как изгледа новото място..аз само него коментирам..хардуеара..то за софтуера какво да кажа -те са си пак същите артикули..аз коментират архитектурно (дизайна на екстериора) .както и да е..ще го видите все някога.
-------------------------
тази снимка,тук наистина ме дразни..но донякъде само
зарадипропагадната лъжа -тези пластмасови бисиклети.с техните форми,са реплика на дизайна във автомобилостроенето,да се правят колите да изглеждат като панаирджийски фургони и сапунерки с колела. т.е велосипедите днес не търсят свое поле,а всячески имитират автомобилния дизайн..в общия случай..тези велосипеди,които са по-скъпи от леките коли. инак има дизайнерски опити -дасе представи малко по-луксозна и софистицирана "Украйна" или сгъваемия БАЛКАН на завода в Ловеч целият в никелово покритие ,но те са тоолкова стилистически прецизни,че много трудно някой може да съобрази облеклото си спрямо такива точно велосипедни модели..значително по- лесно е да го направиш към балканчето или Пежото.(ех какви велосипеди имаше..само ръкохватките им и фара да имаме днес.. и сме в рая)
не случайно влязах да дам малко правилни насоки на мисленето..защото видях,че някой е написал,че тази снимка е фейк.
съвсем правилно е забеляал ,че е нагалсена,но не самата снимка може би.нагласеността е предходила снимката. .та..аз заради това си позволих да да я свържа с мартиннзаимовските неща на шишман.
тази чанта,затисната под пружините на притискача на багажника..тя ще стане на мекица след 3 дни.
но понякога нагласените неща са по-прогресивни..защо..
Много се възхищавам на изкуствено постигнатои неща..
и тази снимка ако внимаваме е пстигнала много.
първо идеята велосипедите да се карат "спрели"..или съвсем бавно..почти с мравешка скорост-много ми е близка тази идея.. по-бавни дори от пешеходците,и си пишеш смс докато караш.или сменяш музиката на айпода или чедеш хегел по айпада. това е !после всичкия грим,шапката(забележете) ,бижута..как щеги опазиш ,ако натиснеш педала на велосипеда.да вземе да фрръкне шапката в кабриото на някой работник.)
да..ако бепше някое сгъваемо колело щях да съм доволен..но това тък е мнгоо лиебрално..автомобилоподобно.
(да ви кажа сега..звучи като заплаха малко,но ..имам намерение да доразвия текста за това"расистка ли е модата"..помеже някои млади другари никак не схващат положението и се подават на либералната съблазън да ядат от идоложертвеното.
Страхотна е наистина! Много свежо и лятно, а и колелото е добра идея, особено за сезона! Адмирации за мацката и избора й, бих го последвала, ако можех да карам колело :D
btw, някой би ли дръзнал да предположи,защо така силно много и необичайно прегърнахме новото пространство на farenah.
заради 2 причини !!!!!!!!!!
да ви подскажа..дори не съм влизал вътре..за секунда и половина ,каквото видях -това е..но все пак :2 ОГРОМНИ ПРИЧИНИ...направо не мога да се сдържа да не си ги призная..но ако някой ми направи кефа да предположи и да познае,ще ги кажа ..абе така или инак ще ги кажа тези дни..но пък какво ви пречи да познаете.
в случай,че линка към вестника на либералите е адресиран към нашия коментар..да ви кажа не отварям вестниците на либералите..там работят голямо количество симплетони ..не знам какво наричат хейтъри,но съм сигурен,че критическото съзнание на кант би било наречено днес хейтърство..ок..нямам никакъв проблем да съм хейтър..вземи всеки ред от маркс,ленин енгелс -те са хеътъри,безсмъртни хейтъри..нали така..
но все пак,защо ,когато някой задава въпроси тоава либералите го психологизират,като състояние ..като характер.
ИМАМ СЪВСЕМ КОНКРЕТЕН ВЪПРОС:
ЗАКРИХА СОФИЯ ДИЗАЙН УИК..ок..НО КАКВО ОТКРИХА.
защо БИР ФЕСТА НА Сп.Едно(което защо така стана и то безплатно,милото)
да се нарича вископарно и всеобхващащо СОФИЯ дизайн..
аз не видях нищо такова.
че ако това е туй техния дизайн,на шишман ,че то созопол от 20 години са значи със собствен дизайн уийк.
видях миналия уикенд как ученици ,като през 1987 от худ гимназия излизаха от дома на армията.вяло и бледо.дори някой подхвърли,че то било уеб дизайн уийк. (едномомиче,познавате вероятно,понеже е писа;о за тийн вю софия)
как да ви кажа на плщада в ямбол на 24 май по абит балове има 2000 пъти повече слънце отколкото това НИЩО вчерашното.
по подробно съм разказал на моята си там страница,понеже дори не мисля,че нещо таковаима чак нужда да бъде обяснявано..то се вижда с лекота,какъвлиберален остатък е това от величието на фирма софийски имоти.и общинска банка. .и накацалите там либерали...
и момент сега..КРИТИКА ТРЯБВА ДА ИМА.
не знам дали е свързано по някакъв начин с това,че критикувам цяла година за ексцесивната сантименталност алюр фареня и кюлт,но
как да кажа..чак на мен ми се иска да съм хейтър.
НОВИЯ МАГАЗИН НА farenah е много добре направен..ако махнат и вредните концептуалности от тавана ,може и да им се появи платоново слънце на идеите и "държавата"..стига са седели в пещерата (от 7 ма кн на държв)
та ..ето ..ИЗЦЯЛО СЪМ ДА ПОДКРЕПЯ как изглежда новия магазин..
да не говорим,че кюлт показаха исинско благоразумие и разионална темплейтнатност и проправиха път на може би най-смисленото простарнство-това на аква ди парма магазинчето..ето..две съвсем нови неща,които адмирирам..
но тези самоцелни изяви,задушаващи всякаква събитийност,counter Event -и по своята същост , никога няма да спра да преследвам с настървлението на ЗКПЧ
Milan Boya
19.06.2011 в 15:55
love her bag n sandals!
http://milanboya.blogspot.com/
marina
19.06.2011 в 14:38
iskam da vi uverq,4e tezi sandali sa udobni za karane na kolelo(toka se zaka4a za pedala i e super ):)) 6apkata nikoga ne izkvur4a- moje za6toto v gradski usloviq ne se razviva koi znae kakva skorost! snimkata e absoliutno spontanna i NEnaglasena:))) kazvam go kato 4ovek ot pyrvo lice:) ina4e se radvam na predimno hubavite komentari!! i HORA,kogato vi e vyzmojno karaite kolela-NE koli;)
ох..как да ви кажа..май не схващате изцяло смисъла на тази снимка и нейната поява точно в УИКЕНДА..week-END-a.
целта е чрез нея да се ОЗНАМЕНУВА кончината на sofia design weekEND ..(accent on END .. )
вчера без да съм наясно какво се случва се озовах на шишман..гледам търапана.
ахааа..ясно..либерална оргия някаква -
затвоярт ли Шишман за Автомобили ,значи са я отволили за либерали.
и колездачи.зелени,дищащи дизайн..
голям траур,голямо мъртвило,колкото и да се искало на организаторите да посимулират "зелен живец",пъстрота,многообразие,мултиплисити..жалка работа..
вече бях там и си викам,абе я КГБ да мине и да види,кой се е излъгал да участва в този END.. за да го blacklist -на автоматично.
много морбидна атмосфера.трудно се ДИША без автомобилите..тя става много по-непоносима с тази либерална морбидност по нея..междудругото да ви кажа ПОД ШАПКАТА НА МОЛА(което се рекламира тук) беше далеч по-прогресивно(смятайте докъде са паднали тези либерали щом детинската прогама на Мола да изглежда поне почтена) ) ..все пак хората,които можете да видите там в мола за 1000 пъти за предпочитане пред тези design в weekEND-a либерали..
сега тези,които бяха видяни тамбяха видяни и знаят ,че аз съм безмилостен ,като ДС офицер по великден ,който записва,кой се е излъгал да се прави на набожен ристиенин ...така че...тези,които не съм ги видял там ,автоматически получават нашия дружески поздрав.
поне не са се надишали с вредни неща..
на стената на моя ФБ има повече за моята изненада ..честно..първите 2 метра се преструвах,че не знам къде съмпопаднал и си викам ахаа ЧЕСТВАМЕ мавзолея -129 от раждането на Георги Димитров (18 Юни) но после някак дори с цялата си сетивна съпротива не успях да се задържа в позитивния архитектурен образ на Овчаров(дизайнера на сградата на Димитров)
laura
19.06.2011 в 10:41
Снимката е нагласена.
Как се кара колело с тези сандали, които са много хубави иначе?
Тази шапка също би изхвърчала веднага.
Ей браво на мацката.Мнного ми харесват снимки на велосипеди:))Добър избор- къси панталонки,ярка риза(блуза),аксесоари в кафяво.Излъчва свежест и младост:))
Доста е трудно да се прецени облеклото от подобна снимка...
adimira
18.06.2011 в 14:36
СУПЕР! Абсолютно всичко ми харесва!
паяка
18.06.2011 в 14:08
Браво! Това е английски велосипед марка RALEIGH - Best of Britain , модел AVENUE .Супер е! И колоездачката ми харесва, въпреки че , щях да се радвам да видя и муцунката й .
Maria
26.09.2011 в 12:55
Браво!
spojf
15.08.2011 в 14:43
super sladka
sekira
02.07.2011 в 13:42
Браво! и на аутфита и за превозното средство!
Повече велосипедни алеи в България!
Ямб & Хорей
29.06.2011 в 09:01
do /Not /B L A M E ..do not BLAME АСЕН !!! ето ви го извода..от който ще направим ПЛАКАТ..отгоре ще пише с шрифта на BLAME ийевнта ..DO NOT BLAME а отдолу ще има снимка на паметника с боичките..демек,НЕ ВИНЕТЕ за това асен..и едно, и софийската седмица на модата..като скритото послание е DO NOT BLAME.. но всеки ще се досеща,че това значи,ако си млад и прогресивен не се забърквай с бившия крак с времето //следващия проект на софия дизайн йийк.е отливката на СОФИЯ на мястото на паметника на Ленин ,да се направи там да показва събверсивно "среден пръст"..и ЩЕ ПИШЕ "СРЕДЕН ПРЪСТ НА ВРЕМЕТО" ..пръсти крака всякакви..къде е обаче главата,чутурата да й налеем малко прогресивен акъл
Ямб & Хорей
28.06.2011 в 22:01
ние говорим на събранието за Спукани плондери,либералите съзират Човешка реакция..ей това се нарича контекстуализаця..хюманизатори..човешката същност може да излезе и зад някой пръст.лека му пръст..
не знам,какво удоволствие намирате в тези "изрази се изотвътре" аз нямам такова.за мен всичко е теория..тук грешите,..мнозина,които не ни познават си мсилят.ахаа.ясно ..бе,всичките етзи неща са за да сме интересни на тоийнеджъриките ис туднтките..но зад маската на теорията седи един най-обичкновен човек..плае,скърби,хапва кексчета,в недел;я гали кутренца..не..при нас няма такава 'човешка същност зад" ако надникнете зад "маската на теорията ,нанъвътре,надълбоко в нас там няма нищо освен биологически вътрешности..и процеси.
така че..
вие виждам,много също,много обчиате да се занимавате с 'човешкия" пласт.кой какъв бил като човек..как беше това "АСЕН ПЧЕЛИ и ПРАИ "
щом това му стига..браво,намерил е себе си" както обчат да казват либераляните.
аз не споря сега тук с теб щото нещо да защитавам..а защото е повод това да мисля в посока,в която не съм мислил..
и може да излезе теория от това..теория за това,което се случва в момента..аз на това вярвам,ане на какво там някой казвал че показвал.показвй го колкото си искаш.аз гледам в друга посока..но щом държиш толкова много да се идетифицираш с пръста си..при това средния..щоммислиш че ттой е толквоа значим.
средния пръст обичкновено символизира твърде банални неща.не е нищо интересно и не е по-никкъв начин КРАК..не е в крак с с времето..нали сте всички много в крак с тези,които са в крак..така че лека му пръст на вашия крак..
имам да размислям и анализирам достатъчно много ,че сега да ти обръщам внимание на краката и ръцете.
а и не е ли странно..всички ,които толкова все искате да сте човеци..абе ок..на мен не ми пука,дали си иван или пръстан ..но все пак..ти мен ме знаеш,кой съм,а аз теб не..не е ли малко странно.
що така ти ме знаеш,а аз теб не та знам..
ей ака преди 20г..1991 един мв един бар ми рпиазваше 20мин Той кой бил
и ми вика..аз те знам ..от лазур .ти беше с една мулатка.гледах ви ан ръка..тя беше с еди какви си дрехи..ти с еди какви си..след това пак ми казва:
-знайш ли ма кой съм..ааа! имам 7 змиярника..и 3 къщи на морето.
аз искам да тръгна до умивалнята,той ме спира..чакай сега да ти кажа,ти беше там с ..
и пак..ама знаеш ли ма аз кой съм
и накрая с риск за предните си зъби му казах..чакай сега.ти от 20 мин ми разказваш какво знаеш за мен..казваш ми неща,които и аз самия съм забравил,радвам се,че ми я припомни Корин..но..ти гпвприш 20мин за мен,,а после искаш от мен да ти кажа,че си голяма работа.
така че.щом веднъж имаше елегантността да ме назовеш с име ,ти защо като един либерал не откриеш своята индивуалност..да се разкриешизотвутре..смело..а не само там някакъв смешен среден но безименен пръст.(но не настоявам де..казвам само,че има разминаване,признай .. понеже аз съм този дето е ' никой" ,но ти пък си този дето е " ВСЕКИ "
В/Крак/С/Времето
28.06.2011 в 19:44
супер, хареса ми! Най-после нормална човешка реакция на раздразнение, без размахване на пръсти и цитиране на "лозунги"...браво (а, и между другото като казах пръсти, в момента ти показвам един среден такъв, ама съвсем либерално де!)
Ямб & Хорей
28.06.2011 в 19:29
"спука"...представям си как на партийно събрания показвам какъв звук издава спукан плондер..изфъщаващо изхвръкващ от сцената..някъде ..там дето се сбират либералените спукани плондери.
от смях..АЛЯНА БАЛЯНА ЛИБЕРАЛЯНА .блага душка медена шикеряна..
В/Крак/С/Времето
28.06.2011 в 10:27
Представяш си май, че говориш на някакво партийно събрание пред ръкопляскащи членове ("и моля, обърнете внимание..." ме спука от смях...)Хи-хи-хи, смешко. Айде, от мен да мине: живей! Не си ми от класата:)
polit-visionaire
27.06.2011 в 22:38
и з а да не остават ниакви съмения,че в фешън смеизцяло на терена на политическото..да ви ориентирам сега малко.какво се случва.
следващите 3-4 г ,кой и как ще изглжда власовата конфигурация зависят от Сергей..но не от станишев сергей..а от майор деянов..
българския ляв Роналд рейгън..Рейгън също преди това е бил актьор.
Поне едно е ясно..генерал Борисов жьостко се бои от майор деянов.той и заради това не се казва дали ще се кандидатира..текат преговори,сделки.
БСп в моментата търгува с Борисов некандидатирането на Стефан Данаилов.
каквоще получат те срещу това,да не го кандидатират..борисов не иска президенството но е в пат.
ако не играе за президенството и не го спечели,това значи края на герб.
данаилов спечелва и тогава борисов губи всичко..
ако обаче сега се договорят Борисов президент,слаб герб политически,за коалиция с БСп,заото и БСП не иска да управлява сама..така че.тук се върти шиша..
БСп на Станишев не иска Данаилов за президент,понеже той може да стартира много силни процеси на пречистване на БСП от либералите в бсп.
за ръщане към изконни за лявото политически съдържания..
дори и нашия теоретически отряд данчето и Митошка би подкрепил Данаилов като кандидат на БСП..
таа че..ако видите да се кандитира Борисов,то ще значи,че Стефан Данаилов е бил изтъргуван успешно и до една година ще има коалиция БСП-Герб-и някакво дпс.
ако обаче БСП извади Данаилов,тук ще има голям бой да яде борисов и герб и става политически напълно неясна съдбата на герб.ако искате аз да ви дам едно предположение..къде е Аватар днес..на бунището на киноисторията..а там някъде търсете и герб ..дето е и НДСВ..
ям
27.06.2011 в 22:13
дори съм готов да отида още по-нататък..и да си призная ,че донякъде съвсем съзнателно се възползвах от тази ситуация..да!с цел да проказрам теоретически и политически внушения..да..и аз бях съблазнен от медийното..признавам това и голямо място за САМОКРИТИКА ИМА.съвсем честен съм..
така е..!
чистодиалектически!
нали знаете днес какви времена са.някой задава въпрос ,но се оттегля.
много често аз казвам..щом си готов да зададеш въпроса,бъди готов и да чуеш отговора..не бързай да казваш//аз питам,но не ми отговаряй..
отговора може да се окаже по-страшен дори от това,което си мислил като начало преди да го зададеш..
така че..да .напълно сталинистки,се възползвахме от врага.
и вижте ..донякъде имам право.
утре или вдругиден ще пусна този текст..
чиста теория и политика..
за седмица едва ще набере 20 прочитания..
та в този смисъл..да.имамхме ли полза от Препънатия крак на времето " ?
-да имахме!
този път ,смятам,че дори ние имахме повече полза..в този мисъл, от критико-политическа гледна точка може дори да се окаже по един самоиронически начин и п о л е з н о ..
но пак казвам..на ниво Ideologiekritik
там на този терен оже да се окааже,че управлението на герб е полезно..че едва ли има друг ,който да е допринеъл за процъфтяването на левите съзнания у анс освен десния популизъм..
(не ви ли прави впчечтление,как напоследък десния поплизъм на герб запова да приема очертания на ляв популизъм..запомнете го това..,почти не бъркам в политическите си прогнози..герб и някакво бсп ще имат своя управленска дефиниця..може да е само на ниво парламен -изпълнителна власт,но това ще се получи ..както беше пре 2005..спрямо 2001....същото ще стане ис ега
Ямб & Хорей
27.06.2011 в 21:45
и още нещо..не мисля,че е толкова наложително..и че някой го очаква това.Но все пак..
по отношение на тона,да,готов съм да се извиня на Асен А. и ето,от тази 'локална" трибуна го правя..нека да е ясно,че това не е персонално..
тук не е останал човек,който д не съм нападнал..
но..сега това не е евтина оправдателност ,през дулбок афоризъм..а диалектика.
Според мен,единствения начин да си любезен и коеректен към всички,е да си ЕДНАКВО "враждебен" към всички..да няма иключения..аа не както примерно са тези зайнфелд или Боорат.нали знаете..правят си шеги със всички.но стане ли дума за" шеги с евреите",а..а..изведнъж става нещо съвсем различно.е,как така..и се казва "антисемитизъм" ..
Ямб & Хорей
27.06.2011 в 21:22
току що минах зад радисон..и срещнах мой познат.млад човек..не е артист,не е художник..и той сподели:виждам,как е изрисувана шишман.вероятно същия е направил и паметника,или са част от едно и също нещо..така че,защо смятате,че това е само моя позиция..СЕГА..днес точно писах ,че в предстоящия да излезе текст ,който е по-теоретически(което значи и по-политически) ще стане дума точно за това,което крак с времето казва.
дали ако знаех предварително,че това е акция да кажем на сайта ВСЕКИДЕн или друг такъв,свързан по един или друг начин със ..ок,да предположим БСП..дали тогава щях да реагирам така..съвсем коректен въпрос..защото да.съгласен съм,..има и такъв апект..направено именно с цел да се покаже,колко лесно предадох,ме ценностите в идеологиите и загубихме ориентири..и че това е начин да се критикува днешното съзнание,а не да се обругае..разбира се,че си даваме сметка и за това...пак казвам.погледнете по-внимателно текстовете.те са реакция на снимка във вестник.и за мое дори съжеление журналистическото е доминиращо..в случая ми е интересно друго..аз ще си свърша работата.ще си напиша домашното..но тзи,които са го подговтвили това,те готови ли са да бъдат честни и те да кажат,какъв е бил първоначалния замисъл..много е лесно да се направи всичко това насляпо и да се каже,ни само палим искрата,без да сме вложили смисъл ,нека ежедневието да постави там своя си смисъл..ние само провокираме..но сори..тази провокация тя си беше вече там..
ИСКАМ ДА СПОМЕНА ОЩЕ НЕЩО..теи,които следят по-отблизо сайта..знаят ,че по великден теоретическия Отряд с патрон Данчето и Митошка даде срок от един месец на общината да възстанови паметника СЛАВА НА ГЕРОИТЕ в ямбол
ДНЕС майка ми каза,че паметника е в пурвоначалния си вид..
Това е повод да благодарим на общината в дианополис за това,че са си свършили работата коректно,предполагам за 2 юни е бил вече поправен.
в този смисъл,когато стана това с паметника на Червената армия освободителка на Европа от фашизма и хитлеризма " нашата реакция беше повече емоционална.
ОК..вие си представете ,как изглежда това в тази последователност.
от написаното тези дни по повода ,тези про-журналните текстове,по -скоро не се сещам какво в съдържанието бих променил.но да го кажа така..вероятно бих подбрал друг тон.
и сега ,конкретно,кое изъяно като у йезуит.на МОНУМЕНТИТЕ не им е присъща такава пластичност?или пак се извъртам,като монумент..?..
илитерат
27.06.2011 в 16:55
Колкото и да е невъзпитано да се намесва човек, без да е поканен, но не мога да се съглася, съвсем категорично, че са сравними американски комиксови герои с воювалите във втората световна война.Не спорете заради спорта моля.Самия факт, че бояджийчето не се представя все още, ми говори, за съжаление за извършеното или голям страх.Ако беше толкова готин, да се беше идентифицирал с "творбата" си и да си обере лаврите или да си изяде тупаника, ама с чест, но не...
Иначе, едно от качествата, които силно ценя е чувството за хумор, но в тази ситуация, мисля е неуместно. Никаква идея не разчитам в ситуацията, само липса на стотинки за блокче за оцветяване, много жалко.
В/крак/с/времето
27.06.2011 в 13:15
дето се вика, умееш да се извърташ като йезуит, ама фактът, че си с амортизирано мислене, бе неоспоримо доказан с истеричната ти реакция за боичките. И по-весело, помисли, всъщност паметникът е подигравка с новите герои-американските. Все така измислени като "съветските" де. Нито едните, нито другите заслужават друго, освен пренебрежителна усмивка.
Ямб & Хорей
27.06.2011 в 06:46
да.напълно съм съглаен.много се радвам,когхато накрая в някакъв спор ,някой каже това,с което съм започнал.
Вижте назад по страниците .някъде вече тамн пише че тук е розата ТУК СКАЧАМЕ..hic rosa hic salta. то ест че това е полето където ще се танцува..
що со отбнася до втората част..СУПЕР наистина.
много ми харесва как сами стигнахте до извода за НАШАТА МОНУМЕНТАЛНОСТ..
(подготвен е сериозен анализ ,без никакви такива журналисически неща,понеже първоначалната ни реакция беше до голяма степен в журналистически план)
В/Крак/С/Времето
26.06.2011 в 21:20
СУПЕР: целта постигната: накарахме още един "паметник" (Ямб&Хорей)да затанцува! Това е само началото, другарки и другари!
Ямб & Хорей
25.06.2011 в 21:31
в-печат-лени ,i mean..im-press-ed
Грешки виждате стават..ми то така като нямам свои коректор ,словослагател,typewriter и редактор така ще е..
Ямб & Хорей
25.06.2011 в 21:25
ИСКАМ ВСИЧКИ ДА ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ ОБАЧЕ НА ТОВА ОГРОМНО ПРОТИВОРЕЧИЕ:
quote /
"И е много лесно да впечатляваш тинейджъри/студенти, като цитираш имена, за които те само смътно са чували" /end quote
това се твърди от отсрещнта страна.
аз не съм сигурен,че някой впечетлявам,и не живея заради това да впечетлявам..дори напротив..много повече ще ги впечетлявам ако "цитирам " други имена.
НО ,да оставим това..
не ви ли прави впечетление как врага съска и пуска пяна именно от този страх..това него го тревожи най-много.
и вижте какво ПРОТИВОРЕЧИЕ..АМА ОГРОМНО..
направо ,ако този,който го е писал ,работи за или при а.а направо си проси уволнявката.
ПЪРВО..в анчалото се казва
ШИЗОФРЕНИЧЕН ..и самотен
ПОСЛЕ ОБАЧЕ СЕ КАЗВАТ някакви МЛАДИ ХОРА и студенти..
които лесно били впечетлени..
смътно били чували.ах,ах,ах..вие отйкъде знаете кое е смътно и кое не.
въобще вие там откъде ги знаете тези неща..и откъде може да сте сигурни,какво има в нечие чуждо впечетление..дали някой е впечетлен или не..как така го решихте..
ако трябва а сме честни,според мен е точно обратното..или става дума за любопитство,но щом врага казва,че ТИЙНЕДЖЪРИТЕ СА ВПЕЧЕТЛЕНИ и СТУДЕНТИТЕ СА ВПЕЧЕТЛЕНИ от роматнтически идеи..хаха! и кой свят е заплюл,бе БРАТООО..но пък били романтични..хем и заплюти.
ние не знаехме досега че впечетляваме " тийнейджъри и студенти "(то по всичко личи ,че тези "порастналите" са много повече "впечетлени' и притесненеи",понеже са наясно какво това може да значи.. но все пак тези уж порастналите ,на какво всъщност са порстнали..на СЪЗНАНИЕ ли..едва ли..ако съдим по тука появилия се simpleton )
ние обаче ГОРДО ЩЕ ПРИЕМЕМ ТАЗИ СЪДБА..да сме сред впеетляващите самотници с романтично-шизофреничните идеи,които впечетяват тийнове,студенти и порастнали
Ямб & Хорей
25.06.2011 в 20:52
знаете ли..силно се надявам SRAH/V/STREMETO да не е приятел или познат на А/А защото той не му прави никава услуга,а върши моята работа..БУКВАЛНО.
ВЕРОЯТНо,не пропуснахте този велик МОМЕНТ :
"лекотата, с която Асен печели "
спокойно.никога не сме съмнявали,че става дума само и единствено за това..КОЙ КАК ПЕЧЕЛИ ПАРИ
с каква лекота..хахах!
нали и ние това казваме..КАКТО НА ВИТРИНАТА ПРЕДИ 8месеца на ФАРЕНА..те ви казват ЗЕЛЕНО,ЙОГА,а изведнъж на повърхността избиват 1000 най-богатои българи..е това,ако не е ДА СЕ ИЗРАЗИШ ИЗОТВЪТРЕ..да разцъфти на ВИТРИНАТА НА УСПЕХА..така че,отново казвам,заради самия А.А.нека да говорят хора,които наистина имат какво да кажат.
той няма нужда от такава защита,защото става смешно..толкова обичния асен,и успешния бе защитен след 8 дни и то от единствен глас..
Това едва ли прави някой да се чувтсва по-добре..
Ямб & Хорей
25.06.2011 в 20:06
локално сайтче????
нека да елокално..
ИСКАШ ЛИ ДА СЕ ОБЗАЛОЖИМ,че е по-четено от сп.ЕДНО..
което лично мен не прави щастлив..напротив..и защо веднага всичко ,идеи,каузи по либералному се свеждат до някаква персонална завист,някакви там"щом критикува,значи завижда" и т.н..няма перонален момент..ето например,ФARENAH върло съм ги критикувал..те също биха казали "ЗАВИЖДА " ,"..НЕ Е ЧАСТ ОТ ГРУПАТА." * .ок..сега с новия магазин нямаме ниакво противоречие..поне що се отнася за неговата архитектоника.другото,което е вътре са парчетта от "фареня 1 "
и с удоволствие ще напиша какво ми е харесало..с cache нямам никакви отношения.ТОЛКОВА ЛИ Е ТРУДНО И НЕПОЧТЕНО у нас да сме за поне малко ОБЕКТИВНОСТ ..
обаче донякъде съм съгласен..ок.изцяло съм съгласен .по отношение на събитията memorial of red army проявих известна острота.
___________
* Sorry ,но човек не може да е част от всички групи..накакво основание трябва да съм част от тази групаза да умра от скука..и да муи се изпекат ушите от клишета.. .на основание на някакви идеи ли..нямаме общи такива.!.
ако цената да не слушам глупости е тази да съм сам..да готов съм да я платя.впрочем каква цена то това е да си solitaire.. но ок.. в персонален план.това,че на мен не ми е проблем не значи,че друг човек би се чувствал така добре.
що се отнася обаче не до тази делничост на това,кой с кой е..то трябва ясно да е ясно че въобще не съм САМ.. "НИЕ СМЕ ХИЛЯДИ,МАСА НАРОД.".това не схваща либералното съзнание...че съзнанието те прави част от нещо,а не това,дали си част от няаква двойка,тройка ...
обаче забележете сега как постепенно започнаха да се признават ...малко по малко ..това е то тизинга..сега цял месец ще пишат по медиите за тоз артис..за да седи кампанията в медиите,каквато е целта..другата седмица вече може и да имаме това" Coming out of "
Ямб & Хорей
25.06.2011 в 19:34
е радваме се ,че ви се изяснило.
най-накрая.
обачеима малък епистемов проблем..
ШИЗОФРЕНИЧЕСКОТО не би трябвало да е разбираемо,не е ли така.щом сте го разбрали,явно вие също имате шизо филтър за да го схванете,коетови прави част от групата.
а кой е този лиян
Ахеронта не се казва така?!!!
Пожелаваме ,найчистосърдечно успех на човека асен асенов..ие тук се борим срещу идеите и нагласите..самия асен да подаде молба ,ще го изпратим на критико -идеологическа СПА в москва или дианополис и после може да го вземем да е аст от групата С РАК В СТРЕМЕТО
В/крак/с/времето
23.06.2011 в 20:59
Сега ми се изясни това шизофренично изтерясване и бълнуване за комунизъм и т.н. на Юлиян а.к.а Ахеронта,Мао, Дзяо, Яж&Живей и т.н.- комплексиран и фрустриран самотник, който иска да е Асен Асенов и да има успехите и вниманието на хората, което има Асен.Ама умира си за това, завижда на лекотата, с която Асен печели и праи, и си живее живота, както си иска, и си прокарва всички изтрещяли идеи, и е некомформист и е комформист.Абе той си е той. И Юлиян какво да прави, какво да прави-започва да го играе опозиция. Един вид: щом не ме искат в групата, аз пък не искам групата! Смях.Стегни се , брато, революции в мястото за коментари на локално сайтче за мода няма да направиш.И е много лесно да впечатляваш тинейджъри/студенти, като цитираш имена, за които те само смътно са чували, и като представяш като рамантични идеи, които светът отдавна е загърбил и заплюл. Как е с порасналите обаче?
паяка
22.06.2011 в 11:23
Пич, много ти се радвам, много си ми интересен!
Ямб & Хорей
22.06.2011 в 09:27
зеленото ВЕЛО СЪЗНАНИЕ НЕ Е БЕЗАЛТЕРНАТИВНО!
_____________________________________________
знаете ли,много често на нас ни казват,кое няма алетернатива..дори проучванията ,които се правят са поръчкови.
те се правят така.поръчваме ти да изследваш явлението,но в крайна сметка да стигнеш до тези изводи..защо е нуждно?ами така се придава на извода тежест.
и днес това зелянясало вече съзнание е най-бюрократичното...то не е новаторско,не е някаква самовъзникнала енергетика у някаква група хора,а доминирано през натиска псевдо свободно съзнание..
сега ще разберете ккакво имам предвид.това зелено живеене ,както вече споменах в една моя тема никак не излиза "природосъобразно" на самата природа.
дайте си сметка:представете си,че всички си построим мултикутурални дървени състейнабилити къщи на рила,родопите..и напуснем града.цялата природа ще изчезне след 2 години.
в този ред на МИСЛИ,забележете какъв РЕГРЕС
само и само да се поддържа либералната догма за един освободен индивид,една ексцесивна индивидуалност имаме днес толкова много идеология около съвсем нормално протичащите преди 30г дадености..хората имаха велосипеди,но това беше наистина :аопарат.нещо,което ти служи..върши ти работа..селянина с колелто" ..днес гражданина е с колело ,но не то служи на него,а човека обслужва своя велосипед..ето ви го целия зен и изкуството да се управлява велосипед..
когато твърдим тези неща,не значи ,че трябва да се откажем от велосипедите.не!
както и не виждам особена перспектива в това НАЗАД КЪМ ПРИРОДАТА,ако утре всички в милионен град започнем да разчитаме на тях.
зарадитова.още в началото на индустриалната ера се е появил обществения транспорт.съобразен със движенията и посоките на хората.целенасочен и изучаван.
днес този ОБЩЕСТВЕН ФАКТОР е на път да изчезне.
Обществен Градски транспорт.
има го,но затихва.
в автобусите на гарадския транспорт е подтискащо,но..ето тук ще хвърля бомбата..никой може би не го е очаквал от мен като solitaire slicker да го твърдя.
Колкото и нашето метро да изглежда като вътрешна линия в голям супермаркет..колкото и да е мини-метро,то има според мен огромен потенциал.
не толкова тези неща-бързо и удобно..не.!
а колективния дух!
много дълго време и аз бях жертва на това:ах..да се тикам в тълпата..
но като видях вагоните СДЕЛАНО в СССР митийсчинкого завода
се поогледах и изведнуж открих съвсем друга картина.
във метрото има толкова много прекрасни млади хора..да..ако кажа това веднага създавам проблем на себе си..
но с това започвам..постепено открих,че в метрото се возят и много приятноизглеждащи хора на моята възраст,и понякога има и много интересни хора от т нар трета възраст.
ако обаче останем до това,приятни хора,ние сме либерали..
не може всички да са приятно зглеждащи стайлинг персони.
и тогава започнах да внимавам именно за това,как дори тези същите хора,които в автобуса леко би се ппотдръпнал от тях (всички сме много Polite and civil и си мислим,че аконе ни видят,че се отдръпваме сме се спасили..но нали ние самите знаем,че сме го направили това..
и така ,всеки пт,когато мога ползвам метро..въпреки,че на мен точно ми излиза по-скъпо..а знаете,аз съм истински скъперник.20 ст да е по-скъпо сиренето и вече съм сменил магазина.
но за мен да съм в метрото е както да ходя на кафе..време,което прекарвам с удоволствие и очаквам.и в 80% дори не ми се слиза.или излиза от метрото.
сега,защо казвам тези всички очевидни делнични неща и толкова нашироко.
аз не съм видял НИТО ЕДНА РЕКЛАМА нито една телевизионна или медийна кампания,която да насърчи хората да слязат от сапунерките и да влязат в метрото.
а мнозина,като мен дори не знаят,че това е супер кеф.
ако в метрото влязат повече,това са повече пари както за нас самите,спестени от паркинг и горива ..глоби,паяци..и такива безмилостни такси..нервите с кат..и т.н.
това обаче значи и приходи за метрополитена.
а може би ,това значи не само по-добро и качествено етро,
по-бързо му техническо изграждане а и СЪЗНАНИЕ.
знаете ли..на мен ми липсват скандалчетата в автобусите от 80-те.безобидни дрязги..преди 10 дни се качих на автобус за да хвана метрото,и хората за скандалчетата са си там..много е забавно..
а помним ,как примерно в някой казва тихо реплика в дъното на препълнения икарус и след 20 сек целия автобс вече е влязал в публичен спор..тогава на това му викахме ГОДИНИТЕ НА СТРАХА И ТЕРОРА..ах..дай боже малко такъв терор отново!!!
Ямб & Хорей
21.06.2011 в 01:32
sorry,dia.ти явно си отскоро тук..мен ме радва това,че има нови добронамерени посетеители и коментиращи..
само две неща,които смятам за важни:
1.социопат..за мен това не е обидна категория.понеже не може да си Ок,при обшествено икономическа формация,която ежесекундно ражда патологически форми-алчност,лукавщина,злоба,завист,стремеж за власт и то не с цел за да съзидаваш ,а за да наложиш егоистическата си самоцелност..в такова общество,ако ти си настроен да се противопоставяш ,н се знае кой е патологичния субект..и тук пак казвам..не хората..а обшественити отношения,доминирани икономически пораждат тези болнавости в нас..всички нас..
2.поне в едно нещо много трудно ще се анмери някой да ме хване..поне това му е хубавото на моите ОТВЛЕЧЕНИ коментари..че много рядко коментирам" личния стил"..това са много кратки моменти тук и дори не виждам смисъл да приказвам за човека..а както някой беше казал"заддрешните въпроси ни вълнуват тука" (ева;а за лафа ..който го каза..май беше прлестна или девилкин..)
може би,съм коментирал 2-3 момичета конкретно,но то е било защото имаме зафренднатост във интернетските нетуорци.. като тези коментари винаги са леко хумористични,поне според моята преценка за това,кое е смешно.
но има и друг момент.
обикновено,забележете ,ще се съгласите..ако имаме снимка,на която момичето или момчето са се получили отличо -няма желание за коментари..например,случаи,когато имам такова неотклонно следване на тренда..или пък е резултат от мн добре поддържан стил и вкус...нямаме спорове,няма обрване и защити.
в този смисъл съм се питал..дали наистина не е в дефиницията на самия стил да си имперфектен ..да съчетаваш нещо много добро като мярка и вкус ,с нещо направо евтино и безлично..да имаш възможност самия ти да понесеш този конфликт..тогва имаме някакво необикновено фешън внимание....но все пак..това е хипотеза..не твърдя и не апелирам към това да се експериментира самоцелно в тази посока.просто ,някога се слува така..всеки пънкар знае това..
Dia
20.06.2011 в 23:13
Не се сдържах. Не съм ти давала класификации като "'социопат'' , казах че така звучи изказването ти. За това моля и те не ме клацифицирай, като някаква конкретна. Разбирам ти глева и си прав. Но има и нещо друго, културата на движение е различна величина навсякъде и нещата не могат да бъдат определяни като константа, само заради съществуването им. Не съм имала намерение да проповядвам някакви глупави, както ти ги наричаш ''зелени'' тези. Най-малкото това не съм аз, а дори и да бях, не бих занимавала хората с онлайн опитите си за налагане. Бъркаш опита ми да изкажа мнение на човек, който смята че всеки трябва да е свободен в ежедневието си, без непременно да бъде критикуван, че позира или е артифишъл, само щото в дадения момент, на даденото място е по-различен от останалите. На това не му викам свободия, простотия, глупост, зеления и прочие. Приеми,че това бяха едни простички разсъждения, които целяха да оправдаят женицата за вида и + колелцето и.
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 22:50
искам да знаеш,че не съм просто социопат.аз съм манияк,преди година дори загубих (за мен ,за моите представии нужди доста) стабилно финансиране ,за мой срам,наистина беше либерално мястото,коетодаваше някой лев заа да се кажат някакви пстмодерни неща..така че не съжелявам ,това е хубаво почистване..нещо като критикоетическа спа.
но какво стана.това е истина,няма и грам измислица!
вървя си аз един ден в моята nonchalant nec entem promenada и някакъв истерик ме блъсна със поне 40км ..защото бях леко застъпил в жълатат му зона..нкъде не пишеше че това е смъртоносно опасно,ако се подвизаваш наблизо.
та,след като стана това гледам ,че това е повсеместно..не намаляват ако те видят,а напротив,проемат го като предизвикателство към техните велоправа.и след като проучих внимателно това излязох със нарочен критически текст именно всред хора,чиято прохрама е да пропагандират такива зелени неща. можете да си предсатвите,че ме бляклистнаха веднага.
значи те ревяха 10г ,че автомобилистите не били внимавали и не давалипът на колоездачите ,а сега,когато либералната мултикулти чалга даде някакви фейк права на тези неща те ги приемат за закон божи,за органика,за прииродна даденост.
те не са така толерантни към пешеходците..защо?
в този смисъл автомоилиста няма да кара когато си на пешеходната пътека във виена с 50км и да увеличи скоростта като те види,а както всички знаем,ще спрат дори ,не просто ще намалят.тези колелета са доста мощни,така че ако те блъсне не е као да те блъсне колело балканче..
един мой колега мин год,като затворяха неделите Шишман ми вика..иди да се подпишеш да я затворят..аз му казах..самопод дулото на огнестрелно оръжие.
ЗАТВОРИХА ЛИ ВИТОШКА-да..и кво стана ..на нея дефилира ли ПОПУЛИСТКОТО НИЩО.да не би да се диша по чисто в софийския център..какви глупсотти,амаа. направиха зада затворят магазините..и сега всички са на съборна. ..но под лмаската на либерални свободи..и зелени неща..зелено изнудване.
та му викам..на ицо..и той хегелианец..
абе кза во ти е.ще я затворят и нея.ще пуснат колоездачи ,а във виена например,те са най-ароигантните водачи.
а ицо буквално се перна по челото и каза..верно прав си..в Берлин тези сколелета нямат ниакви скрупули..
ок..дори и това не е проблема..другаде е проблема ис ега ще ти го кажа:
винаги под прикритието на ТОЛЕРАТНОСТТА се създава ексцесивна ,патологическа свобода..желание да бъде ползвана в целия и размер.
това винаги прави девиация,един ексцес,поява на бяс ,а той както знаете на фройдов език звучи така: "истерия"
Dia
20.06.2011 в 22:42
Почти съм съгласна, но пак не смятам че вида на колелото в случая играе фундаментална роля, колко души биха познали произхода му...
Не отричам, че снимката може и да е нагласена, но това пак не означава че женицата не си кара колелцето така или иначе, тя не го е изкарала само за да си покаже придобивката. Не съм искала да звуча грубо, въпреки че бях и се извинявам , но изключително ме дразнят изказвания от сорта на : '' не може тези обувки с колело'' Кой казва, че не може, защо да не може ???? или щото е на колело трябва да не изглежда така. Ще си изглежда както си иска пък. Това е глупаво и ти трябва най-добре да го осъзнаваш от тук присъстващите имена.
Спирам на спамя, защото самата аз стигнах прекалено далеч. Приятна вечер =)
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 22:26
ТИ напераво ме уби..къде съм казалтакова нещо..
явно за първи път попадаш на нещата,които обикновено рпиказвам..
напротив,аз съм за старите колелта..самоделки..капла от школник,фар от украйна..и защо са му на ходещия до завода на работа с колелото работник тези жълти участъци..че нямаше такива неща,от квартакл до индустр зона хората си ходеха с велосипедите съвсем необезспокоявани.имаше правилник.как се подава сигнал за завой..и КАТ можеше да извади колеото ти от движение,ако го караш без фар и светлоотразител нощно време.
от друга страна ЗАЩО ДА СЕ ИНЗИСТВА НА КОЛЕЗДАческаТА култура,катоалетрнативна,след като дизайна на тези велосипеди е реплика на дизайна на автомобилите от полс 5 години.
от ощепо-друга страна.
направо имам страх като ми кажат:
затваряме улицата за автомобили..
това значи да полудявам от страх непреуснато дали няма да ме цапардоса истереческата претенция за колоездаческа зона.
Dia
20.06.2011 в 22:13
Приятелю, всичките тези редове които изписа почти ме разсмяха. Знаеш ли в града, където живея хората ходят с колела на работа, с колела на дискотека, с колела на училище, с колела къде ли не .. и аз правя същото. И да !! Хората носят дълги рокли, офис облекло, куфарчета, дамски чанти, кученца в кошницата на колелото, високи и неудобни обувки an so on... Нещата си изглеждат безкрайно нормални и конспирация липсва. Жената на снимката може и да е побързала да седне в тази поза, съзирайки камерата, но това си остава загадка...
Но изказванията ти от сорта на ''скъпи аксесоари + до безкрайност обикновено превозно средство като колело = апсурд'' са наистина многоо, ама многоооо смешни. Това ли ти е огромното заключение след всичките изписани редове - че една добре изглеждаща персона, неминуемо трябва да парадира със материалните си иманета... тук аз обаче ще заключа, че това е едно апсолютно и неподправено съзнание на човечец с не особено широки наблюдение над хората... а не е ли срамно за някой с такъв многознаен изказ.... =)
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 20:09
знаете ли..ние намираме пряка връзка между всичко,което се появи на шишман през последната година,либералите и едно..
спомнете си НАРЪЧНИКА КЪМ СОЛИТЕРНИЯ СЛИКЪР ,в което споменавам,как магазин зоя е слоцжила на витрината ДЪГА..като символ на невинноста.нопродават сапуна за 10лв,а неговата потр стойност е 30ст.после бара едно повече..там са ОБЕЗБОДЛЕНИТЕ либерални таралежи..
такива те ги обичат.. покажат ли бодил веднага казват-социопат,хейтър..и т.н,,ам всяка седмиц а честват тези стари български филми но на много високи цени..споменете си тези СИА реклами МОМЧЕТО СИ ОТИВА..
всичко тов,как да пресимволизраме вичко ,в което има идея и смисъкл ,да го лишим от идейния му заряд и да го продадем на сергията. какво ново ,как са в крак с времето дядо сантаклаус,батман ,който е от 1942 година и супермен ,който е от 1938г
в крак с времето е:ДА СМЕ ПРАГМАТИЧИ..да махнем смисъла..не ни трябва смисъл..а да бъде топло и дълбоко послание..да има послание,но ако може да няма смисъл..очаквйте повече подробности..сигурен съм,че до утре ще се признят в КРИЕЙТИВ..още повече техните хора в общината вече по дарик индеректносипризнаха,че знаят ,че това е рекламна кампания на свързани с тях хора..
н.с.II ст.
20.06.2011 в 19:43
За паметника се изпълвам с всичкото възмущение, на което е способен човек!!! Отвратително престъпление!
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 19:37
е нали вчера питах какво остави дизайн уийк..
един изнацапотен с либерални червалъци изкусен паметник..ето това е лимита на зеленото съзнание..
съжелявам обаче ВРЕМЕТО НА ЛИБЕРАЛИТЕ НЕ В КРАК..
а за снимката да кажа нещо смешно..
ако вие карате колело с чанта да кажем на LV ,prada,hotega на багажника,неименуемо,отзад трябва да ви следва друго колело,което да охранява чантата..освен ако нейното стоене там не е декоративно..както там някой отдолу вече забеляза!
деница
20.06.2011 в 16:25
Момичето наистина е излязло с колелото,но не точно да го кара.Така някои момичета излизат с кучетата си,но не точно да ги разхождат. Този крак изглежда изглежда изключително красив и стегнат,поставен точно така на педала и точно в тази обувка :)
Dia
20.06.2011 в 15:01
Щом един човек е такъв философ и съзира малки детайли и прочие, който ние ''простосмъртните'' хорица не бихме забелязали, много ме мъчи мисълта защо тогава не знае какво означава думата ''мярка'' и кога трябва да спре. Чудно ми е как някой, който би трябвало да разполага с финес в езика си и да умее да интригува хората, всъщност понякога жестоко отекчава и не защото ние сме прекалено повърхностни за да не разбираме смисъла на съкровенните му излияния, а просто защото той търси публично пространство да си изпее уроцит,е научени в Софийския университет примерно. Всичко е въпрос на личен избор, но това не е нито правилното място, нито аудиторията за такива едностранни дискусии, съдържащи в себе си нотна на социопатия.
А ако трябва да говоря за девойката, моите поздравления че най-накрая можеш да видиш и хора в забързаните български градове да използват колело за превозно средство. Крайно време беше =)
н.с.II ст.
20.06.2011 в 13:55
Ямб и Хорей, супер виц прочетох, писан от вас двамата: за маймуната и уискито на белия човек.Много се смях и го разказах няколко пъти вече и успях да блесна на ваш гръб.
Оставете велосипедите на велосипедистите.
н.с.II ст.
20.06.2011 в 13:38
Неотдавна една позната сподели какво посъветвала сина си, който дори според нея не блести с достатъчен интелект: когато е в компания да си мълчи и да слуша какво си говорят другите, защото все нещо ще научи , а е и сигурно,че няма да се изложи.
Не ми е приятно да го кажа, но май има хора затънали надълбоко в блатото на собствената си , войнстваща некомпетентност.
snooze
20.06.2011 в 13:36
Точно вчера с една приятелка коментирахме, че ахеронта вече не ни занимава ежедневно излишните си драми тук, а той взе, че се появи пак. Или поне нещо подобно и точно толкова дразнещо. Момичето е блестящо, направо се замислих дали да не си купя колело, ще го карам на токчета ежедневно, ей така...като Катрин Баба..примерно.
Никола С.
20.06.2011 в 13:26
Супер е! Прилича ми на Гери Турийска
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 08:23
вижте,(и аз като д-р Николай Михайлов ще пусна едно "вижте" )
живеем в странни времена..в които абсолютната истина за живота вади на от завода автомобил( , който е съвпадението между МЕРЦЕДЕС и ПРЕСЛАВА..
Мултикултуралните догми на либералите на запад създадоха ЧАЛГАТА..тя не е наша..тя си е тяхна..
съвсем серизозно.тези автомобили се появяват,чак
след като са работили по него философи -едва ли знаете,че Слотърдайк е на заплата в мерцедес ,той затовапише книги по 2 хияди страници.които е чел един единствен човек..единствената книга била купена от негова братовчедка в книжарница в карлсруе.никъде другаде в цяла германия.)
след философите идвт социолозите,цялата наука,дето е купена днес от бизнеса ,когнитивната поведенческа терапия и тя работи по дизайна..после чак идват дизайнерите,след това инжинерите,после работниците, и накрая търговците..Рекламата .а тя е е някъде дори преди началото на всичко това..такъв мерцедес ,нямаш проблем да го сложиш и да свири вместо гайда на хорото, няма проблем и да вози CEO -то на голяма компания..
ТАКА ЧЕ МЕЖДУ БИСМАРК И АНЕЛИЯ днес няма нищо посредата
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 08:10
да бе.оня ден видях някакъв прясен модел ан мЕРЦЕДЕС..е щом немците почнаха да ги правят автомобилите с цветомузика..тази кола имаше трийсетина лампички,които святкаха мъждукаха,примигваха -абе някакъв покемон вероятно..или тамагочи..но на колела.
тасега вижте го този мерзък велосипед..сякаш някой е взел ЦЕВЕТОМУЗИКАТА от таванскат на жуивеещите на квартирни начала ученици в горния курс на техникума по електротехника.
Ямб & Хорей
20.06.2011 в 08:00
prelest,подходила си вяло към задачата :) ъъ,тз!
вероятно ,защото не си видяла как изгледа новото място..аз само него коментирам..хардуеара..то за софтуера какво да кажа -те са си пак същите артикули..аз коментират архитектурно (дизайна на екстериора) .както и да е..ще го видите все някога.
-------------------------
тази снимка,тук наистина ме дразни..но донякъде само
зарадипропагадната лъжа -тези пластмасови бисиклети.с техните форми,са реплика на дизайна във автомобилостроенето,да се правят колите да изглеждат като панаирджийски фургони и сапунерки с колела. т.е велосипедите днес не търсят свое поле,а всячески имитират автомобилния дизайн..в общия случай..тези велосипеди,които са по-скъпи от леките коли. инак има дизайнерски опити -дасе представи малко по-луксозна и софистицирана "Украйна" или сгъваемия БАЛКАН на завода в Ловеч целият в никелово покритие ,но те са тоолкова стилистически прецизни,че много трудно някой може да съобрази облеклото си спрямо такива точно велосипедни модели..значително по- лесно е да го направиш към балканчето или Пежото.(ех какви велосипеди имаше..само ръкохватките им и фара да имаме днес.. и сме в рая)
не случайно влязах да дам малко правилни насоки на мисленето..защото видях,че някой е написал,че тази снимка е фейк.
съвсем правилно е забеляал ,че е нагалсена,но не самата снимка може би.нагласеността е предходила снимката. .та..аз заради това си позволих да да я свържа с мартиннзаимовските неща на шишман.
тази чанта,затисната под пружините на притискача на багажника..тя ще стане на мекица след 3 дни.
но понякога нагласените неща са по-прогресивни..защо..
Много се възхищавам на изкуствено постигнатои неща..
и тази снимка ако внимаваме е пстигнала много.
първо идеята велосипедите да се карат "спрели"..или съвсем бавно..почти с мравешка скорост-много ми е близка тази идея.. по-бавни дори от пешеходците,и си пишеш смс докато караш.или сменяш музиката на айпода или чедеш хегел по айпада. това е !после всичкия грим,шапката(забележете) ,бижута..как щеги опазиш ,ако натиснеш педала на велосипеда.да вземе да фрръкне шапката в кабриото на някой работник.)
да..ако бепше някое сгъваемо колело щях да съм доволен..но това тък е мнгоо лиебрално..автомобилоподобно.
(да ви кажа сега..звучи като заплаха малко,но ..имам намерение да доразвия текста за това"расистка ли е модата"..помеже някои млади другари никак не схващат положението и се подават на либералната съблазън да ядат от идоложертвеното.
Milla
20.06.2011 в 00:27
Прекрасна!!! Аз дори не мога да карам и като видя такива готини хора и чак им завиждам!
eva kant
19.06.2011 в 21:57
strahotnaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Tony SHT.
19.06.2011 в 21:32
Страхотна е наистина! Много свежо и лятно, а и колелото е добра идея, особено за сезона! Адмирации за мацката и избора й, бих го последвала, ако можех да карам колело :D
Prelestna
19.06.2011 в 20:11
фюжън екипче за йога
Ямб & Хорей
19.06.2011 в 17:28
btw, някой би ли дръзнал да предположи,защо така силно много и необичайно прегърнахме новото пространство на farenah.
заради 2 причини !!!!!!!!!!
да ви подскажа..дори не съм влизал вътре..за секунда и половина ,каквото видях -това е..но все пак :2 ОГРОМНИ ПРИЧИНИ...направо не мога да се сдържа да не си ги призная..но ако някой ми направи кефа да предположи и да познае,ще ги кажа ..абе така или инак ще ги кажа тези дни..но пък какво ви пречи да познаете.
Ямб & Хорей
19.06.2011 в 17:15
в случай,че линка към вестника на либералите е адресиран към нашия коментар..да ви кажа не отварям вестниците на либералите..там работят голямо количество симплетони ..не знам какво наричат хейтъри,но съм сигурен,че критическото съзнание на кант би било наречено днес хейтърство..ок..нямам никакъв проблем да съм хейтър..вземи всеки ред от маркс,ленин енгелс -те са хеътъри,безсмъртни хейтъри..нали така..
но все пак,защо ,когато някой задава въпроси тоава либералите го психологизират,като състояние ..като характер.
ИМАМ СЪВСЕМ КОНКРЕТЕН ВЪПРОС:
ЗАКРИХА СОФИЯ ДИЗАЙН УИК..ок..НО КАКВО ОТКРИХА.
защо БИР ФЕСТА НА Сп.Едно(което защо така стана и то безплатно,милото)
да се нарича вископарно и всеобхващащо СОФИЯ дизайн..
аз не видях нищо такова.
че ако това е туй техния дизайн,на шишман ,че то созопол от 20 години са значи със собствен дизайн уийк.
видях миналия уикенд как ученици ,като през 1987 от худ гимназия излизаха от дома на армията.вяло и бледо.дори някой подхвърли,че то било уеб дизайн уийк. (едномомиче,познавате вероятно,понеже е писа;о за тийн вю софия)
как да ви кажа на плщада в ямбол на 24 май по абит балове има 2000 пъти повече слънце отколкото това НИЩО вчерашното.
по подробно съм разказал на моята си там страница,понеже дори не мисля,че нещо таковаима чак нужда да бъде обяснявано..то се вижда с лекота,какъвлиберален остатък е това от величието на фирма софийски имоти.и общинска банка. .и накацалите там либерали...
и момент сега..КРИТИКА ТРЯБВА ДА ИМА.
не знам дали е свързано по някакъв начин с това,че критикувам цяла година за ексцесивната сантименталност алюр фареня и кюлт,но
как да кажа..чак на мен ми се иска да съм хейтър.
НОВИЯ МАГАЗИН НА farenah е много добре направен..ако махнат и вредните концептуалности от тавана ,може и да им се появи платоново слънце на идеите и "държавата"..стига са седели в пещерата (от 7 ма кн на държв)
та ..ето ..ИЗЦЯЛО СЪМ ДА ПОДКРЕПЯ как изглежда новия магазин..
да не говорим,че кюлт показаха исинско благоразумие и разионална темплейтнатност и проправиха път на може би най-смисленото простарнство-това на аква ди парма магазинчето..ето..две съвсем нови неща,които адмирирам..
но тези самоцелни изяви,задушаващи всякаква събитийност,counter Event -и по своята същост , никога няма да спра да преследвам с настървлението на ЗКПЧ
Milan Boya
19.06.2011 в 15:55
love her bag n sandals!
http://milanboya.blogspot.com/
marina
19.06.2011 в 14:38
iskam da vi uverq,4e tezi sandali sa udobni za karane na kolelo(toka se zaka4a za pedala i e super ):)) 6apkata nikoga ne izkvur4a- moje za6toto v gradski usloviq ne se razviva koi znae kakva skorost! snimkata e absoliutno spontanna i NEnaglasena:))) kazvam go kato 4ovek ot pyrvo lice:) ina4e se radvam na predimno hubavite komentari!! i HORA,kogato vi e vyzmojno karaite kolela-NE koli;)
cveti
19.06.2011 в 13:15
http://www.capital.bg/light/tema/2011/06/09/1103418_heiturche_da_se_naricham/
Ямб & Хорей
19.06.2011 в 12:01
ох..как да ви кажа..май не схващате изцяло смисъла на тази снимка и нейната поява точно в УИКЕНДА..week-END-a.
целта е чрез нея да се ОЗНАМЕНУВА кончината на sofia design weekEND ..(accent on END .. )
вчера без да съм наясно какво се случва се озовах на шишман..гледам търапана.
ахааа..ясно..либерална оргия някаква -
затвоярт ли Шишман за Автомобили ,значи са я отволили за либерали.
и колездачи.зелени,дищащи дизайн..
голям траур,голямо мъртвило,колкото и да се искало на организаторите да посимулират "зелен живец",пъстрота,многообразие,мултиплисити..жалка работа..
вече бях там и си викам,абе я КГБ да мине и да види,кой се е излъгал да участва в този END.. за да го blacklist -на автоматично.
много морбидна атмосфера.трудно се ДИША без автомобилите..тя става много по-непоносима с тази либерална морбидност по нея..междудругото да ви кажа ПОД ШАПКАТА НА МОЛА(което се рекламира тук) беше далеч по-прогресивно(смятайте докъде са паднали тези либерали щом детинската прогама на Мола да изглежда поне почтена) ) ..все пак хората,които можете да видите там в мола за 1000 пъти за предпочитане пред тези design в weekEND-a либерали..
сега тези,които бяха видяни тамбяха видяни и знаят ,че аз съм безмилостен ,като ДС офицер по великден ,който записва,кой се е излъгал да се прави на набожен ристиенин ...така че...тези,които не съм ги видял там ,автоматически получават нашия дружески поздрав.
поне не са се надишали с вредни неща..
на стената на моя ФБ има повече за моята изненада ..честно..първите 2 метра се преструвах,че не знам къде съмпопаднал и си викам ахаа ЧЕСТВАМЕ мавзолея -129 от раждането на Георги Димитров (18 Юни) но после някак дори с цялата си сетивна съпротива не успях да се задържа в позитивния архитектурен образ на Овчаров(дизайнера на сградата на Димитров)
laura
19.06.2011 в 10:41
Снимката е нагласена.
Как се кара колело с тези сандали, които са много хубави иначе?
Тази шапка също би изхвърчала веднага.
lili
18.06.2011 в 22:20
Прекрасна е! Чантата, обувките, колелото... От-до!
geri
18.06.2011 в 21:22
manuelle, попадала ли си на други блогове?
приятна снимка.^^
radenka
18.06.2011 в 19:23
Това наистина е снимка за стрийт стайл блог. Момичето е прекрасно! Браво на вас!
VN
18.06.2011 в 17:33
Мацката е брутална :) Дори не ми е нужно да и виждам муцката, за да го кажа :) А това вече е снимка за стрийт блог :)
devil_kin
18.06.2011 в 15:56
Ей браво на мацката.Мнного ми харесват снимки на велосипеди:))Добър избор- къси панталонки,ярка риза(блуза),аксесоари в кафяво.Излъчва свежест и младост:))
Manuelle
18.06.2011 в 15:14
Доста е трудно да се прецени облеклото от подобна снимка...
adimira
18.06.2011 в 14:36
СУПЕР! Абсолютно всичко ми харесва!
паяка
18.06.2011 в 14:08
Браво! Това е английски велосипед марка RALEIGH - Best of Britain , модел AVENUE .Супер е! И колоездачката ми харесва, въпреки че , щях да се радвам да видя и муцунката й .
KKK
18.06.2011 в 14:03
Super!!!