не знам аз от тези филтри вече ми е както се казва байгън, друго си беше преди когато фотографията все още беше с тежестта на изкуство ( тази инерция и сега се използва от хората които снимат, но това е само инерцията от миналите дни) , беше занаят и някаква рядкост. Тогава като видиш фотография добра или лоша човек оставаше доволен, защото окото му не беше уморено от неините приказки за отвъдното, за това неежедневие. Сега вече се хуманизира, достигна до абсолютно всеки и това може би е хубаво и лошо, обаче байгън от тези приказки, всеки може да разказва свои фото сказки, стига да спести 1 средна заплата за фотоапарат и 10 мин да си открие блог. После отиваш да търсиш водопад, слънчогледи облаци, залези, езера и т.н. И с това правиш поне 2 неща.
Първо доказваш на света незабравимите си преживявания, защото сега най-важното е преживяването. Важното да имаш незабравими, абсолютно уникални, маниашки, яки преживявания. Защото когато отидеш в понеделник в офиса, там където на всички ви е ясно, че не не ви е яко (нарочно използвам "яко" и "маниашко" тук, въпреки че са тийн тези изрази са показателни, тинейджърите имитират възрастните просто като преувеличават нещата. Възрастните казват да кажеш "беше много хубаво" , тинейджърите - "беше яко" . Забележи обаче колко често казват "яко" и въпреки че се е превърнало в абсолютно клише "яко" продължава да бъде, поне според мен, думата, която е най-често използвана да пресъздаде уникалността на тийн преживяването ), та отиваш в тоя офис и показваш твоите доказателства, твоите снимки. Нали тук няма значение дали просто ги публикуваш в блога или ги показваш в офиса. Важното е че ти казваш на света, на ежедневието "ето моето неежедневие, ето моята отвъдност. Там аз ходя когато не съм в ежедневието. Не съм в шибания офис, не съм на шибаната работа". Разбира се това е една голяма лъжа, защото когато си бил в планината си видял само планината. И ако я покажеш на хората такава каквато е, те ще ти кажат "абе ханко ти си бил в планината. Това е баир, дето трябва се катери", обаче ти се застраховаш с тези филтри и целия арсенал от арт средства, за да направиш от планината отвъдност, неежедневие, защото искаш да излъжеш себе си и другите "аз не бях на тоя свят, бях някъде другаде, където е много добре. Тук съм дошъл просто да ви го кажа и другия уикенд пак отивам там". Сигурно вече се долавя мисълта ми в тоя последен цитат - там е много добре , тук е много зле. Говори инстинкта ти за оцеляване маскирал и преобърнал символите така че планината да ти се струва мястото където се живее като в рай (нали религията прави същото с понятието "рай"), защото имаш нужда нещо да бъде тоя рай, да има място където да не полагаш усилия. Ето това е основния облик на днешните преживявания да говориш със символите (символа в смисъл на нещо което трябва да бъде почуствано без да бъде разбрано) как не си положил никакво усилие. В планината няма ни един символ на ежедневието, там всичко е символ на лесния живот - водопади, слънчогледи, драматични облаци, езера, залези ( вече рядко има залези щото нали е голямо клише и трябва да се внимава с тях, защото ще бъдем разобличени), дори и селянка дето си копае градината да има, това е то голям кеф, излизаш си на двора копаеш си и се прибираш, голям кеф е, щото не го знаеш. Едно време ако снимаха някой да копае си спомняха какъв гърч е - това беше заплахата на миналото, сега го снимат като кеф, сега им се струва изкушение. Най-накрая слагаш по един филтър ала властелина на пръстените на всички снимки, за да не стане планината баир, дето трябва да се катери.
Нали сега тук може някой да ме пита, ами тези които не снимат какво правят. Ами те също снимат. Сантименталните им душици ще направят това което филтрите ще направят със снимките, защото сантименталността не оценя настоящето, но позлатява и прави миналото красиво и точно това че е недостижимо го прави още по-желано. Аз дори отново бих обърнал нещата в нормалния им ред. Не спомените са снимки, а снимките са спомени само че в настоящето. Тъй като сантименталните ни душици са жестоки към сегашното време си конструираме сантиментални образи, такива каквито ще станат нашите спомени след време, само че ги виждаме сега. Няма чакане за обработка. Правиш снимка и виждаш какво ще направи времето и сантименталността със твоите представи.
Второто нещо е чисто и просто е власт. Нали се сещаш там като нашия човек беше в офиса и показваше на всички снимките от уикенда. Тези снимки са само предмети, с които той установява своята власт. Все едно им казва "Аз съм разказвача на приказките, вие сте слушателите, с други думи аз ви водя, вие се водите" Това прави всеки артист разбира се и е много трудно да разграничиш мотивите на човек, но нашия човек е решил да тръгне социално нагоре с това, че е фотограф. Получи се така, че фотографията от нещо което изискваше доста усилия и подготовка, стана масова дейност. Цялата индустрия се промени и в резултат на това всеки може да снима. Сега нашия човек е решил да стане фотограф и да събира внимание, да използва тази власт за своя награда. В резултат на това ще трябва да представя нещата си там където иска да бъде господар. Ако иска сега да свали една ямболска гугутка трябва задължително да и покажа една фотография, която е правил и с която да докаже че е автентичен разказвач на преживяването "не съм положил никакво услие". Колкото по-добре изповядваш това преживяване толкова повече власт имаш.
щях да продължавам, но имам среща. Времето не стигна. Айде и със здраве.
п.с. през 90-те първо учих в ОУ "Климент Охридски" после в Г "В. Левски" и това май бяха 90-те за мен.
дианаполиски комбайнер
29.05.2011 в 12:38
за филтрите..ами че как..
аз до днес изпитвам преклонения към съвестките проявители и фветна хартия..където зеленото ставаше синьо,а червеното оранжевее.има такава картичка -София-сградата на Държавния Съвет ,със звездата..звездата си е рубинена,но герберите са оранжеви,и листата им синеят..
за мен това е правилната хартия ..всеки "правилен" реалистичен" проявител ,хартия не отива по-далеч от днешния дигателен фотоградскиобраз..за мен това не е фотография..и ако някой иска мога да направя семинар.
като казвам това обаче не казва,че то няма своето място..напротив..именно в своята си недостатъчност ,то може да намери важните пролуки в изобразжение-действителнсот-тъждеството..и да се засели там..
ако помниш края на 80-те..видео камерите..ами те бяха толкова реалистични,че никой не преиемаше товва за реалното изображение..съпротивявахме се..(как? ами чрез някакво осветление,което да изкриви това свръх реалистическо препредаване)
полит-комисар
28.05.2011 в 21:57
според мен не е било замислено така.случайно се е полчуло,но аз обичам така,от съвсем случайна пречка да се пръкне истинска креативна ситуация..нямаш нафта за до индия-ами я дай да открием америка.
-----------
ей на аз заради това искам да пусна на майка изложбите-полета;шир и блъж засяти с памук..бетон -язовири,строежи..големи комбайни като из гърла пръскат зърнодобив.аз ако ида до архива н-да потърся снимки от УЧЕНИЯ на танковия гарнизон..или снимки по обучение противопожарна ще направя 30 изложби..
нямат талант бг фотографите..едните злета снимат чесъни и водопади с голи мафами в лоното на водопада,като през цепката се прокарва слънчев лъч..те са тези природниците..другите артистяги са ми тези омразните :дето искат да са като хелмут нютон..такава прецизност в това..ама то не се получва дори Х.нютон..те са бивши художници..то ест имат някаква основа за колорит светлосянка,знат перспектива и носят лампички,отражатели,жила стативи,дълги експозиции..рязкост търсят..широчина (има такъв термин за сивото да се разработо-фотогр широчина.. ) ей...като вземем властта ще има ЯК ЛЕНИНИЗЪМ -РОДЧЕНКО и ДЗИГА..
основното неразбиране,юлий ,е че тук се боят,да не би ямбол да се насели в софия.и столицата да пострада от селяните.
те не знаят,че няма столица..и най-вече,че ако ямбол реши може да си направи свой не само сайт..домейн,долмен,зарство..тракийско дружество насред фешънските интернет бг мощи..
ние такова нещо все още не искаме,нали..ние ги искаме на наша страна..така че не ние сме на тяхна,а те да дойдат на наша..
ей това ако се схване ,ще имаме нещо като НЕЖНАТА РЕВОЛЮЦИЯ..на 89-те/
мога ли да направя едно предполжние?
през 90-те се случваше да попадам на вестник Тунджа..или ямбол..там сякаш имаше списовател с името юлий
юлий
28.05.2011 в 15:46
тръгнах да излизам на вън и на вратата си викам "нещо съм забравил" и то наистина съм забравил най-важното, поне що се отнася до тези фото изложби. За да си артист трябва да ползваш филтър ала властелинът на пръстените, така и дървото ще е от болонския лес и облаците ще са драматични и сини, и слънчогледа даже ще жълт, но както трябва.
Е сега вече мога да изляза
юлий
28.05.2011 в 15:30
ами за хеликоптеровата фотография не знам, но поради големия наплив на фото ентусиасти се получава така, че фотографите са повече от фотографиите и поради таз причина някои се качат на хеликоптер или самолет та да намерят различен ъгъл, с което да избягат от всички заети вече на земята ъгли. Аз като ти писах вчера си мислех за този линк http://on.fb.me/jCCdcD , но сега разбрах че това не е нашата земя. В НЯР във ФБ бях гледал ямбол от високо, даже имаше едни снимки сканирани, които бяха много популярни на времето като картички и тях видях в тоз фб канал . Там ако потърсиш ще намериш.
dianopolis report: Вчера ходих в "Култа" да видя таз изложба за която споменах и видях това което, ако не бях гледал пак щях да видя - водопади (така от тия дето водата е като сол и стават като един кадър се прави по 10 секунди най-малко), дървета ( дървотооо , ама да не се бърка с дървото на Златю Бояджиев дето го рисува. Това дърво, за което говоря и дето го гледаме през ден на фотографските изложби е взето от болонския лес, то ни е внесено, като испанските краставици от тия дни), езеро разделящо по хоризонтала композицията ( едната част отразява другата) , облаци ( това просто няма как, винаги драматично показани, на ръба с анимацията), слънчоглед ( 2/3 слънчоглед и небето 1/3 над него) и т.н. и т.н.
@admin - а с днешния пост е показал, че снимката може да не бъде линк към пост (т.е. може да контролира тайния живот на SSS), с което доказва админските си възможности и способностите си да контролира положението.
Те сега така ще го изкарат, че "тайния живот на SSS" са го направили специално да можем да поддържаме нашите дискусии за Дианополис, за да поддържат и този разказ. Ще кажат "ние направихме къщичка, а птичките сами дойдоха в нея".
eh, ти биеш направо в най-милото на ямболеца-Голямото мешано.Това "джамайката" беше присвоено от Алито ,чието 'ледено" даваше "голямо мешено" по 12 ст. в жегите на бул.Раковски. ..но..не му стигнаха 12 те стотинки през 1978..по повод на Световното в Аржентина жоро ,чийто брат димче несторов би трябвало да е изявлен скпски уметник .та жоро именно даде името на споменатия бранд. Алито имаше проблем с факта,че на голямата опашка сладостта на мешаното не й стигаше..и людето прие нововъдението немедлено.
Голяма Джамайка на свой ред струваше към 30 стотинки..докато нормалната беше 20 ст.от това по-голяма боза -здраве да е..аз няма сега да се правя,че съм бил в страни от тренда..просто,като бях 1 ви клас майка ми обърна внимание на това,че може би хигиената не е най-добра..и само в екстрем се случваше да пия леденото на али..през 1983 видях прогресивния аспект на антиколониалното ледено в Алжир..нещо,подобно на Щнашата шоколадка" псевдо джамайка " ,и чашата след като привършиш с пиенето се фърля в една кофа.. с вода..питам го аз алжиреца,така ли мие,а той ми се хили хитро и отгпваря с френски фариант на Черен гологан не се губи:беше май"мешан жен -кофтия ген в една работа не се губи лесно.
който е ходил напр в армията,знае ,че това там биде доказано на практика.ако в цивила хващаме бронхови-пневмонии одма щом се появим запотени на студений ветер,то в казармоното разпореждане здравето се държи инак..то не е твоя собственост и понеже принадлежи на Духа на народната Армия -няма нищо какво да го разболей..)
..прочее,я я пак ми разкажи за този момент с хеликоптера,че ми се мержелей нещо такова..дали не съм чул подробен разказ някога..може би ти знаеш по-добре..в случай,че е имало бродещ наоколо голям разказ за хеликоптеровата фотография..адски хичкоково междудругото...)
ту Мократа нивга не съм го посетявал,но пък що касае ивов клуб -няма как да не се призная,че съм наясно с ароматите вътре..имаше сякаш шивашки цех,но там дето е ивов клуб си беше сякаш една фурна-хлебарница..още през 76 тя беше с изтърбушен под.
юлий
27.05.2011 в 22:26
dianopolis report: днес говорих с една девойка, която мисли по въпроса дали не е добре да се направи отново поне едно "МЕШЕНО" в града. Нали помниш - мента, биричка, джамайка, мешено и т.н.
юлий
27.05.2011 в 22:21
ама ти разбираш ли сега, че ние продължаваме този проект като правим различни разкази в книгата на ССС. Това в момента е като отделна група във ФБ, ако бяхме масони щяхме да кажем орден някакъв. Ех до какви нива на потребление стигнахме, а те (ссс) едва се оправиха с руските спам ботове.
п.с. все пак предположението ми за деликатна забележка от ССС към дианополиската тема остава. Такова безочие ......
юлий
27.05.2011 в 22:08
dianopolis report: Тоя Дъвката пък дошъл до София и правил някакъв евънт (не мога да намеря линк) та по тоя повод онзи ден ми разправяше в IDM (това е до "Мократа" преди там имаше шивашко ателие, ако не се лъжа) че като правил в Софето електронна музика хич не е очарован от музиката на електронните колеги от столицата и беше много възбуден от това да ми обясни ( докато псуеше по столицата), че Ямбол е център на автентичност (обяснението беше по негов си начин). Та по тоя повод ми прави впечатление, че много хора взеха да разбиват виждането за център и периферия, което неминуемо води до наследяване на чужди модели (от центъра към периферията). Може би започва някакво осъзнаване, което да води до децентрализиране и тук понятията център и периферия започват да не работят, но още е много рано да се каже.
ааа бил съм в албанчето ..20 човека бяхме..през 2009 Такова нещо не ми се бе случвало от 1989.
сещам се за момчето зад ДИАНА..понеже бара се казва диана...а БАРМАН се казва дианаман....
___________
сега..да те ориентирам малко,къде си..
ТОВА НЕЩО " културно-социален проект" е срамотия тука.. не се лъжи..
Никой не желае повече от къси коментари ,"съсредочени върху кадрите"
не сме на Дианополисската Агора,,тук сме в София..и не се приема такъв провансален дискурс.. по вичко личи не се приема добре това своеволино откъсване към полиса..искатси те улицата а и не им седи добре нашия дискОрс...
но,нека не им се сърдим..понеже доколкото мога да съм обективен и самокритичен те имат своите основания..да кажем 50% имат,а за другите 50% съм готов да споря дружески с тях..проблема е,че със спор нищо не се решава.
има неща,които не е елегантно да споделям в имперсонален разговор..ок.не те лъжа,така е ,повярвай ми..
аз исках да намеря снимки от последния клас на МГ..намерих по ФБ ,но те са в търапаната..губи се този момент на ИЗВИСЯВАНЕ..макар че този колективен дух няма как да се освободи на снимка ,ако се изолира хорското множество..
догодина ще снимам ГЕрцог или годаров филм ,именно по баловете..нещо като док-арт филм..но повече затова ще кажа в текста ,който обективно вече съществува..обективно не значи ,в главата ми е, а е вече манускрипт и скрабл бележки..
абе в ямбол видях около пет момчета,които направо много вдигнаха ямболци в очите ми..то ест вдигнах си се и в очите си..не ги познавам ,виждам ги за пръв път..дори ен знам дали са от дианаполис.. вероятно са..
за лейдитата да не говорим..ааа,какъв диалог чух..от 4 мацки,в гърба ми .направо СТЪКЛЕН ДОМ,но оverblow ...такова нещо,като чуеш,ходиш с ерекция (наобратно) в гащите цяла седмица..майтапя се за наобратното,де...
и сега и се иска да им намеря снимките..ако се разтърси човек из фб овете на хората от града може да попадне както на тях,така и на мен..понеже в произволното шракане се хваща кой ли не..
юлий
27.05.2011 в 21:25
dianopolis report: Дори онзи ден са открили такава пейзажна изложба в "Култа" (това е старото Албанче) озвучавал (електронна музика) е Дъвката, този който е барман на "Мики"
юлий
27.05.2011 в 21:20
защо да не е добре дошла темата Дианополис в блога, напротив мисля че много кача рейтинга. Ти да не мислиш, че са сложили тези връзки към заглавия на main page-a случайно. Опитват се да прелеят малко трафик от Sofia Street Style към ViewSofia точно защото темата дианополис изтреля SSS в друга орбита на потреблението. Дианополис превърна от SSS от обикновен стрийт блог в културно-социален проект и ако някой от въпросната медия е направил забележка, моля да ме уведомиш незабавно.
Снимки нямам, но тука са се навъдили около мен много фото-поети, които цапат доброто име на артиста, та гледам имат снимки на Дианополиса дори от хеликоптер. Какво точно ти трябва може да попитам ?
|юлий ,от два дни се каня да прзазнувам Ямбол..не снимах дефилето умишелено,понеже снимката не може да хване,онова,което мисля да опиша.но все -пак ако имаш някакви интересни КАДРИ ,моля те HELP to illustrate those subliminal FESTIVE day .
attention!!! ТЕМАТА ЯМБОЛ НЕ Е ДОБРЕ-ДОШЛА В site de street of СОФИЯ,остава ни да пеем химна във форума.
юлий
29.05.2011 в 17:01
не знам аз от тези филтри вече ми е както се казва байгън, друго си беше преди когато фотографията все още беше с тежестта на изкуство ( тази инерция и сега се използва от хората които снимат, но това е само инерцията от миналите дни) , беше занаят и някаква рядкост. Тогава като видиш фотография добра или лоша човек оставаше доволен, защото окото му не беше уморено от неините приказки за отвъдното, за това неежедневие. Сега вече се хуманизира, достигна до абсолютно всеки и това може би е хубаво и лошо, обаче байгън от тези приказки, всеки може да разказва свои фото сказки, стига да спести 1 средна заплата за фотоапарат и 10 мин да си открие блог. После отиваш да търсиш водопад, слънчогледи облаци, залези, езера и т.н. И с това правиш поне 2 неща.
Първо доказваш на света незабравимите си преживявания, защото сега най-важното е преживяването. Важното да имаш незабравими, абсолютно уникални, маниашки, яки преживявания. Защото когато отидеш в понеделник в офиса, там където на всички ви е ясно, че не не ви е яко (нарочно използвам "яко" и "маниашко" тук, въпреки че са тийн тези изрази са показателни, тинейджърите имитират възрастните просто като преувеличават нещата. Възрастните казват да кажеш "беше много хубаво" , тинейджърите - "беше яко" . Забележи обаче колко често казват "яко" и въпреки че се е превърнало в абсолютно клише "яко" продължава да бъде, поне според мен, думата, която е най-често използвана да пресъздаде уникалността на тийн преживяването ), та отиваш в тоя офис и показваш твоите доказателства, твоите снимки. Нали тук няма значение дали просто ги публикуваш в блога или ги показваш в офиса. Важното е че ти казваш на света, на ежедневието "ето моето неежедневие, ето моята отвъдност. Там аз ходя когато не съм в ежедневието. Не съм в шибания офис, не съм на шибаната работа". Разбира се това е една голяма лъжа, защото когато си бил в планината си видял само планината. И ако я покажеш на хората такава каквато е, те ще ти кажат "абе ханко ти си бил в планината. Това е баир, дето трябва се катери", обаче ти се застраховаш с тези филтри и целия арсенал от арт средства, за да направиш от планината отвъдност, неежедневие, защото искаш да излъжеш себе си и другите "аз не бях на тоя свят, бях някъде другаде, където е много добре. Тук съм дошъл просто да ви го кажа и другия уикенд пак отивам там". Сигурно вече се долавя мисълта ми в тоя последен цитат - там е много добре , тук е много зле. Говори инстинкта ти за оцеляване маскирал и преобърнал символите така че планината да ти се струва мястото където се живее като в рай (нали религията прави същото с понятието "рай"), защото имаш нужда нещо да бъде тоя рай, да има място където да не полагаш усилия. Ето това е основния облик на днешните преживявания да говориш със символите (символа в смисъл на нещо което трябва да бъде почуствано без да бъде разбрано) как не си положил никакво усилие. В планината няма ни един символ на ежедневието, там всичко е символ на лесния живот - водопади, слънчогледи, драматични облаци, езера, залези ( вече рядко има залези щото нали е голямо клише и трябва да се внимава с тях, защото ще бъдем разобличени), дори и селянка дето си копае градината да има, това е то голям кеф, излизаш си на двора копаеш си и се прибираш, голям кеф е, щото не го знаеш. Едно време ако снимаха някой да копае си спомняха какъв гърч е - това беше заплахата на миналото, сега го снимат като кеф, сега им се струва изкушение. Най-накрая слагаш по един филтър ала властелина на пръстените на всички снимки, за да не стане планината баир, дето трябва да се катери.
Нали сега тук може някой да ме пита, ами тези които не снимат какво правят. Ами те също снимат. Сантименталните им душици ще направят това което филтрите ще направят със снимките, защото сантименталността не оценя настоящето, но позлатява и прави миналото красиво и точно това че е недостижимо го прави още по-желано. Аз дори отново бих обърнал нещата в нормалния им ред. Не спомените са снимки, а снимките са спомени само че в настоящето. Тъй като сантименталните ни душици са жестоки към сегашното време си конструираме сантиментални образи, такива каквито ще станат нашите спомени след време, само че ги виждаме сега. Няма чакане за обработка. Правиш снимка и виждаш какво ще направи времето и сантименталността със твоите представи.
Второто нещо е чисто и просто е власт. Нали се сещаш там като нашия човек беше в офиса и показваше на всички снимките от уикенда. Тези снимки са само предмети, с които той установява своята власт. Все едно им казва "Аз съм разказвача на приказките, вие сте слушателите, с други думи аз ви водя, вие се водите" Това прави всеки артист разбира се и е много трудно да разграничиш мотивите на човек, но нашия човек е решил да тръгне социално нагоре с това, че е фотограф. Получи се така, че фотографията от нещо което изискваше доста усилия и подготовка, стана масова дейност. Цялата индустрия се промени и в резултат на това всеки може да снима. Сега нашия човек е решил да стане фотограф и да събира внимание, да използва тази власт за своя награда. В резултат на това ще трябва да представя нещата си там където иска да бъде господар. Ако иска сега да свали една ямболска гугутка трябва задължително да и покажа една фотография, която е правил и с която да докаже че е автентичен разказвач на преживяването "не съм положил никакво услие". Колкото по-добре изповядваш това преживяване толкова повече власт имаш.
щях да продължавам, но имам среща. Времето не стигна. Айде и със здраве.
п.с. през 90-те първо учих в ОУ "Климент Охридски" после в Г "В. Левски" и това май бяха 90-те за мен.
дианаполиски комбайнер
29.05.2011 в 12:38
за филтрите..ами че как..
аз до днес изпитвам преклонения към съвестките проявители и фветна хартия..където зеленото ставаше синьо,а червеното оранжевее.има такава картичка -София-сградата на Държавния Съвет ,със звездата..звездата си е рубинена,но герберите са оранжеви,и листата им синеят..
за мен това е правилната хартия ..всеки "правилен" реалистичен" проявител ,хартия не отива по-далеч от днешния дигателен фотоградскиобраз..за мен това не е фотография..и ако някой иска мога да направя семинар.
като казвам това обаче не казва,че то няма своето място..напротив..именно в своята си недостатъчност ,то може да намери важните пролуки в изобразжение-действителнсот-тъждеството..и да се засели там..
ако помниш края на 80-те..видео камерите..ами те бяха толкова реалистични,че никой не преиемаше товва за реалното изображение..съпротивявахме се..(как? ами чрез някакво осветление,което да изкриви това свръх реалистическо препредаване)
полит-комисар
28.05.2011 в 21:57
според мен не е било замислено така.случайно се е полчуло,но аз обичам така,от съвсем случайна пречка да се пръкне истинска креативна ситуация..нямаш нафта за до индия-ами я дай да открием америка.
-----------
ей на аз заради това искам да пусна на майка изложбите-полета;шир и блъж засяти с памук..бетон -язовири,строежи..големи комбайни като из гърла пръскат зърнодобив.аз ако ида до архива н-да потърся снимки от УЧЕНИЯ на танковия гарнизон..или снимки по обучение противопожарна ще направя 30 изложби..
нямат талант бг фотографите..едните злета снимат чесъни и водопади с голи мафами в лоното на водопада,като през цепката се прокарва слънчев лъч..те са тези природниците..другите артистяги са ми тези омразните :дето искат да са като хелмут нютон..такава прецизност в това..ама то не се получва дори Х.нютон..те са бивши художници..то ест имат някаква основа за колорит светлосянка,знат перспектива и носят лампички,отражатели,жила стативи,дълги експозиции..рязкост търсят..широчина (има такъв термин за сивото да се разработо-фотогр широчина.. ) ей...като вземем властта ще има ЯК ЛЕНИНИЗЪМ -РОДЧЕНКО и ДЗИГА..
основното неразбиране,юлий ,е че тук се боят,да не би ямбол да се насели в софия.и столицата да пострада от селяните.
те не знаят,че няма столица..и най-вече,че ако ямбол реши може да си направи свой не само сайт..домейн,долмен,зарство..тракийско дружество насред фешънските интернет бг мощи..
ние такова нещо все още не искаме,нали..ние ги искаме на наша страна..така че не ние сме на тяхна,а те да дойдат на наша..
ей това ако се схване ,ще имаме нещо като НЕЖНАТА РЕВОЛЮЦИЯ..на 89-те/
мога ли да направя едно предполжние?
през 90-те се случваше да попадам на вестник Тунджа..или ямбол..там сякаш имаше списовател с името юлий
юлий
28.05.2011 в 15:46
тръгнах да излизам на вън и на вратата си викам "нещо съм забравил" и то наистина съм забравил най-важното, поне що се отнася до тези фото изложби. За да си артист трябва да ползваш филтър ала властелинът на пръстените, така и дървото ще е от болонския лес и облаците ще са драматични и сини, и слънчогледа даже ще жълт, но както трябва.
Е сега вече мога да изляза
юлий
28.05.2011 в 15:30
ами за хеликоптеровата фотография не знам, но поради големия наплив на фото ентусиасти се получава така, че фотографите са повече от фотографиите и поради таз причина някои се качат на хеликоптер или самолет та да намерят различен ъгъл, с което да избягат от всички заети вече на земята ъгли. Аз като ти писах вчера си мислех за този линк http://on.fb.me/jCCdcD , но сега разбрах че това не е нашата земя. В НЯР във ФБ бях гледал ямбол от високо, даже имаше едни снимки сканирани, които бяха много популярни на времето като картички и тях видях в тоз фб канал . Там ако потърсиш ще намериш.
dianopolis report: Вчера ходих в "Култа" да видя таз изложба за която споменах и видях това което, ако не бях гледал пак щях да видя - водопади (така от тия дето водата е като сол и стават като един кадър се прави по 10 секунди най-малко), дървета ( дървотооо , ама да не се бърка с дървото на Златю Бояджиев дето го рисува. Това дърво, за което говоря и дето го гледаме през ден на фотографските изложби е взето от болонския лес, то ни е внесено, като испанските краставици от тия дни), езеро разделящо по хоризонтала композицията ( едната част отразява другата) , облаци ( това просто няма как, винаги драматично показани, на ръба с анимацията), слънчоглед ( 2/3 слънчоглед и небето 1/3 над него) и т.н. и т.н.
@admin - а с днешния пост е показал, че снимката може да не бъде линк към пост (т.е. може да контролира тайния живот на SSS), с което доказва админските си възможности и способностите си да контролира положението.
Те сега така ще го изкарат, че "тайния живот на SSS" са го направили специално да можем да поддържаме нашите дискусии за Дианополис, за да поддържат и този разказ. Ще кажат "ние направихме къщичка, а птичките сами дойдоха в нея".
дианаполиски комбайнер
28.05.2011 в 00:38
eh, ти биеш направо в най-милото на ямболеца-Голямото мешано.Това "джамайката" беше присвоено от Алито ,чието 'ледено" даваше "голямо мешено" по 12 ст. в жегите на бул.Раковски. ..но..не му стигнаха 12 те стотинки през 1978..по повод на Световното в Аржентина жоро ,чийто брат димче несторов би трябвало да е изявлен скпски уметник .та жоро именно даде името на споменатия бранд. Алито имаше проблем с факта,че на голямата опашка сладостта на мешаното не й стигаше..и людето прие нововъдението немедлено.
Голяма Джамайка на свой ред струваше към 30 стотинки..докато нормалната беше 20 ст.от това по-голяма боза -здраве да е..аз няма сега да се правя,че съм бил в страни от тренда..просто,като бях 1 ви клас майка ми обърна внимание на това,че може би хигиената не е най-добра..и само в екстрем се случваше да пия леденото на али..през 1983 видях прогресивния аспект на антиколониалното ледено в Алжир..нещо,подобно на Щнашата шоколадка" псевдо джамайка " ,и чашата след като привършиш с пиенето се фърля в една кофа.. с вода..питам го аз алжиреца,така ли мие,а той ми се хили хитро и отгпваря с френски фариант на Черен гологан не се губи:беше май"мешан жен -кофтия ген в една работа не се губи лесно.
който е ходил напр в армията,знае ,че това там биде доказано на практика.ако в цивила хващаме бронхови-пневмонии одма щом се появим запотени на студений ветер,то в казармоното разпореждане здравето се държи инак..то не е твоя собственост и понеже принадлежи на Духа на народната Армия -няма нищо какво да го разболей..)
..прочее,я я пак ми разкажи за този момент с хеликоптера,че ми се мержелей нещо такова..дали не съм чул подробен разказ някога..може би ти знаеш по-добре..в случай,че е имало бродещ наоколо голям разказ за хеликоптеровата фотография..адски хичкоково междудругото...)
ту Мократа нивга не съм го посетявал,но пък що касае ивов клуб -няма как да не се призная,че съм наясно с ароматите вътре..имаше сякаш шивашки цех,но там дето е ивов клуб си беше сякаш една фурна-хлебарница..още през 76 тя беше с изтърбушен под.
юлий
27.05.2011 в 22:26
dianopolis report: днес говорих с една девойка, която мисли по въпроса дали не е добре да се направи отново поне едно "МЕШЕНО" в града. Нали помниш - мента, биричка, джамайка, мешено и т.н.
юлий
27.05.2011 в 22:21
ама ти разбираш ли сега, че ние продължаваме този проект като правим различни разкази в книгата на ССС. Това в момента е като отделна група във ФБ, ако бяхме масони щяхме да кажем орден някакъв. Ех до какви нива на потребление стигнахме, а те (ссс) едва се оправиха с руските спам ботове.
п.с. все пак предположението ми за деликатна забележка от ССС към дианополиската тема остава. Такова безочие ......
юлий
27.05.2011 в 22:08
dianopolis report: Тоя Дъвката пък дошъл до София и правил някакъв евънт (не мога да намеря линк) та по тоя повод онзи ден ми разправяше в IDM (това е до "Мократа" преди там имаше шивашко ателие, ако не се лъжа) че като правил в Софето електронна музика хич не е очарован от музиката на електронните колеги от столицата и беше много възбуден от това да ми обясни ( докато псуеше по столицата), че Ямбол е център на автентичност (обяснението беше по негов си начин). Та по тоя повод ми прави впечатление, че много хора взеха да разбиват виждането за център и периферия, което неминуемо води до наследяване на чужди модели (от центъра към периферията). Може би започва някакво осъзнаване, което да води до децентрализиране и тук понятията център и периферия започват да не работят, но още е много рано да се каже.
дианаполиски комбайнер
27.05.2011 в 21:46
ааа бил съм в албанчето ..20 човека бяхме..през 2009 Такова нещо не ми се бе случвало от 1989.
сещам се за момчето зад ДИАНА..понеже бара се казва диана...а БАРМАН се казва дианаман....
___________
сега..да те ориентирам малко,къде си..
ТОВА НЕЩО " културно-социален проект" е срамотия тука.. не се лъжи..
Никой не желае повече от къси коментари ,"съсредочени върху кадрите"
не сме на Дианополисската Агора,,тук сме в София..и не се приема такъв провансален дискурс.. по вичко личи не се приема добре това своеволино откъсване към полиса..искатси те улицата а и не им седи добре нашия дискОрс...
но,нека не им се сърдим..понеже доколкото мога да съм обективен и самокритичен те имат своите основания..да кажем 50% имат,а за другите 50% съм готов да споря дружески с тях..проблема е,че със спор нищо не се решава.
дианаполиски комбайнер
27.05.2011 в 21:34
има неща,които не е елегантно да споделям в имперсонален разговор..ок.не те лъжа,така е ,повярвай ми..
аз исках да намеря снимки от последния клас на МГ..намерих по ФБ ,но те са в търапаната..губи се този момент на ИЗВИСЯВАНЕ..макар че този колективен дух няма как да се освободи на снимка ,ако се изолира хорското множество..
догодина ще снимам ГЕрцог или годаров филм ,именно по баловете..нещо като док-арт филм..но повече затова ще кажа в текста ,който обективно вече съществува..обективно не значи ,в главата ми е, а е вече манускрипт и скрабл бележки..
абе в ямбол видях около пет момчета,които направо много вдигнаха ямболци в очите ми..то ест вдигнах си се и в очите си..не ги познавам ,виждам ги за пръв път..дори ен знам дали са от дианаполис.. вероятно са..
за лейдитата да не говорим..ааа,какъв диалог чух..от 4 мацки,в гърба ми .направо СТЪКЛЕН ДОМ,но оverblow ...такова нещо,като чуеш,ходиш с ерекция (наобратно) в гащите цяла седмица..майтапя се за наобратното,де...
и сега и се иска да им намеря снимките..ако се разтърси човек из фб овете на хората от града може да попадне както на тях,така и на мен..понеже в произволното шракане се хваща кой ли не..
юлий
27.05.2011 в 21:25
dianopolis report: Дори онзи ден са открили такава пейзажна изложба в "Култа" (това е старото Албанче) озвучавал (електронна музика) е Дъвката, този който е барман на "Мики"
юлий
27.05.2011 в 21:20
защо да не е добре дошла темата Дианополис в блога, напротив мисля че много кача рейтинга. Ти да не мислиш, че са сложили тези връзки към заглавия на main page-a случайно. Опитват се да прелеят малко трафик от Sofia Street Style към ViewSofia точно защото темата дианополис изтреля SSS в друга орбита на потреблението. Дианополис превърна от SSS от обикновен стрийт блог в културно-социален проект и ако някой от въпросната медия е направил забележка, моля да ме уведомиш незабавно.
Снимки нямам, но тука са се навъдили около мен много фото-поети, които цапат доброто име на артиста, та гледам имат снимки на Дианополиса дори от хеликоптер. Какво точно ти трябва може да попитам ?
дианаполиски комбайнер
27.05.2011 в 20:12
|юлий ,от два дни се каня да прзазнувам Ямбол..не снимах дефилето умишелено,понеже снимката не може да хване,онова,което мисля да опиша.но все -пак ако имаш някакви интересни КАДРИ ,моля те HELP to illustrate those subliminal FESTIVE day .
attention!!! ТЕМАТА ЯМБОЛ НЕ Е ДОБРЕ-ДОШЛА В site de street of СОФИЯ,остава ни да пеем химна във форума.